Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Rainstorm skrev:

Å være politisk interessert og engasjert er egentlig ganske plagsomt, super-frustrerende og til tider gjør det meg så provosert at jeg får damp ut øra. Men samtidig er det heldigvis skjerpende og gir et voldsomt engasjement som kan gi en god følelse i grunn. :P Så er jo både og. 

Som sikkert maling også er. 

Det er en skikkelig smerte i rumpa å være politisk engasjert. Kaste bort livet sitt slik ass lol føler meg teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en herlig idè! :rodmer:  Gå inn, sett deg ned og bestill fra menyen...
                og bli overrasket over hva som kommer servert til ditt bord etter hvert. 
http://www.godt.no/#!/artikkel/24082324/På+denne+restauranten+er+servitørene+demente&xtor=CS1-2-24082324[På+denne+restauranten+er+servitørene+demente] 
Dit vil jeg! :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan er nedover og ganske mye lengre til høyre for oss, jaffal på mitt kart på veggen. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Japan er nedover og ganske mye lengre til høyre for oss, jaffal på mitt kart på veggen. :)  

Trenger du det inn med teskje? 

Japan er lengre fram enn oss når det kommer til eldreomsorg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vent, snart skal Nord Norge frigjøre seg. Farvel sør norske imperialister

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Deler av nordnorge står jaffal i fare for å få vaska seg, dersom Sortlandsdemningen ryker. 

RIP Sortlendingene 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kutta meg på potetsalatboksen, den var så hard når jeg skulle åpne den. Så jeg blødde ned kjøkkenet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet loesningen! Se paa disse de, jobber for en vinfarm, og de er paa vei for aa spise snegler! 

:legrine:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fantastica skrev:

Hei alle. Hudløs og sårbar. Men jeg er her.

Er du ferdig med behandlingen_ :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man burde lagt seg, men ender opp med å se en dokumentar om Hanna Kvanmo. Sånt skjer hele tiden, er det ikke om Hanna Kvanmo så er det om noen andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

For en herlig idè! :rodmer:  Gå inn, sett deg ned og bestill fra menyen...
                og bli overrasket over hva som kommer servert til ditt bord etter hvert. 
http://www.godt.no/#!/artikkel/24082324/På+denne+restauranten+er+servitørene+demente&xtor=CS1-2-24082324[På+denne+restauranten+er+servitørene+demente] 
Dit vil jeg! :fnise: 

:Nikke: Det er plass til alle i arbeidslivet om man bare innretter seg og verdsetter ulikhetene. :laugh: Vi drar dit alle sammen  - *spis det du får - all mat er god*. :hoppendeglad:

13 timer siden, Lille Lerke skrev:

Deler av nordnorge står jaffal i fare for å få vaska seg, dersom Sortlandsdemningen ryker. 

Ja, hvordan har det egentlig gått? Jeg har lett etter siste nytt på nyhetene, men fant ingenting....

10 timer siden, Fantastica skrev:

Hei alle. Hudløs og sårbar. Men jeg er her.

:klem:

9 timer siden, Severus skrev:

Jeg kutta meg på potetsalatboksen, den var så hard når jeg skulle åpne den. Så jeg blødde ned kjøkkenet

Off da. :forvirret: .     graphics-nurses-151957.gif(sykepleier i farta!) 

8 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har funnet loesningen! Se paa disse de, jobber for en vinfarm, og de er paa vei for aa spise snegler! 

:legrine:

Ha-ha-ha, for en fantastisk løsning på det hele! De ser ut til å være sultne også. :hoho:

6 timer siden, Severus skrev:

tumblr_osc1mq2dQu1um36ywo3_1280.jpg

Har vært ute i kveld

For et nydelig bilde. :rodmer:

Vet ikke om jeg har sagt det før, men du tar gode bilder Sev.

I går var det jentenes kveld igjen. Vi var på strandhugg med reker, loff og hvitvin. Måtte ha masse majones på skiva så ikke rekene

skulle blåse bort. :ler:

Vet ikke helt hva strandhugg betyr men vi var jaffal på stranda, mimret over gamle dager og utvekslet spøkelseshistorier.  :skravle:

I morgen er det avreise og jeg er spent på hvordan kroppen vil reagere på temperaturforskjellen  :sjokk: Her er det +15 i dag og dit vi skal er det sånn cirka dobbelt så varmt ++. Heldig for oss at huset har luftavkjøling innendørs og digert badebasseng utendørs.  :cool: Blir det for gæl'i så tar jeg bare med meg alle ungene og legger meg på en luftmadrass i bassenget. :fnise:

Ha en fin fredda alle som er innom! :vinke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...