Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2017 #24821 Del Skrevet 23. juli 2017 Hjertens enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24822 Del Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hjertens enig. I love you. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24823 Del Skrevet 23. juli 2017 5 timer siden, Aldrisur skrev: Du er bare så fin og god du Salka. Ntåååå, tusen takk og i like måte! 23 minutter siden, Aldrisur skrev: Mellom oss her i Juballongen. Jeg liker ikke når folk trekker fram bibelsitater for å trøste. Bare min personlige mening og om noen er uenig orker jeg ikke å diskutere det. Det er godt å ha en dagbok der man skrive hva man føler. Såååå enig! Jeg har en dagbok jeg og, men jeg bare glemmer av den. Er ikke så flink til å åpne meg og skravle gjør jeg jo med dere fine i denne tråden og i tråden om Ordet mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24824 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Ntåååå, tusen takk og i like måte! Såååå enig! Jeg har en dagbok jeg og, men jeg bare glemmer av den. Er ikke så flink til å åpne meg og skravle gjør jeg jo med dere fine i denne tråden og i tråden om Ordet mitt. Har du dagbok? Den skal jeg lete etter. Og glad for at du også er enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2017 #24825 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: I love you. Det var jammen sterke følelser i natten, men så lenge du avkjøler dem med iskrem skal jeg la det passere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24826 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Har du dagbok? Den skal jeg lete etter. Og glad for at du også er enig. Ja, Salkas dagbok, en katteelskers bekjennelser heter den. For lat til å finne den og linke. Ikke så spennende da, ikke skrevet der på lenge. Ja, er så hjertens enig som det går an. Blir rett og slett sint av sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24827 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det var jammen sterke følelser i natten, men så lenge du avkjøler dem med iskrem skal jeg la det passere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24828 Del Skrevet 23. juli 2017 Får jeg komme i bryllupet? Hæææææ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24829 Del Skrevet 23. juli 2017 Èn gang, for veldig mange år siden, kom det Jehovas vitner på døra her og de kunne fortelle meg at kvinnen skulle adlyde mannen fordi vi var skapt av hans ribbein! Er det mulig? Jeg jagde dem oppover veien med et kosteskaft. Ingen her i huset har glemt det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24830 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Får jeg komme i bryllupet? Hæææææ? Blir vel bare med et godt kvinnevennskap vil jeg tro. Mer is? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. juli 2017 #24831 Del Skrevet 23. juli 2017 Er det bryllup på gang Får jeg lov å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2017 #24832 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) Vi er da rause nok til å feire et godt vennskap også vi? Is i natten jager onde drømmer bort. p.s. hun er gift fra før av, ellers skulle jeg ha gått ned på kne og woo`et henne. Endret 23. juli 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24833 Del Skrevet 23. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24834 Del Skrevet 23. juli 2017 Heeey bryllup .. party_! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24835 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Heeey bryllup .. party_! Hva er det dere tuller med nå da? Vel. om jeg skulle hatt en kone hadde jeg sikkert valgt en som var prikklik Hoppetussa vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24836 Del Skrevet 23. juli 2017 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Èn gang, for veldig mange år siden, kom det Jehovas vitner på døra her og de kunne fortelle meg at kvinnen skulle adlyde mannen fordi vi var skapt av hans ribbein! Er det mulig? Jeg jagde dem oppover veien med et kosteskaft. Ingen her i huset har glemt det. Det skulle jeg gjerne ha sett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24837 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Èn gang, for veldig mange år siden, kom det Jehovas vitner på døra her og de kunne fortelle meg at kvinnen skulle adlyde mannen fordi vi var skapt av hans ribbein! Er det mulig? Jeg jagde dem oppover veien med et kosteskaft. Ingen her i huset har glemt det. Fantastisk! Ser deg for meg! Det var noen her på døra en dag og, men jeg lukket ikke opp, for jeg så på klesstilen og det at de kom til fots at det var "sånne". Typisk med gammeldagse klær hele familien og komme til fots. Så så jeg i vinduet at de gikk bort til hestene mine og da stormet jeg ut og lurte på hva de drev med. Jeg misliker sterkt at folk går bort til hestene mine uten videre. Heldigvis skjer det ikke ofte da, dette er vel første gang tror jeg. Da prøvde de å prakke på meg blekka si, men jeg sa bare i en avvisende tone at jeg ikke var religiøs eller troende og da gikk de, heldigvis. Men har opplevd mer pågående folk da jeg bodde i Oslo, folk som ikke gir seg og ikke godtar et nei. Men jeg smalt bare døra i trynet på dem. Jeg blir både frekk og forbanna når folk skal prakke på meg religionen sin og ikke tar et nei for et nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24838 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Hva er det dere tuller med nå da? Vel. om jeg skulle hatt en kone hadde jeg sikkert valgt en som var prikklik Hoppetussa vår. Nei si det, jeg fokuserte mest paa festen / kan ikke henge meg opp i alle detaljer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24839 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Det skulle jeg gjerne ha sett! Ha-ha ja, jeg lover at det var litt av et syn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2017 #24840 Del Skrevet 23. juli 2017 på norsk jord. Men venter på skyss hjem. Har reist siden kl 9 i morges. Litt forsinkelser her og der som alltid. Ser jeg har litt å oppdatere meg på i morgen. *notere bak øret* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå