Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Den dronten til G ser ut til å komme løpende etter meg, veldig målrettet...og ser ut til å være marerittmateriale. :sjokkert: *løpe løpe og ikke komme av flekken*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOOOOD Bedring!!

Er det noe dere har spist? Håper du blir frisk igjen kjmpekjempefort!! Må jo ikke ødelegge siste uken med sykhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Naaaai, ikke gidd å være syk da Aldri :sad: Det er bare unødvendig på ferieturer synes jeg...Du som fint har tålt både isbiter og ting og tang i utlandet før. Hva kan dette komme av mon tro?

Håper du føler deg mye kvikkere i morgen! (Gjør du det mon tro? Det er jo "imorgen" når du leser dette)

Disse dronte-fuglene har jeg hørt om før, men aldri sett at det har vært snakk om her på KG.

Har det vært i en dagbok jeg ikke er i kanskjeeeeem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå til legen om det ikke blir bedre, da kan han skrive ut noen medisiner som virker bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dronten til G ser ut til å komme løpende etter meg, veldig målrettet...og ser ut til å være marerittmateriale. :sjokkert: *løpe løpe og ikke komme av flekken*

Hi-hi, akkurat det samme tenkte jeg! Passet dint med G's fugl og alt drontepratet. :fnise:

GOOOOD Bedring!!

Er det noe dere har spist? Håper du blir frisk igjen kjmpekjempefort!! Må jo ikke ødelegge siste uken med sykhet.

Sikkert noe jeg har spist, eller noe annet :sinnatagg: skitt jeg har fått i meg.

God bedring, Aldri! :hoppe:

Takk og takk Anje, jeg føler meg litt bedre i dag. :lillesky:

Naaaai, ikke gidd å være syk da Aldri :sad: Det er bare unødvendig på ferieturer synes jeg...Du som fint har tålt både isbiter og ting og tang i utlandet før. Hva kan dette komme av mon tro?

Håper du føler deg mye kvikkere i morgen! (Gjør du det mon tro? Det er jo "imorgen" når du leser dette)

Disse dronte-fuglene har jeg hørt om før, men aldri sett at det har vært snakk om her på KG.

Har det vært i en dagbok jeg ikke er i kanskjeeeeem?

Nei, jeg gidder jo egentlig ikke å bli syk, men av og til så bestemmer man ikke over det selv. :ler:

Nå er klokka halv åtte på morgenen og jeg føler meg faktisk litt kvikkere i dag Noz. :roser:

Du får gå til legen om det ikke blir bedre, da kan han skrive ut noen medisiner som virker bedre.

Du har så rett i det Vex. (Og du får full støtte av gubben).

I går kveld gikk herr A bort til hotellrestauranten for å høre om de hadde bananer og loff til sin frue Aldrisur som var syk. Da foreslo mannen i restauranten at det kanskje var bedre om fru Aldrisur fikk litt kokt ris og noe te!

Det synes jeg var ganske artig, det viser litt av kulturforkjellene på hva vi er vant med. :biggrin:

Det smakte fortreffelig med loff, banan og en colaboks! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi, akkurat det samme tenkte jeg! Passet dint med G's fugl og alt drontepratet. :fnise:

Sikkert noe jeg har spist, eller noe annet :sinnatagg: skitt jeg har fått i meg.

Takk og takk Anje, jeg føler meg litt bedre i dag. :lillesky:

Nei, jeg gidder jo egentlig ikke å bli syk, men av og til så bestemmer man ikke over det selv. :ler:

Nå er klokka halv åtte på morgenen og jeg føler meg faktisk litt kvikkere i dag Noz. :roser:

Du har så rett i det Vex. (Og du får full støtte av gubben).

I går kveld gikk herr A bort til hotellrestauranten for å høre om de hadde bananer og loff til sin frue Aldrisur som var syk. Da foreslo mannen i restauranten at det kanskje var bedre om fru Aldrisur fikk litt kokt ris og noe te!

Det synes jeg var ganske artig, det viser litt av kulturforkjellene på hva vi er vant med. :biggrin:

Det smakte fortreffelig med loff, banan og en colaboks! ;)

De anbefaler ris pga det inneholder ikke fiber. Når man har rennarau skal man ha i seg minst mulig fiber. Risavkok er enda bedre, inneholder næring det og. Jeg levde på baby risgrøt og XL1 pulver når jeg hadde EHEC. Det er den eneste gangen legen har anbefalt meg å spise potetgull og cola også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen der har vi jo enda en "nattens dronning"! :fnise:

Takk Cordelia, jeg ser veldig mye lysere på tilværelsen i dag. Men fy fader så slapp og slækk i kroppen man blir. :Nikke:

Håper dere får en fin tirsdag begge to! :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå jeg følrer meg provosert, diskurerer med en fyr om kulturkvartal som har ført til skolenedleggelse,barnehagenedleggelse og sykehjemsplasser som blir borte. Til en så svær pris at jeg ikke kan si tallet. Noe som virkelig går utover folk her, eller om det skulle ha vært bygget ishall. En hall som kan brukes til mer enn issport. Er det ikke isdekke så kan man spille andre sporter der, det kan holdes konserter,messer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har surfa å sett på hockeyutstyr, har funnet ut at siden jeg er bygget som en lastebil. Så må jeg ha mannfolk utstyr, str er mye bedre på det. Passa nesten ikke inn i den største kvinnfolk størrelsen en gang, mens mannfolk sklei jeg rett inn i str M

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har surfa å sett på hockeyutstyr, har funnet ut at siden jeg er bygget som en lastebil. Så må jeg ha mannfolk utstyr, str er mye bedre på det. Passa nesten ikke inn i den største kvinnfolk størrelsen en gang, mens mannfolk sklei jeg rett inn i str M

Greit, da vet jeg hvilken størrelse jeg skal kjøpe på trøya di når jeg vinner de 50 millionene! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok ha Vex med i butikken når det skal kjøpes inn "stuff", så hun får akkurat det hun vil ha. Hadde vært ille om vi kjøpte feil til henne. Det gå`kke an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da må jeg komme til Oslo, så kan vi gå på Torshov Hockey. Å så kan vi dra til Sinsenkrysset å plage de som bor nord for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...