Anje Skrevet 7. februar 2015 #11181 Del Skrevet 7. februar 2015 Det er nok sikkert lurt av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11182 Del Skrevet 7. februar 2015 Utestedene anbefaler folk å komme, lensmannen å holde seg hjemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2015 #11183 Del Skrevet 9. februar 2015 Hvordan går det med deg, Aldri? Har dere inntatt storbyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11184 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg fløy når jeg var ute ..........ser det for meg ja. Jeg har hatt en skikkelig "Må lage sitronkake"-greie de siste dagene...og jeg har hørt at det kroppen virkelig trenger, sier den i fra om. Slikt må tas på alvor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11185 Del Skrevet 9. februar 2015 Reiser til bangkok i morgen tidlig Rumle! Kofferten er nesten ferdipakket. Titter innom og legger inn et bilde av et ekte (denne gang) Fullmåneparty jeg var på i går natt. Håper dere har det fint alle dere kakespisende strikkeflinke puselabber, og at ingen har blåst bort! Hog kan få kaffe han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11186 Del Skrevet 9. februar 2015 ALDRIiiiiiii! Så koselig å se deg mener jeg, hehe.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11187 Del Skrevet 9. februar 2015 Koooselig å se deg også Hoppe! Går det bra med genseren din nå? Jeg lovte å snikfotografere strandposering av nygifte kinesere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11188 Del Skrevet 9. februar 2015 Artig med live-bilder fra utlandet. Tror nok ikke at jeg hadde posert på det viset, men vi mennesker er forskjellige og takk for det. Jotakk, genseren skrider fremover. Jeg har jobbet iherdig og er på vei opp mot halsen igjen. Skal bli godt å sette i gang med armene. Tror faktisk at den kommer til å bli ferdig og tas i bruk før snøen går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11189 Del Skrevet 9. februar 2015 Veldig forskjellige er vi, det er helt sikkert. Kred for at du orket å rekke opp og nå er på vei mot en ferdig grønn og varm genser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2015 #11190 Del Skrevet 9. februar 2015 De har jo til og med like klær. Shorts og genser De er vel en enhet nå vil jeg tro. Bankok! Du reiser vel snart. det er vel nesten morgen hos deg nå Hvor lenge skal dere være der da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11191 Del Skrevet 9. februar 2015 Å? Er det det det går ut på egentlig. Like klær = å være ett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11192 Del Skrevet 9. februar 2015 De har jo til og med like klær. Shorts og genser De er vel en enhet nå vil jeg tro. Bankok! Du reiser vel snart. det er vel nesten morgen hos deg nå Hvor lenge skal dere være der da? Jaaaa, de har alltid like klær, dvs. det ser ut til at de har fått sydd spesialshortser alle sammen! Gutteshorts og jenteshorts. Klokken er 23.07 her nå My. Skal være i Bangkok i 3 dager og så videre til Dubai. Blir mye opp-pakking og nedpakking dette her. Å? Er det det det går ut på egentlig. Like klær = å være ett? Jess! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2015 #11193 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg har ikke gifta meg før jeg, så er ikke 100% sikker, men tror det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. februar 2015 #11194 Del Skrevet 9. februar 2015 Er du fortsatt på ferie aldrisur? Litt av en lang reise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2015 #11195 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, blir mye pakking når man skal farte litt rundt. Men det er verdt deg synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11196 Del Skrevet 9. februar 2015 Det går litt i surr for meg, men du har omtrent to ukers ferie til, Aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11197 Del Skrevet 9. februar 2015 Er du fortsatt på ferie aldrisur? Litt av en lang reise Fortsatt på ferie Winza! 4 uker er ganske lenge ja. Men kjenner at jeg begynner å lengte litt hjem nå. Ja, blir mye pakking når man skal farte litt rundt. Men det er verdt deg synes jeg. Det er verdt det. Nå har jeg virkelig fått nok av sjø, sand og sol. Jeg har omtrent ikke vært tørr i buksa siden jeg dro hjemmefra. Har vært mer i vanns enn til lands om du skjønner. Nå er jeg ikke brun lenger jeg er svart og håret mitt er hvitt, så det er på tide å komme seg til litt mer utbane strøk. MEN, det jeg vet er at etter en fjorten dagers tid hjemme, begynner jeg å lengte tilbake hit. Vi har hatt det veldig fint her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #11198 Del Skrevet 9. februar 2015 Det går litt i surr for meg, men du har omtrent to ukers ferie til, Aldri? Eeeeen. Så skal jeg hjem å lage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2015 #11199 Del Skrevet 9. februar 2015 *notere: se etter eksentrisk våt dame som stort sett er sort og hvit...på flyplassen...om ca èn uke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. februar 2015 #11200 Del Skrevet 9. februar 2015 Snømann? Da må vi ha væromslag her... Du har nok ikke noe snø i hagen din nå hvertfall. Bare litt is Åh, du er av den megabrune varianten du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå