Mynona Skrevet 21. januar 2015 #10701 Del Skrevet 21. januar 2015 Nå begynner snart den nye serien på TV2. Dropped (tror jeg). Den tror jeg blir litt spennende. Er ikke så interesert i kjendisene, men det at de blir plassert ute i ødemarken og skal komme seg til sivilisasjon selv rundt omkring i hele verden! Det blir spennende. Og jeg tror jeg har lyst til det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. januar 2015 #10702 Del Skrevet 21. januar 2015 Det ble kylling med sennepssaus og avokado og tomater. Ja, har pause i matkassen nå. Spiser middag på jobb 4 dager i uka nå. Du burde kanskje vært hjemme noen dager Noz. Du blir fortere frisk dersom du lar kroppen konsentrere seg om å bekjempe sykdom, og ikke om alt annet i tillegg. Du har sykemelding for en grunn. Har aldri fått natten allerede nå? Eller er det middagstid kanskje? Åjaaa, det hørtes godt ut da! Ja, hadde det ikke vært for at det hadde vært praksis, men min faste jobb, så hadde jeg gjort det. Men jeg tar hensyn til arbeidsstillinger og ber om hjelp til oppgaver som krever mer enn pittelitt muskelkraft! Aldri har vel fått natt for lengst hun nå.. Det begynner vel å nærme seg morgning faktisk vil jeg tro..Synes å huske fra tidligere turer at de har startet dagen samtidig som de første fuglene har stått opp så Fikk en sånn 71 grader Nord-følelse av det programmet jeg, My. Men gir heller det en sjangse fremfor danmark sin versjon av gifte seg-programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. januar 2015 #10703 Del Skrevet 21. januar 2015 Du har vel lov til å være borte 3 dager fra praksis? Synes Dropped har vært litt kjedelig til nå, men de har jo akkurat kommet igang. Sånn lagoppdeling og sånt er jo kjedelig å se på. Ja, de har vel morning når vi legger oss de som er borti østen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. januar 2015 #10704 Del Skrevet 21. januar 2015 Du har vel lov til å være borte 3 dager fra praksis? Synes Dropped har vært litt kjedelig til nå, men de har jo akkurat kommet igang. Sånn lagoppdeling og sånt er jo kjedelig å se på. Ja, de har vel morning når vi legger oss de som er borti østen der! Joda, men det er absolutt ingen fare med meg! Og om jeg er borte fra praksisen så får jeg ikke fulgt opp det jeg driver med (helgene kan vi bli vanskelige nok ) Ja, enig i at det virket litt kjedelig, men jeg kan ikke huske et eneste reality-program som har startet uten en eller et par kjedelige episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2015 #10705 Del Skrevet 21. januar 2015 Veldig enig med My, synes absolutt du burde ta deg noen dager hjemme, Noz - er ganske sikker på at de vil vise stor forståelse for det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10706 Del Skrevet 22. januar 2015 Har aldri fått natten allerede nå? Eller er det middagstid kanskje? Er det kanskje slik at hun har fire-fem timers forsprang på oss? *hinte til den reisende om oppklaring* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. januar 2015 #10707 Del Skrevet 22. januar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10708 Del Skrevet 22. januar 2015 Ahh...litt friske blomster fra Rumles hånd frisker opp i ballongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10709 Del Skrevet 22. januar 2015 ÅH! Det så skikkelig deilig ut Aldri! Kos deg masse masse på tur Jeg har faktisk tenkt på deg hver dag siden du dro. En smule misunnelig kanskje Her er det isende kaldt og ganske kjedelig.. Så koselig at den sjelløse sitter der oppe i det kalde nord og tenker på meg. Åh, så mye blått! Jeg vil og!! Ser fantastisk ut. Og de golfbertene... Hørtes ut som en drittjobb! Sikkert en drittjobb ja, men dem er det sørenimeg mange av her nede. Jenter som kler seg i tjukke gensere, bukser, lue med tørkle under og tjukke hansker - de jobber med å mure hus! Og så har du strandselgerne som tusler og går oppover standa og nedover stranda hele dagen med 32 grader i lufta og sikkert 50+ i sola , i full "vinterhabitt" for å beskytte seg, og når du da vet at mange mange jenter jobber på barene her og kan kjøpes for en billig penge av rike europeere, kan du bli helt tussete i hodet. MEN de som ikke har noe å jobbe med, funksjonshemmede, gamle uten familie osv., de har det verst. Jeg tok sommeren forgjeves /: Hva mener du med det Big Jim? Kos deg med besøk hoppis. Jeg er hjemme til normal tid i dag! Uvant! Men er litt sånn hanglete, så da er det best å prøve å bekjempe det og slippe å bli syk. Men jeg skulle virkelig ønske at maten min lagde seg selv! Er du bedre i dag eller? Hva lager du i dag da Mynona? Har du foresten sluttet med denne matkassa? Endelig hjemme fra jobb! Ble en halvkort dag i dag, kroppen er litt sirup så jeg tok avgjørelsen å stakk hjem! Lungebetennelsen går saaakte med sikkert litt bedre, men jeg hoster fortsatt en del, og deeeeet er temmelig ubehagelig! Nevnte det kanskje ikke men jeg har jo selvfølgelig klart å brekke to ribbein også Fint å lese at dere har det så fint Aldri! Den stranda så helt herlig ut.. Ser/hører/møter dere mange nordmenn der nede nå eller? Håper du blir fort frisk og rask nå da. Det er dritvondt å brekke et ribbein! Det er dobbelt så dritvondt å brekke to! Og så er det ingenting man kan gjøre for å bli bedre. Bare ta tiden til hjelp. Er det kanskje slik at hun har fire-fem timers forsprang på oss? *hinte til den reisende om oppklaring* Her ligger vi 6 timer foran dere i Noreg Hoppe. Klokka er 23.30 her i Thai-thai! Åh, sniff, det dufter KG-blomst helt hit! --------------------- I dag har jeg ingen bilder å dele med dere, ville bare si hei og hå! Har vært langt ute på landet og spist thaimat i kveld. Her er det sånn at du ringer restauranten du vil gå på, bestiller bord og så kommer de og henter deg. Etter maten blir du kjørt hjem igjen. Ganske uspennende, men veldig praktisk. Særlig om du må veldig på do etter thaimåltidet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. januar 2015 #10710 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg vil å ha varme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10711 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) T`øyeblikk! ----Få ønske Aldri en god natt. Endret 22. januar 2015 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10712 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg vil å ha varme Jeg sender litt oppover til deg jeg Ery! T`øyeblikk! Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10713 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg steppet inn for å klemme Ery så hun kunne få litt varme. Du kan også få en nattaklem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10714 Del Skrevet 22. januar 2015 Å ja Hoppe, god nattaklem tll deg også. Skal du legge deg så tidlig da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. januar 2015 #10715 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er vel du som skal legge deg snart aldri? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10716 Del Skrevet 22. januar 2015 Ja det var det jeg mente, hehe.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10717 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er vel du som skal legge deg snart aldri? Ja det er vel det. Det er bare det at jeg ikke er så veldig trøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10718 Del Skrevet 22. januar 2015 Klokka er jo midt på natten snart hos deg. Du må ha skjønnhetssøvnen din vettu...eller vedlikeholde heter det kanskje i ditt tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #10719 Del Skrevet 22. januar 2015 Klokka er jo midt på natten snart hos deg. Du må ha skjønnhetssøvnen din vettu... eller vedlikeholde heter det kanskje i ditt tilfelle. Tok litt skjønnhetssøvn på ettermiddagen i dag skjønner du... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2015 #10720 Del Skrevet 22. januar 2015 Er det sånn..."åååå, så juksar me littegranne"...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå