Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fløy når jeg var ute

:kosteskaft: ..........ser det for meg ja. :lur:

Jeg har hatt en skikkelig "Må lage sitronkake"-greie de siste dagene

...og jeg har hørt at det kroppen virkelig trenger, sier den i fra om. Slikt må tas på alvor. :jepp:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Reiser til bangkok i morgen tidlig Rumle!

Kofferten er nesten ferdipakket.

emcx8Vp.jpg

Titter innom og legger inn et bilde av et ekte (denne gang) :fnise: Fullmåneparty jeg var på i går natt.

cC8KuNW.jpg

Håper dere har det fint alle dere kakespisende strikkeflinke puselabber, og at ingen har blåst bort! :ler:

Hog kan få kaffe han. :kaffekopp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koooselig å se deg også Hoppe! :hoppendeglad:

Går det bra med genseren din nå?

:foto:

Jeg lovte å snikfotografere strandposering av nygifte kinesere. :fnise:

Hghe1Ym.jpg

oNloMWC.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med live-bilder fra utlandet. :jepp:

Tror nok ikke at jeg hadde posert på det viset, men vi mennesker er forskjellige og takk for det. :)

Jotakk, genseren skrider fremover. Jeg har jobbet iherdig og er på vei opp mot halsen igjen.

Skal bli godt å sette i gang med armene. Tror faktisk at den kommer til å bli ferdig og tas i bruk før snøen går. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forskjellige er vi, det er helt sikkert. :fnise:

Kred for at du orket å rekke opp og nå er på vei mot en ferdig grønn og varm genser. :roser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo til og med like klær. Shorts og genser :ler: De er vel en enhet nå vil jeg tro.

Bankok! Du reiser vel snart. det er vel nesten morgen hos deg nå :P Hvor lenge skal dere være der da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo til og med like klær. Shorts og genser :ler: De er vel en enhet nå vil jeg tro.

Bankok! Du reiser vel snart. det er vel nesten morgen hos deg nå :P Hvor lenge skal dere være der da?

Jaaaa, de har alltid like klær, dvs. det ser ut til at de har fått sydd spesialshortser alle sammen! Gutteshorts og jenteshorts. :lol:

Klokken er 23.07 her nå My. Skal være i Bangkok i 3 dager og så videre til Dubai.

Blir mye opp-pakking og nedpakking dette her.

Å? Er det det det går ut på egentlig. Like klær = å være ett? :fnise:

Jess! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er du fortsatt på ferie aldrisur? Litt av en lang reise ;)

Fortsatt på ferie Winza! 4 uker er ganske lenge ja. Men kjenner at jeg begynner å lengte litt hjem nå. :Nikke:

Ja, blir mye pakking når man skal farte litt rundt. Men det er verdt deg synes jeg.

Det er verdt det. Nå har jeg virkelig fått nok av sjø, sand og sol. Jeg har omtrent ikke vært tørr i buksa siden jeg dro hjemmefra. Har vært mer i vanns enn til lands om du skjønner. :fnise:

Nå er jeg ikke brun lenger jeg er svart og håret mitt er hvitt, så det er på tide å komme seg til litt mer utbane strøk.

MEN, det jeg vet er at etter en fjorten dagers tid hjemme, begynner jeg å lengte tilbake hit. :daane:

Vi har hatt det veldig fint her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt i surr for meg, men du har omtrent to ukers ferie til, Aldri?

Eeeeen. :bolledeig: Så skal jeg hjem å lage :kalle::hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*notere: se etter eksentrisk våt dame som stort sett er sort og hvit...på flyplassen...om ca èn uke* :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snømann? Da må vi ha væromslag her... Du har nok ikke noe snø i hagen din nå hvertfall. Bare litt is :P

Åh, du er av den megabrune varianten du!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...