Dr. A. Kula Skrevet 7. august 2018 #39101 Del Skrevet 7. august 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, dette er så befriende at jeg ikke har ord nesten. Sensommer >>> HØST! Rairai selv! Velkommen hjem, fiiine forhenværende hvite mannen.... *noe som ikke stemmer der syns jeg* Det blir litt som å velge å ro baklengs. Man kommer frem men det tar en del lengre tid ja. Ikke tenkt tanken at jeg har kur-svettet i badstuen til innendørsbasseng for å prioritere helsegevinster!? Blir ikke brun av det, vettu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2018 Forfatter #39102 Del Skrevet 7. august 2018 6 minutter siden, FruN skrev: Gjorde det med det første jeg strikket og, men følte jeg ikke fikk pent kant Og derfor har jeg strikket de diagonalt siden det første :nikke: Det er kan hende bare meg som synes det er greit med de kantene som blir ved rettstrikking - rett og slett. 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå roper herr Foyle på meg og jeg må bistå i etterforskningen litt. God kveld til blodfattige og velfylte. Du får hilse ham i kveld også da Hoppetuss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #39103 Del Skrevet 7. august 2018 Will do, Aldri. Søu løng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39104 Del Skrevet 7. august 2018 Hei og hopp og godnatt til de som skal sovne foran tv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39105 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå roper herr Foyle på meg og jeg må bistå i etterforskningen litt. God kveld til blodfattige og velfylte. Nå må du snart se An Affair også? Jeg har viktige ting som må diskuuuuuuteres! Endret 7. august 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 7. august 2018 #39106 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg ser the Affair! Eller, ikke akkurat nå, for nå ser jeg Star Trek: Insurrection. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. august 2018 #39107 Del Skrevet 7. august 2018 Begynte på Voyager for sånn 3 dager siden, er på episode 11 i sesong 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 7. august 2018 #39108 Del Skrevet 7. august 2018 Åh, du har så mye bra foran deg, Severus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39109 Del Skrevet 7. august 2018 44 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg ser the Affair! Eller, ikke akkurat nå, for nå ser jeg Star Trek: Insurrection. 😄 Gjør du?! Hvor langt er du kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 7. august 2018 #39110 Del Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Gjør du?! Hvor langt er du kommet? Jeg er midt i sesong 2. Måtte bare avslutte da jeg gikk fra gubben og kastet meg inn i totalt kaos. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. august 2018 #39111 Del Skrevet 7. august 2018 Men jeg burde se på Broadchurch og Tre Musketerer også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39112 Del Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg er midt i sesong 2. Måtte bare avslutte da jeg gikk fra gubben og kastet meg inn i totalt kaos. Liker du den? Jeg har litt elsk/hat forhold til noen av karakterene, så jeg sliter litt. Men, jeg må se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 7. august 2018 #39113 Del Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Liker du den? Jeg har litt elsk/hat forhold til noen av karakterene, så jeg sliter litt. Men, jeg må se! Nja, den irriterer meg litt, men den er fascinerende også. Pluss at kjæresten min er på sesong 4, og jeg må skynde meg å bli ajour for å være klar til sesong 5... 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39114 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, Fantastica skrev: Nja, den irriterer meg litt, men den er fascinerende også. Pluss at kjæresten min er på sesong 4, og jeg må skynde meg å bli ajour for å være klar til sesong 5... 😛 Lykke til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2018 Forfatter #39115 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg har sittet paralysert og stiv av skrekk i to timer og sett på Utøyafilmen. Stakkars, stakkars ungdom. Huffameg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39116 Del Skrevet 7. august 2018 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har sittet paralysert og stiv av skrekk i to timer og sett på Utøyafilmen. Stakkars, stakkars ungdom. Huffameg. Uff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39117 Del Skrevet 7. august 2018 Hvor så du den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. august 2018 Forfatter #39118 Del Skrevet 7. august 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Hvor så du den? Jeg så den her hjemme - vet ikke helt hvor jeg fikk den fra jeg Rumle... Har du sett den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39119 Del Skrevet 7. august 2018 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg så den her hjemme - vet ikke helt hvor jeg fikk den fra jeg Rumle... Har du sett den? Nei, har ikke sett den enda, men tenkte å se den når den kommer på netflix (eller hvor den blir vist). Var den godt laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2018 #39120 Del Skrevet 7. august 2018 Om man kan si det om en sånn film .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå