AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #21 Skrevet 1. februar 2014 Oi, det har jeg aldri ofra en tanke engang. Jeg suger samboern hver eneste dag, uavhengig om han har dusja samme dag eller ikke. I aller verste fall smaker det litt dårlig de første 30 sekundene, men det hadde jeg aldri latt gå i veien for å gjøre det. Syns planlegging av dusjing høres ut som en god måte å drepe spontaniteten på, jeg. Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #22 Skrevet 1. februar 2014 Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca Jeg suger ikke kjæresten hver dag. 2-3 ganger i uka kanskje Noen ganger sjeldnere og noen ganger oftere. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5
Gjest Andrea93 Skrevet 1. februar 2014 #23 Skrevet 1. februar 2014 Så sant vi er hjemme begge to, så. vi har bodd sammen i åtte mnd og måtte nøye oss med å se hverandre en gang i uka før det pga militæret, så jeg er fremdeles lykkelig over å ha muligheten til å gjøre det hver dag. I helger kan det fort bli et par ganger daglig og. Forøvrig får jeg like mye oppmerksomhet tilbake, det hjelper helt klart på motivasjonen
Gjest Andrea93 Skrevet 1. februar 2014 #24 Skrevet 1. februar 2014 Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca Ops, det over skulle være svar til deg, men siteringa kom ikke med. Så sant vi er hjemme begge to, så. vi har bodd sammen i åtte mnd og måtte nøye oss med å se hverandre maks en gang i uka før det pga militæret, så jeg er fremdeles lykkelig over å ha muligheten til å gjøre det hver dag. I helger kan det fort bli et par ganger daglig og. Forøvrig får jeg like mye oppmerksomhet tilbake, det hjelper helt klart på motivasjonen
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #25 Skrevet 1. februar 2014 Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca Det er like vanlgi som at alle menn slikker dama hver dag,s å får du tolke det som du vil. Anonymous poster hash: 7ecff...b09
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #26 Skrevet 1. februar 2014 Jeg har ikke noe krav på det, men hvis det lukter/er sånn hvitt på så sier jeg ifra at nå må han gå og vaske den, eller så bruker jeg en våtserviett på han. Han pleier uansett som regel å vaske den før vi legger oss(hvis han er keen på noe kos). Anonymous poster hash: 3a5f1...ea6
tore55 Skrevet 1. februar 2014 #27 Skrevet 1. februar 2014 selv om vi tisser så vasker vi jo pikken . man må ikke dusje for å smake godt nok til sug
elentari Skrevet 1. februar 2014 #28 Skrevet 1. februar 2014 Kommer jo ann på hva han har foretatt seg den dagen, da. Nytter ikke at han har dusja samme dag om han kommer fra jobb og er småekkel. Men om han har slappet av og ikke gjort noe spesielt så går det fint om han har dysja dagen før.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #29 Skrevet 1. februar 2014 Oi, det har jeg aldri ofra en tanke engang. Jeg suger samboern hver eneste dag, uavhengig om han har dusja samme dag eller ikke. I aller verste fall smaker det litt dårlig de første 30 sekundene, men det hadde jeg aldri latt gå i veien for å gjøre det. Syns planlegging av dusjing høres ut som en god måte å drepe spontaniteten på, jeg. Ka om han lukt rakfæsk dær nede Anonymous poster hash: 6c825...d73
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #30 Skrevet 1. februar 2014 selv om vi tisser så vasker vi jo pikken . man må ikke dusje for å smake godt nok til sug Færreste menn vasker den etter hve rgang de har vært på do. Anonymous poster hash: 7ecff...b09 1
Gjest Andrea93 Skrevet 1. februar 2014 #31 Skrevet 1. februar 2014 Ka om han lukt rakfæsk dær nede Anonymous poster hash: 6c825...d73 Da hadde jeg begynt å lure veldig på hva han hadde gjort for å lukte fisk av sine edlere deler. Heldigvis har jeg aldri opplevd det enda.
Miss Independent Skrevet 1. februar 2014 #32 Skrevet 1. februar 2014 selv om vi tisser så vasker vi jo pikken . man må ikke dusje for å smake godt nok til sug Jeg er redd for å virke dum nå, men hvordan vasker du den etter hver gang du har vært på do? Låner du håndkledet ved vasken?
tore55 Skrevet 1. februar 2014 #33 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er redd for å virke dum nå, men hvordan vasker du den etter hver gang du har vært på do? Låner du håndkledet ved vasken? tar den under kranen i vasken. og såper
Miss Independent Skrevet 1. februar 2014 #34 Skrevet 1. februar 2014 tar den under kranen i vasken. og såper Åja.. hehe.. Da lærte jeg noe nytt idag også. Sikkert ikke alle som klarer det. Men du må jo nødvendivis bruke håndkledet til å tørke da?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #35 Skrevet 2. februar 2014 Åja.. hehe.. Da lærte jeg noe nytt idag også. Sikkert ikke alle som klarer det. Men du må jo nødvendivis bruke håndkledet til å tørke da? Jeg vil tro de fleste har flere håndklær enn det som henger ved siden av vasken. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5
Bettina82 Skrevet 2. februar 2014 #36 Skrevet 2. februar 2014 Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca Gir ham nok en BJ minst 3-4 ganger i uken (ikke hele veien alltid). Tror vi liker det like godt begge to
Miss Independent Skrevet 2. februar 2014 #37 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vil tro de fleste har flere håndklær enn det som henger ved siden av vasken. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5 [/acronitt upresist av meg, men da jeg skrev låner, mente jeg om man er hos andre. Litt upresist av meg, men da jeg skrev låner, mente jeg om man var hos andre.
Marie90 Skrevet 2. februar 2014 #38 Skrevet 2. februar 2014 Aldri tenkt over. Trenger ikke vaere nydusjet for min del. Har han dusjet om morgenen er det helt greit for meg aa suge om kvelden, har aldri vaert et problem.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #39 Skrevet 2. februar 2014 har jeg aldri gitt en tanke egentlig. men jeg sugde jo fint eksen min på kvelden, å da hadde han ikke dusja siden morgenen. så noe stort problem med akkurat det har jeg ikke, så lenge jeg ikke blir møtt av en vegg med urin og svettelukt. Anonymous poster hash: 10c3b...eb7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #40 Skrevet 2. februar 2014 Gjør du det absolutt hver dag? Dere andre, er dette vanlig..? Anonymous poster hash: 9e0cf...5ca Hadde jeg hatt en kjæreste, så hadde jeg gladelig sugd han hver eneste dag. En av ulempene ved å være singel.. ingen å gi blowjobs til hver dag:/ Ingen å ha sex med hver eneste dag heller.. hmf Anonymous poster hash: 2843a...8da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå