Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24081 Del Skrevet 28. juni 2017 Mnei, var ikke så veldig bekymra... Fint bilde av Severussa vår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2017 #24082 Del Skrevet 28. juni 2017 Nå skal jeg lage crispy duck. Har gått i en time eller noe sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2017 #24083 Del Skrevet 28. juni 2017 Enig. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Fortsetter det slik i 7 ulike tråder blir Jerry snart feit... Ikke enig. Jerry blir mett tenker jeg at vi sier. Aldri: grattis med ny sveis. ...men nå ser jo du fin ut uansett åssen den er. Ang. vonde barnenyheter, så orker jeg ikke å gå inn og se i dem for tett. Bare vondt og uforståelig alt sammen. Kaviar høres faktisk fornuftig ut på tur. Aldri sur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24084 Del Skrevet 28. juni 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Nå skal jeg lage crispy duck. Har gått i en time eller noe sånt Flink jente. 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Enig. Ikke enig. Jerry blir mett tenker jeg at vi sier. Aldri: grattis med ny sveis. ...men nå ser jo du fin ut uansett åssen den er. Ang. vonde barnenyheter, så orker jeg ikke å gå inn og se i dem for tett. Bare vondt og uforståelig alt sammen. Kaviar høres faktisk fornuftig ut på tur. Aldri sur. Kaviar og Hopsky! Har du hørt det uttrykket før? Jeg aner ikke hvor jeg har det fra, men tenker alltid Kaviaroghopsky når noen nevner kaviar. Ellers har jeg det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2017 #24085 Del Skrevet 28. juni 2017 Gikk å hørte på podcast fra i fjor, når det kravet om at man må ha 4 i matte for å komme inn på lærerstudiet ble innført. Å med det kom jeg til å tenke på når jeg gikk på vgs. Da kasta jeg matteboka i søpla, ropa at dette får likningskontoret ta seg av før jeg gikk ut å smelte igjen døra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. juni 2017 #24086 Del Skrevet 28. juni 2017 And, er noe jeg aldri har smakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24087 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Gikk å hørte på podcast fra i fjor, når det kravet om at man må ha 4 i matte for å komme inn på lærerstudiet ble innført. Å med det kom jeg til å tenke på når jeg gikk på vgs. Da kasta jeg matteboka i søpla, ropa at dette får likningskontoret ta seg av før jeg gikk ut å smelte igjen døra. Det der skulle ikke forundre meg nei. 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: And, er noe jeg aldri har smakt. Jeg er ikke så glad i and. For å si det på en pen og høflig måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2017 #24088 Del Skrevet 28. juni 2017 Kaviar og Hoppsky har jeg aldri hørt om... *ikke glad i Donad Duck en gang, Aldri?* ...men jeg ferdes nok i andre kretser uten sort kaviar, sånn som Demses. Jeg har det også ganske bra. Er vi flere som har det her i kveld eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2017 #24089 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det der skulle ikke forundre meg nei. Jeg er ikke så glad i and. For å si det på en pen og høflig måte. Det er en ting jeg ønsker fantes fler av, gode mattelærere. Nesten alle jeg har hatt har mangla evnen til å lære fra seg. Kun en fyr har klart å fått meg til å forstå ting på 20 min. Han er lektor i matte, så derfor har han ikke ofte de yngre elevene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24090 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Det er en ting jeg ønsker fantes fler av, gode mattelærere. Nesten alle jeg har hatt har mangla evnen til å lære fra seg. Kun en fyr har klart å fått meg til å forstå ting på 20 min. Han er lektor i matte, så derfor har han ikke ofte de yngre elevene. Det er helt gull å ha god mattelærer. Min var et krapyl som slo oss i hodet med pekestokken om vi spurte om noe. Jeg ble aldri god i matte jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2017 #24091 Del Skrevet 28. juni 2017 8 minutter siden, Blair Waldorf skrev: And, er noe jeg aldri har smakt. Mld meg når du har fått tak i. Kommer beinflygende pronto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2017 #24092 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det er helt gull å ha god mattelærer. Min var et krapyl som slo oss i hodet med pekestokken om vi spurte om noe. Jeg ble aldri god i matte jeg heller. Jeg ble slått hjemme med linjal, så jeg utvikla en forakt for matte. Ble krakilsk hver gang det var mattetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24093 Del Skrevet 28. juni 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kaviar og Hoppsky har jeg aldri hørt om... *ikke glad i Donad Duck en gang, Aldri?* ...men jeg ferdes nok i andre kretser uten sort kaviar, sånn som Demses. Jeg har det også ganske bra. Er vi flere som har det her i kveld eller? Donald Duck er jeg glad i Hoppe, men ikke i gryta. Nei, tenkte kanskje du hadde hørt om det der med kaviar.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. juni 2017 #24094 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Mld meg når du har fått tak i. Kommer beinflygende pronto. Pro tips, kjøp and i Sverige. Det er mye mer brukt der, å dermed er den billigere. Anka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24095 Del Skrevet 28. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Mld meg når du har fått tak i. Kommer beinflygende pronto. Da tenker jeg Herr Aldri vil beinfly sammen med deg til skjønne Blair. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juni 2017 Forfatter #24096 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Severus skrev: Jeg ble slått hjemme med linjal, så jeg utvikla en forakt for matte. Ble krakilsk hver gang det var mattetime. Ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2017 #24097 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Pro tips, kjøp and i Sverige. Det er mye mer brukt der, å dermed er den billigere. Anka Hei, Severus. Takk for tips. Skal se etter. Har ingen motforestillinger mot å spise Donald. ( Paul Anka? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juni 2017 #24098 Del Skrevet 28. juni 2017 22 minutter siden, Severus skrev: Nå skal jeg lage crispy duck. Har gått i en time eller noe sånt Mmmm... crispy duck er dødsgodt! Jeg ser også på fotball nå. Det er ikke min lidenskap da men. Paul ser på Confederation games. Chile - Portugal av alle ting. Jeg kjeder meg. Men jeg har spist norske jordbær i dag. Hadde tenkt å kjøpe vaniljeis å ha sammen med, men herregud så dyrt det er for sånne bittesmå bokser. Det er jo ikke fancy is en gang. Bare vanlig is til 50kr for 3-4 dl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. juni 2017 #24099 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Da tenker jeg Herr Aldri vil beinfly sammen med deg til skjønne Blair. Neeei, du. Alle Donaldene er mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2017 #24100 Del Skrevet 28. juni 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: ( Paul Anka? ) Jeg så en programserie med hans ekskone som visstnok tok seg av den jobben regelmessig. Æsj for ei høne hu var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå