Gå til innhold

Be fantastic - by Linni. Hva synes dere?


Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Hooty McOwlface

Det så ganske billig ut, ikke som i horete nødvendigvis, men som i at det er kjøpt i en bod på Ibiza for 8 euro.

Står ikke hvilket materiale det er engang, men ser ut som viskose og polyesterhelvete. Som jo kan fotografere OK, men du får en pakke med skuffelse i posten, for det ser helt jævlig ut på.

Når det gjelder design så var det litt intetsigende og all over the place, ser ut som tilfeldig utvalgte plagg fra B Young og LMC/Leatherman. Og illusion.no..

Liker Linni jeg da, synes hun er kjempesøt, men ikke stilen.

For å prøve å være litt positiv: Den classic-kjolen kunne kanskje vært noe dersom den var laget i bedre stoff med detaljer i ekte skinn. Samme med den blekrosa skinnbuksen, når jeg ser den foranfra og myser litt så ser den kul ut, men så zoomer man inn og ser at det er en tights i plast som sitter veldig dårlig. Så det var nok ikke utelukkende ræva ideer der, men utførelsen er jo elendig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klærne er ikke grusomme. Puppene fungerer dog veldig bra som antireklame ettersom jeg tenker at kjolene uansett ikke passer meg siden jeg ikke har operert inn fotballer i frontpartiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på denne på fest på lørdag, og fikk veldig mange komplimenter...Anonymous poster hash: 219cc...bfe

Såklart fikk du det, av mannfolk av typen som henger på byen. Den overlater jo ingenting til fantasien, kunne like så godt stått foran dem i bare undertøyet.

Nei, virkelig NOT spør du meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart fikk du det, av mannfolk av typen som henger på byen. Den overlater jo ingenting til fantasien, kunne like så godt stått foran dem i bare undertøyet.

Nei, virkelig NOT spør du meg.

Jeg var på bursdagsfest med venninner...

Overlater ingen ting til fantasien? Men i all verden... den går til midt på låret... og høy hals! Må man kle seg i burka? :)

Anonymous poster hash: 219cc...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bursdagsfest med venninner...

Overlater ingen ting til fantasien? Men i all verden... den går til midt på låret... og høy hals! Må man kle seg i burka? :)Anonymous poster hash: 219cc...bfe

Men er jo gjennomsiktig på bildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg kunne gått med nei. Så ut som om de fleste hadde en rar passform, stoffene så billige(og til tider veldig gjennomsiktige) ut og det er ingen plagg jeg likte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bursdagsfest med venninner...

Overlater ingen ting til fantasien? Men i all verden... den går til midt på låret... og høy hals! Må man kle seg i burka? :)

Anonymous poster hash: 219cc...bfe

Den er jo gjennomsiktig? Man kan se undertøyet,

Anonymous poster hash: 1f93a...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste på Illusion er ganske trashy, da.

Noe i kolleksjonen kan se classy ut, men det på noen med mindre pupper, naturlige lepper og litt penere sminke :P Modellen (aka Linni) ødelegger for kunden som er ute etter mote. Men Illusion har kanskje få av dem anyways?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Noen av kjolene ser ok ut, nettopp fordi de er enkle og noe enhver av oss kunne tegnet og designet selv. Ser ut som en vanlig H&M kjole for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hvor jeg skal handle hvis jeg skal kle meg ut som Linni til halloween...

Jeg likte Linni før men mistet helt sansen når jeg så en reprise av Tigerstaden en gang og det var den episoden hvor hun ene ikke ville være med på FHM-shoot i Danmark: "er det fordi hun ikke er like pen som oss?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg er nok redd jeg må melde at det ikke er i den butikken jeg kommer til å kjøpe en korsettkjole...

Jeg vil nok ha en noe høyere standard på min... en slik som dette, som selvsagt har en helt annen pris også da...

Vollers%20Red%20Cat%20Corset%20Dress.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni er full av psykiske problemer, har ingenting mellom øra og ser ut som en geit i trynet. Flaut at hun er fra Norge..



Anonymous poster hash: 62330...1b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Linni er full av psykiske problemer, har ingenting mellom øra og ser ut som en geit i trynet. Flaut at hun er fra Norge..

Anonymous poster hash: 62330...1b4

Hun er ikke fra Norge, faren er tysk og moren er fra Sri-Lanka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Linni er full av psykiske problemer, har ingenting mellom øra og ser ut som en geit i trynet. Flaut at hun er fra Norge..

Anonymous poster hash: 62330...1b4

Det var en helt, helt unødig kommentar.

- og selvsagt fra noen som ikke turde stå frem under eget nick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de kunne droppet Linnis kommentarer på alle plaggene, for jeg tror ikke det var ment å være komisk...

Ellers, ikke noe jeg ville brukt selv, men hver sin smak. Ser en del slike klær så det er jo marked for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pupper siden vi er inne på temaet, synes faktisk ikke Linni har SÅ store heller. Antar hun vil de skal synes, og da mener jeg hun ser helt ok ut i det henseende.

Anonymous poster hash: 75a0c...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hvor jeg skal handle hvis jeg skal kle meg ut som Linni til halloween...

Jeg likte Linni før men mistet helt sansen når jeg så en reprise av Tigerstaden en gang og det var den episoden hvor hun ene ikke ville være med på FHM-shoot i Danmark: "er det fordi hun ikke er like pen som oss?"

Hjelpes. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...