Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Mynona skrev:

Tja... kast antagelig. Jeg pleier ikke å lese oppskriftene før jeg starter på noe. For da ser det så vanskelig ut. Jeg bare hopper i det og gjør steg for steg. 

Og her sitter jeg og har nok med klutene mine liksom :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Monstrum skrev:

Og her sitter jeg og har nok med klutene mine liksom :P 

Jeg kan ikke kluter en gang!

De er sikkert superfine! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rumle skrev:

Du kan trøste deg med at det går betydelig raskere enn mitt!

Fortest er ikke alltid best. :opplyser: 

10 timer siden, Mynona skrev:

Har brukt 4 mnd på 5 nøster :ler: skulle bli ferdig før fødsel. 

Du tenker langsiktig og kommer til å bli klar i god tid før ditt neste barn. Ikke sant at det var det du tenkte? :jepp: 

10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Mitt strikkeprosjekt er å feste strikken skikkelig på den åpna kaffeposen slik at aromaen holder seg best 

Det duger helt greit det! :klappe: 

10 timer siden, Mynona skrev:

Også har jeg kjempelyst å strikke en juliekjole fra klompelompe (sjekk Instagram) til meg selv, den er så fin! 

Alldeles nydelig kjole. :sjokkbla: Sånn kunne ikke jeg klart å lage...

9 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg fikk Hoppe til å forsvinne. 

Neida, jeg bare leviterte i aftenmeditasjonen min litt. Er her nå jeg. :nigo: 

8 timer siden, Rumle skrev:

Jeg kan fingerhekle .. gir det noe som helst poeng? 

Du er en veldig omhyggelig fingerhekler skal jeg si deg. :klem:  Ti grønne poeng fra meg. :jepp: 

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Og jeg kan bare tøye strikken... 

Doktoren har i alle fall rikelig med innspill og fantasi. Bravoo! :klappe: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikking er terapi altså. :rodmer: Jeg har ikke hatt tid til å strikke i det hele tatt i sommer, så jeg nyter at jeg kan hente frem strikkeriene mine nå. Det regner ute og dermed er det perfekt strikkevær. 

Hvordan står det til med ballongfarerne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra her. Sånn som dette er MEG når jeg kommer inn i en garnbutikk.....og første utstrakte hånd mot nøstene
går bra, men så overtar gleden...jeg kaster meg rundt og dundrer med lystige gledesskrik rundt i hyllene. :laugh: 
tenor.gif?itemid=3472991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se på serier er en slags strikketøy for hjernen. :jepp:  Jeg må si at folk generelt tar altfor lite for de hjemmelagede
håndarbeidstingene sine. Det er liksom "bare hjemmelaget" og jeg sier at man kan ikke få det bedre! :opplyser: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Monstrum skrev:

Og her sitter jeg og har nok med klutene mine liksom :P 

Jeg synes sånne hjemmestrikka kluter er helt herlige! Rene luksusen det altså Monstrum. :strix:

22 timer siden, Rumle skrev:

Jeg kan fingerhekle .. gir det noe som helst poeng? :fnise:

:foto: Du får 10  av 10 mulige fra meg. Og så vil jeg gjerne se et bilde av deg i aksjon. 

Forresten, hva pleier du å fingerhekle? :ler:

22 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Og jeg kan bare tøye strikken... :hoho:

Jamen da kan du ta den jobben, så slipper vi andre det. :hoho:

10 timer siden, Fantastica skrev:

Strikking er terapi altså. :rodmer: Jeg har ikke hatt tid til å strikke i det hele tatt i sommer, så jeg nyter at jeg kan hente frem strikkeriene mine nå. Det regner ute og dermed er det perfekt strikkevær. 

Hvordan står det til med ballongfarerne?

Herlig. 

10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Bra her. Sånn som dette er MEG når jeg kommer inn i en garnbutikk.....og første utstrakte hånd mot nøstene
går bra, men så overtar gleden...jeg kaster meg rundt og dundrer med lystige gledesskrik rundt i hyllene. :laugh: 
tenor.gif?itemid=3472991

Ja, du gjør vel det. :fnise:

6 timer siden, Severus skrev:

Jeg har ikke orka å begynne på strikketøyet mitt igjen, men jeg er på sesong 2 nå

Det er i grunnen greit å gjøre litt forskjellig. Poenget er å ikke gå lei sånn at man ikke orker å ta fatt på det når det har ligget en stund. Strikketøyet altså.

Deltok du på nakenkunsten i dag da Sev? (Nei, jeg tru´kke det - bar tøyser altså). :klem1:

---------------------------------------

Håper det går MYE bedre med brystene dine i dag  @Mynona :kose:

Jeg har gått til innkjøp av staffeli, lerreter i ulike størrelser og akrylmaling. Har aldri malt på lerret i hele i mitt liv, :nordvesta:bare malt akvarell på papir. Så nå gleder jeg meg til å prøve. Må bare finne et motiv jeg virkelig har lyst til å forevige. :)

Håper dere har en fin lørdagskveld. :kghjerte:

(Jeg møtte en eldre, senil nabo tidligere i dag, som ønsket meg god søndag. Skulle ikke mer til for å få meg usikker på hvilken dag det var gitt.) :daane:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jeg synes sånne hjemmestrikka kluter er helt herlige! Rene luksusen det altså Monstrum. :strix:

:foto: Du får 10  av 10 mulige fra meg. Og så vil jeg gjerne se et bilde av deg i aksjon. 

Forresten, hva pleier du å fingerhekle? :ler:

Jamen da kan du ta den jobben, så slipper vi andre det. :hoho:

Herlig. 

Ja, du gjør vel det. :fnise:

Det er i grunnen greit å gjøre litt forskjellig. Poenget er å ikke gå lei sånn at man ikke orker å ta fatt på det når det har ligget en stund. Strikketøyet altså.

Deltok du på nakenkunsten i dag da Sev? (Nei, jeg tru´kke det - bar tøyser altså). :klem1:

---------------------------------------

Håper det går MYE bedre med brystene dine i dag  @Mynona :kose:

Jeg har gått til innkjøp av staffeli, lerreter i ulike størrelser og akrylmaling. Har aldri malt på lerret i hele i mitt liv, :nordvesta:bare malt akvarell på papir. Så nå gleder jeg meg til å prøve. Må bare finne et motiv jeg virkelig har lyst til å forevige. :)

Håper dere har en fin lørdagskveld. :kghjerte:

(Jeg møtte en eldre, senil nabo tidligere i dag, som ønsket meg god søndag. Skulle ikke mer til for å få meg usikker på hvilken dag det var gitt.) hardt i, jeg åkeide å kunne :daane:

Ehhh mulig jeg tok litt hardt i .. jeg pleide å kunne fingerhekle ..  for en million år siden :ler: 

Så gøy med akryl, lerret og staffeli! Det kommer til å gå superbra! Det minner litt om akvarell, om du er raus nok med vannet! :ler: Jeg har akkurat fylt opp med akvarell-utstyr, så da blir det kunstneriske eskapader på begge fremover :jepp: 💕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ehhh mulig jeg tok litt hardt i .. jeg pleide å kunne fingerhekle ..  for en million år siden :ler: 

Så gøy med akryl, lerret og staffeli! Det kommer til å gå superbra! Det minner litt om akvarell, om du er raus nok med vannet! :ler: Jeg har akkurat fylt opp med akvarell-utstyr, så da blir det kunstneriske eskapader på begge fremover :jepp: 💕

Jaaaaa til kunstneriske eskapader over hele linja! Garne eller maling, her skal det kunstes! :strix:

Jeg har kikket litt på YouTube, og synes det ligner på teknikken som akvarell, bortsett fra at man kan kline og leke litt mer med fargene. 

Supert Rumle. :mynona:

  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaaaaa til kunstneriske eskapader over hele linja! Garne eller maling, her skal det kunstes! :strix:

Jeg har kikket litt på YouTube, og synes det ligner på teknikken som akvarell, bortsett fra at man kan kline og leke litt mer med fargene. 

Supert Rumle. :mynona:

  

Jaaa! Youtube er genialt for å lære slikt :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Hvordan går det med urtene?! :)

 

Tak som spør. :fnise: 

Urtene vokser og vokser Rumle. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle få basilikumen til å overleve hele sommeren, men den har blitt som en stor busk.

Nå har herr Aldri satt på en herlig svensk film om hverdagslivet i en liten småby i Sverige. Jeg får vel prøve å se på den nå. Kommer tilbake etter den. (Om du er her da)  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...