AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #1 Skrevet 1. februar 2014 Hvor lenge kan det gå fra han har dusjet til at det ikke er aktuelt å gi han en sugejobb? Hvor går grensen hos dere? Hvor nydusjet må man være?. Hos oss foretrekker hun at jeg er ganske nydusjet, den samme standarden setter hun for seg selv. Jeg syns det kan bli litt for lite impulsivt at jeg alltid må være nydusjet for å få en sugejobb. Jeg er alltid renslig uansett og dusjer 1-2 ganger om dagen pga trening osv. Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 65979...e3c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2 Skrevet 1. februar 2014 Helt ærlig så foretrekker jeg relativt nydusjet, men han må ha dusjet samme dag hvertfal :-) Anonymous poster hash: b20f0...d01 1
FantasDick Skrevet 1. februar 2014 #3 Skrevet 1. februar 2014 Om jeg har lyst å gi han en blowjob gjør jeg det uavhengig av når han dusjet sist. Har aldri hatt det i tankene når jeg har dratt av han buksa, men nå er han veldig renslig av seg og dusjer ofte (nok). 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Ganske nydusjet. Altså det vil si at jeg helt fint kan suge han 1-2 timer etter at han har dusjet, men foretrekker rett etterpå Men IKKE på kvelden om han ikke har dusjet siden morgenen. foretrekker selv å være nydusjet når han slikker meg også Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Med mindre det er på fylla så må han være ganske så nydusjet (litt paradoksalt kanskje, men sånn er det nå bare..) Suger sjeldent da jeg sliter med kjevelåsninger. Anonymous poster hash: 850a9...4c1
Gjest Andrea93 Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Oi, det har jeg aldri ofra en tanke engang. Jeg suger samboern hver eneste dag, uavhengig om han har dusja samme dag eller ikke. I aller verste fall smaker det litt dårlig de første 30 sekundene, men det hadde jeg aldri latt gå i veien for å gjøre det. Syns planlegging av dusjing høres ut som en god måte å drepe spontaniteten på, jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #7 Skrevet 1. februar 2014 Oi, det har jeg aldri ofra en tanke engang. Jeg suger samboern hver eneste dag, uavhengig om han har dusja samme dag eller ikke. I aller verste fall smaker det litt dårlig de første 30 sekundene, men det hadde jeg aldri latt gå i veien for å gjøre det. Syns planlegging av dusjing høres ut som en god måte å drepe spontaniteten på, jeg. Her er det ikke slik at jeg sender han i dusjen. Her dusjer han uansett siden han trener, så da kan jeg finne på å suge han både i dusjen, rett etterpå eller 1-2 timer etterpå, uten at det er noe vi har planlagt. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #8 Skrevet 1. februar 2014 Oi, det har jeg aldri ofra en tanke engang. Jeg suger samboern hver eneste dag, uavhengig om han har dusja samme dag eller ikke. I aller verste fall smaker det litt dårlig de første 30 sekundene, men det hadde jeg aldri latt gå i veien for å gjøre det. Syns planlegging av dusjing høres ut som en god måte å drepe spontaniteten på, jeg. Ughhh Skjønner ikke at du klarer... Anonymous poster hash: 850a9...4c1 6
Gjest Andrea93 Skrevet 1. februar 2014 #9 Skrevet 1. februar 2014 Ughhh Skjønner ikke at du klarer... Anonymous poster hash: 850a9...4c1 Med trykk på litt dårlig. Har aldri merka noen smak som har fått meg til å tenke "æsj", hadde det gjort sugingen til en dårlig opplevelse hadde jeg jo ikke gjort det.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #10 Skrevet 1. februar 2014 Han må ha dusjet hvertfall noen timer før. Man tisser jo med dingsen, så at det er en hel dags urin på den er ikke direkte delikat. (ja, det komme rurinpartikler på den om man liker det eller ikke) Anonymous poster hash: 7ecff...b09
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #11 Skrevet 1. februar 2014 Snakk om å drepe spontanitet ved å tenke på når han dusja sist. Og bare 1-2 timer etterpå? Stakkars gutt. Tenker aldri på det, så lenge den ikke smaker vondt, noe jeg aldri har opplevd. Anonymous poster hash: 9f4e0...a91 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #12 Skrevet 1. februar 2014 Snakk om å drepe spontanitet ved å tenke på når han dusja sist. Og bare 1-2 timer etterpå? Stakkars gutt. Tenker aldri på det, så lenge den ikke smaker vondt, noe jeg aldri har opplevd. Anonymous poster hash: 9f4e0...a91 Nettopp, du har ikke opplevd det, men om du gjør det, så vil du virkelig ikke oppleve det igjen. For det er jævlig. Anonymous poster hash: 7ecff...b09 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #13 Skrevet 1. februar 2014 Nettopp, du har ikke opplevd det, men om du gjør det, så vil du virkelig ikke oppleve det igjen. For det er jævlig. Anonymous poster hash: 7ecff...b09 Anonymous poster hash: 9f4e0...a91 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #14 Skrevet 1. februar 2014 Nettopp, du har ikke opplevd det, men om du gjør det, så vil du virkelig ikke oppleve det igjen. For det er jævlig. Anonymous poster hash: 7ecff...b09 Har opplevd at den smaker stramt, men aldri vondt. Det skjer vel ikke før de har gått en uke uten å dusje, og det gjør vel ingen med kjæreste. Anonymous poster hash: 9f4e0...a91 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #15 Skrevet 1. februar 2014 Snakk om å drepe spontanitet ved å tenke på når han dusja sist. Og bare 1-2 timer etterpå? Stakkars gutt. Tenker aldri på det, så lenge den ikke smaker vondt, noe jeg aldri har opplevd. Anonymous poster hash: 9f4e0...a91 Det var jeg som skrev 1-2 timer etterpå. Som sagt, han har uansett dusjet siden han trener. Det er ikke noe jeg tvinger han til.. Dessuten, så frister det veldig lite å suge på noe han har brukt til å tisse med hele dagen. Jeg liker ikke tanken på at han skulle slikket meg om jeg ikke hadde vasket meg siden morgenen heller. Det er ikke synd på noen av oss, vi har et godt sexliv uansett. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #16 Skrevet 1. februar 2014 Det var jeg som skrev 1-2 timer etterpå. Som sagt, han har uansett dusjet siden han trener. Det er ikke noe jeg tvinger han til.. Dessuten, så frister det veldig lite å suge på noe han har brukt til å tisse med hele dagen. Jeg liker ikke tanken på at han skulle slikket meg om jeg ikke hadde vasket meg siden morgenen heller. Det er ikke synd på noen av oss, vi har et godt sexliv uansett. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5 Må også legge til at han selv foretrekker å være ren før jeg suger han.. Anonymous poster hash: 0ca3b...7a5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #17 Skrevet 1. februar 2014 Hadde en eks som ikke var så renslig og det var rett og slett kvalmt å gi han en bj innimellom. Trenger ikke å være nydusjet, men om mannen skal ha en bj så får han vaske seg skikkelig under forhuden. Jeg vasker meg alltid før han slikker meg også. Anonymous poster hash: cac35...dbb
Ms.Mx Skrevet 1. februar 2014 #18 Skrevet 1. februar 2014 Typen min liker å vaske seg nedentil før vi går til sengs. Det er skikkelig luksus
Bettina82 Skrevet 1. februar 2014 #19 Skrevet 1. februar 2014 Han bør være rimelig nydusjet. Dvs. ikke vært på wc siden sist han dusjet.
LempikasPromise Skrevet 1. februar 2014 #20 Skrevet 1. februar 2014 Min samboer foretrekker nok å være nydusjet, og om han synes det har gått for lang tid siden sist, så får jeg nok ikke gi ham noen blowjob, for meg er ikke det noe jeg tenker på. Hadde følt at det virkelig drepte spontaniteten om jeg måtte ha ham til å dusje før jeg kunne gå ned på ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå