Gå til innhold

Renslighet og suging.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydusjet er klart det beste, men tenker ikke på det. Har vært enkelte ganger hvor det har vært litt for mye ballelukt og da har det ikke vært noe problem å si ifra :)

Anonymous poster hash: 45c5a...7ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydusjet er klart det beste, men tenker ikke på det. Har vært enkelte ganger hvor det har vært litt for mye ballelukt og da har det ikke vært noe problem å si ifra :)Anonymous poster hash: 45c5a...7ee

"ballelukt" :ler:
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Må hvert fall ha dusjet samme dag, helst ikke så alt for mange timer før.

Skrevet

Samboeren min dusjer som regel hver dag, men ikke alltid. Han pleier nok ikke å vaske seg hele tiden heller. Av en eller annen grunn er han likevel alltid luktfri. Det gjelder egentlig hele kroppen. Nesten litt mystisk. Jeg digger det! En gang har jeg opplevd at det var litt uggen lukt og smak i noen sekunder, men ikke nok til at det ble ekkelt. Har sikkert noe med hva han har spist å gjøre.

For meg blir det for mye styr å tenke på at man skal være nydusjet og planlegge sex.

Anonymous poster hash: 5b9ad...fc2
Skrevet

Nydusjet, hvis ikke er det no go.

Er det virkelig ingen som tenker på alle bakteriene som formerer seg som ugress der nede? Dette sleiker dere bare av fordi det bare smaker stramt "de første 30 sekundene"?

Men nåde dem som ikke dusjer hver dag, eller i hvert fall de som ikke skifter undertøy hver dag... *skjønner meg ikke på KG*

Anonymous poster hash: 89b19...28e

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er redd for å virke dum nå, men hvordan vasker du den etter hver gang du har vært på do? Låner du håndkledet ved vasken?

tar den under kranen i vasken. og såper

Det er vel ikke så bra ? Man går på toalettet x antall ganger pr dag. Og dersom man vasker seg med såpe så føkker mann vel opp den naturlige bakteriefloraen? Det blir for mye om man gjør dette hele tiden, uke etter uke osv... har aldri hørt om menn som gjør dette. Artig å være hos en kompis eller ute på byen og slenge greiene i vasken etter man har vært på do..... :fnise: (selv om man skulle bruke intimsåpe)

Gjest Andrea93
Skrevet (endret)

Nydusjet, hvis ikke er det no go.

Er det virkelig ingen som tenker på alle bakteriene som formerer seg som ugress der nede? Dette sleiker dere bare av fordi det bare smaker stramt "de første 30 sekundene"?

Men nåde dem som ikke dusjer hver dag, eller i hvert fall de som ikke skifter undertøy hver dag... *skjønner meg ikke på KG*

Finnes mye verre bakteriebumber enn dèt. Kjøkkenkluten, feks. Dørhåndtak. Det er i gjennomsnitt flere farlige bakterier på et dørhåndtak enn i toalettskålen, sånn til sammenlikning. Skal mye til for en normalt renslig mann å bli så skitten der nede på et døgn at det blir farlig :-P Er jo ikke snakk om å suge noen som har bodd i skogen i en uke, men folk som har sjans å vaske seg i løpet av en vanlig dag eller maks dagen før.

EDIT: For ikke å snakke om tastaturet på dataen! Der er det mye dritt, der! Passer du på å vaske det hver dag før du bruker det?

Endret av Andrea93
Skrevet

Det er vel ikke så bra ? Man går på toalettet x antall ganger pr dag. Og dersom man vasker seg med såpe så føkker mann vel opp den naturlige bakteriefloraen? Det blir for mye om man gjør dette hele tiden, uke etter uke osv... har aldri hørt om menn som gjør dette. Artig å være hos en kompis eller ute på byen og slenge greiene i vasken etter man har vært på do..... :fnise: (selv om man skulle bruke intimsåpe)

Penis har ikke akkurat veldig sensitiv bakterieflora, det er kvinner som har dette "problemet".

Men det er uansett ekstremt å vaske seg etter hver gang man er på toalettet.

Anonymous poster hash: 93c51...0a3

Skrevet

Finnes mye verre bakteriebumber enn dèt. Kjøkkenkluten, feks. Dørhåndtak. Det er i gjennomsnitt flere farlige bakterier på et dørhåndtak enn i toalettskålen, sånn til sammenlikning. Skal mye til for en normalt renslig mann å bli så skitten der nede på et døgn at det blir farlig :-P Er jo ikke snakk om å suge noen som har bodd i skogen i en uke, men folk som har sjans å vaske seg i løpet av en vanlig dag eller maks dagen før.

EDIT: For ikke å snakke om tastaturet på dataen! Der er det mye dritt, der! Passer du på å vaske det hver dag før du bruker det?

Jeg har ikke for vane å sleike på disse stedene du nevner.

Pleier å vaske hendene før jeg spiser, gjør jeg og.

Gjest Coolaid
Skrevet

Penis har ikke akkurat veldig sensitiv bakterieflora, det er kvinner som har dette "problemet".

Men det er uansett ekstremt å vaske seg etter hver gang man er på toalettet.

Anonymous poster hash: 93c51...0a3

Bakterieflora var vel et litt feil ord å bruke :fnise: ...men overrenslighet er vel ikke bra uansett.

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg har ikke for vane å sleike på disse stedene du nevner.

Pleier å vaske hendene før jeg spiser, gjør jeg og.

Men man tar seg i ansiktet og på munnen flere hundre ganger hver dag uten å tenke over det, og om det bare er å få i seg bakterier du frykter, så blir det jo akkurat det samme. For meg hadde det drept lysten en del om jeg fikk lyst å suge han ut av det blå, og måtte be han gå i dusjen først. Blir liksom ikke helt det samme å dra ned buksen hans når han lager mat/leser pensum/whatever, og si "hvis du først løper i dusjen nå, skal jeg suge deg".

Folk som har normalt god hygiene blir ingen bakteriebombe fra morgendusjen til ettermiddagen. Da hadde jeg vel blitt syk for mange år siden.

Skrevet

Her er han nydusjet eller nyvasket.

Det blir ikke blowjob ofte pga. kjeven min ikke er helt slik den skal være. Så det blir veldig fort, veldig vondt for meg.

Gjest lillelarve
Skrevet

Nydusjet, helst. Det kan godt skje samme dag, uansett tidspunkt. Men han bør være ren. Ellers blir min opplevelse helt ødelagt, og det kan ødelegge for hans nytelse.. Det er ikke særlig godt å suge han om det ikke er rent der nede. Men jeg er ikke skikkelig streng på det; har spurt han om å vaske lillemannen litt før jeg startet... Men det skjer ikke ofte :-) hehe... Kan godt rive av han buksa helt plutselig å "hive innpå" selv om jeg ikke vet hvor ren han er. Da kan det godt hende at jeg får meg en liten overraskelse :overrasket:; derfor foretrekker jeg at han er dusjet/vasket nedentil.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg synes det skal smake litt kjønn av han jeg. Han trenger da ikke å være nydusjet for at jeg skal suge han. Vi dusjer hver dag, begge to, og jeg suger han hver dag. Aldri kjent noe ekkel smak, selv om han har tisset imellomtiden! Han tørker seg da på tuppen etter hver gang han har tisset uansett

Skrevet

Et tips til menn: Tørk kuken når dere har pisset. Jeg har ingen problemer med å forstå kvinner som har motforestillinger mot å suge noen som har gått en hel dag uten å tørke kuken, og puttet en dryppende kuk ned i underbuksene etter hvert toalettbesøk. Jeg har tørket kuken siden tenårene, og jeg har ALDRI hatt problemer med at partnere ikke ville suge meg fordi jeg ikke er nydusjet. Det samme gjelder jo kvinner: Dere tørker som regel fitta, og jeg skulle vært en ynkelig mann hvis jeg ikke kunne slikke ei fitte som ikke er nydusjet.

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Et tips til menn: Tørk kuken når dere har pisset. Jeg har ingen problemer med å forstå kvinner som har motforestillinger mot å suge noen som har gått en hel dag uten å tørke kuken, og puttet en dryppende kuk ned i underbuksene etter hvert toalettbesøk. Jeg har tørket kuken siden tenårene, og jeg har ALDRI hatt problemer med at partnere ikke ville suge meg fordi jeg ikke er nydusjet. Det samme gjelder jo kvinner: Dere tørker som regel fitta, og jeg skulle vært en ynkelig mann hvis jeg ikke kunne slikke ei fitte som ikke er nydusjet.

Må være øm nå? :dry:

Skrevet

Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..?

Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca

Jeg suger kjæresten min hver dag :) og han må absolutt ikke være nydusjet. I dag morges vekket jeg han med en bj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...