Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Lille Lerke skrev:

De sprer seg til naturen med frø og overtar for andre vekster. Tar du deg en tur ut i området rundt deg så kan du nok finne en rekke "barn" av din egen. De må nok graves opp med roten. Men beskjærer du dem kraftig først så hjelper nok det. Vær bare obs på at dette er "hjemmet" for humler. Altså ikke et sted for :gravid:  og  lillemor. 

Jeg har kikket, og kan ikke se noe. Plantene har stått der i en evighet og litt til, så ville tro "avleggere" ville gjort seg bemerket nå. Men siden det er særboer-planter, kan hende jeg bare har ett "kjønn"? :vetikke: De ser veldig like ut når de blomstrer :Nikke: Vekk skal de uansett! Og har ikke sett en eneste humle i nærheten av de. Men som føre var forsvinner i så fall alle sammen :Nikke: Så takk for info!  Skal ha platting rett ved den jeg vurderte å la stå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk bare sett kanskje TO veps så langt i år. Håper at det fortsetter sånn. 

Forumkokken mekket denne til oss i dag og kald fra kjøleskapet er den veldig god nå. 
"Sjokoladekake med salt karamell"..... :spise:  
cbff531204d602efca2a544ea288246b.jpg?t%5

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  4 timer siden, FruN skrev:

Jeg fant akkurat IT at skogsskjegg har vært svartelistet de siste 10 årene, og at den sprer seg veldig lett. Jeg har tre slike i hagen, og jeg kan ikke se de har spredd seg :klo: To av de skal vekk, da, kanskje den tredje og. Men hvordan fjerne de på enklest og mest effektive måte? :klo: 

Jeg ante ikke at skogskjegg var svartelistet. Synd at det er sånn, de tar seg veldig godt ut i svarteste skauen når sola skinner på dem. :lillesky:

  4 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg har bestilt den nye drakta til Barcelona.

Wow! Du er visst ei ekte fotballjente du Blair. :ball:

  4 timer siden, Rumle skrev:

Naa er jeg saa lei snegler at jeg nesten har mistet lysten til aa gaa ut i hagen altsaa :grine:

Uff og æsj og dobbeltæsj Rumle! Jeg har funnet èn enslig snegle i hagen i år, men regner med at fu har hatt det mer fuktig der du bor.  

Finnes det ingen gode sneglefeller da?  

  4 timer siden, Severus skrev:

Kanskje grave de opp med rota som med løvetann. Jeg vet ikke

Støtter den Sev. :skya:

  3 timer siden, Rumle skrev:

 

Hmmn :laugh:

Noe så fint! Det ser ut som den sier: *Vær litt med den dingsen der, sånn ja*- og så slapper den av og bare koooser seg. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det er jo fullt leselig uansett. :fnise:  Setter inn litt dansklaget, varm mumsemat til dere jeg. :jepp: 
spisesalonen10---670x388.v20150304205417

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertlig Hoppe! :rodmer:

Jeg tror jeg må få meg noe *real life* mat. Uten mat klarer jeg ikke å utføre selv de  enkleste oppgaver.:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et digert kleggebitt @Severus!:hakeslepp:

Tre-åringen i Overhalla. :cry3:Dere, hva er det med folk som kan være slemme mot små barn? Jeg har aller mest lyst til stikke hodet under dyna og late som om ikke noe så grusomt kan skje i et barns verden. Vi snakker om ett barn nå, men det gjelder så utrolig, utrolig mange. Egentlig har jeg ikke ord. Og egentlig orker jeg ikke å vite det. Men....

Uff, det hjertet er fylt med...

En helt annen ting, det er en aldri så liten luksusfølelse å få klippet og stelt hårsveisen. I dag klippet jeg nesten 10 cm, og nå stopper hårbørsten på alle hårene på samme tid! :hoppendeglad: Noen som forsto det der? :fnise:

Pakkingen går tregt her, men jeg har pakket ned et par flipp-floppere, klesklyper, seks topper og fire shorts, to bikinier, en kjole og to tuber med kaviar. :Nikke: Enn så lenge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaja, det er jo fullt leselig uansett. :fnise:  Setter inn litt dansklaget, varm mumsemat til dere jeg. :jepp: 
spisesalonen10---670x388.v20150304205417

Fortsetter det slik i 7 ulike tråder blir Jerry snart feit...   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Det har du rett i @Aldrisur fotball er min store lidenskap :ball:

Spiller du selv også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Spiller du selv også?

Spilte på et lag før. Nå er det bare for gøy av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Spilte på et lag før. Nå er det bare for gøy av og til :)

Kuuult. :5: Ikke ofte jenter er så fotballgærne som deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kuuult. :5: Ikke ofte jenter er så fotballgærne som deg. :fnise:

Nei det er det nok ikke :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_os9stkJNKB1sks8qho1_540.jpg

Jeg har vært ute å gått tur, bekymre dere ikke for om jeg frøs. Hadde med jakke å måtte ta den på 2 ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...