Gå til innhold

Endelig. Sansen for "good guys" er kommet.

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hehe.

Den har jeg brukt før og.. "kikket ikke på noen og den eneste jenta jeg kunne hilst på den kvelden, var deg".

Anonymous poster hash: 86743...942

Har fått den servert tusen ganger selv, men nå er det omstendigheter her som gjør at jeg vet det ikke bare er en floskel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i det første du sier, men jeg er uenig i sistedelen. Jeg kjenner mange kjekkaser som går på byen, men som ikke hooker opp med ny jente i hytt og gevær, typer som ikke skjønner at man flørter før du omtrent må stave det for dem eller som rett og slett er ute for å ha det gøy - ikke for å finne seg dame.

Derimot kjenner jeg også veldig mange av flørtepusene som har ei ny dame på gang hver måned, både i kompisgjengen til kjæresten min,min egen, på jobb, skolen og *kremt* av egen erfaring.

Jeg sier ikke jeg har 100% rett her, for jeg vet jo selvsagt at det finnes players som endelig finner den rette og svanser inn i solnedgangen, men min erfaring er at slike gutter (og jenter!) gjerne ønsker at de kunne bli forelsket og seriøse, men de er ikke kapable til det. Min ex var slik - han ønsket virkelig å ha lyst til å slå seg til ro med meg, men etter å ha introdusert meg for venner, familie, snakket om leilighet og ekteskap etter bare 4 mnd fikk han kalde føtter og ramlet inn mellom beina til andre damer ( :P ).

Du har rett i at jeg ønsket ikke noe seriøst da jeg møtte min, men jeg var ikke "useriøs og player" som du setter navn på det - fordi jeg ikke hadde datet eller hatt sex med noen på 3 år. Det setter meg ikke inn i samme kategori som de det er snakk om, tvert i mot.

Jeg mener det er romantisk ønsketekning å tro at dersom du møter en player/bad boy i andre settinger enn de typiske områdene så stiller saken seg annerledes enn om du møter dem på byen.

"You can take a man out of the city, but you can't take the city out of the man." Erstatt "city" med den sjargongen som som passer, er i mange tilfeller sant likefullt.

Selvfølgelig er ikke playere en spesiell type mennesker, det var også hele grunnen til at jeg siterte deg i utgangspunktet, siden det virket som at du mente at disse folka utelukkende hang på byen og sjekka ei ny jente hver uke.

Når det er sagt, er jeg ikke enig i at de fleste av disse ikke vil møte den rette, men det er nok ulike grunner til at de ikke ønsker det. Møter de imidlertid ei jente som gjør ordentlig inntrykk på dem, tror jeg mange vil gi det en sjanse. Ikke alle selvfølgelig - men mange. Har noen kamerater som er av player-typen, så vet litt hvordan det fungerer.

Det jeg uansett ønsket å få frem er at det ikke er enten-eller. Playere er ikke sånn at de aldri faller for noen, og good guys spiller ikke bare Fifa.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...