AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Har fått det for meg at de fleste jenter på min alder bare er ute etter disse "slemmingene", og jeg har selv vært der. Men jeg kjenner nå at det virkelig hadde gagnet meg mye bedre å finne en jeg kan slå meg til ro med og virkelig nyte livet sammen med uten drama og tull hele tiden. Gode verdier, sunne hobbyer og et godt hode på skuldrene! Det ønsker jeg meg i en mann. Utseende er vel heller ikke så viktig, så lenge kjemien stemmer. Og dette er så klisjè, men jeg sliter litt med å forstå helt hvordan man finner disse gode guttene. Jeg er i begynnelsen av tjue-årene selv, og ønsker en på samme alder som meg selv. Jeg vèt de finnes der ute, men jeg finner altså ingen. Jeg føler at alle har en baktanke uansett. Hva skal man se etter egentlig? Anonymous poster hash: a6ed9...657
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Det har altså synket inn i hodet ditt at du ikke greier å få deg de kjekke badboysa så du må ta til takke med annenrangs materiale? Anonymous poster hash: c22ff...9b4 8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Det har altså synket inn i hodet ditt at du ikke greier å få deg de kjekke badboysa så du må ta til takke med annenrangs materiale? Anonymous poster hash: c22ff...9b4 Nei absolutt ikke. Er snille, kloke menn annenrangs mener du? Jeg mener vel egentlig det stikk motsatte, men det får så være. Er vel heller det at jeg vil ha en mann jeg med hånda på hjertet kan si at jeg vil være sammen med over en lengre periode, og som jeg kan kommunisere med på en ordentlig måte. Er vel heller lei av "eye candy" og hjernedøde kjekkaser som tror de er bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: 173a2...abc 19
Gjest Lolita8 Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Haha, jeg kjenner meg igjen! Vi finner de nok skal du se Tror heller ikke det hjelper å lete, om du forstår.
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 De sitter gjerne på lesesalen når de andre er på fest og spiller heller Fifa med kompisene fremfor å flørte med jentene Iallefall slik min "good guy" er, og han var veldig enig da jeg spurte ham! 3
Ian Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Tror du gjør lurt i å ikke ytre den meningen for din fremtidige "good guy". Håper isåfall han tar av seg tøflene og stikker. Lite fett å være en sloppy second! 2
jabx Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 De sitter gjerne på lesesalen når de andre er på fest og spiller heller Fifa med kompisene fremfor å flørte med jentene Iallefall slik min "good guy" er, og han var veldig enig da jeg spurte ham! Høres ut som en kjedelig fyr. Det går da an å være en grei kar og likevel like å ta en fest, og ikke minst flørte. Spørsmålet er jo hvordan man går frem: Harver man over tonnevis av damer på en gang, eller holder man seg til en om gangen, og behandler man henne pent. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Rollen som bad guys funker bare for unge filmstjerner og popstjerner. Real bad guys er skikkelige tapere.Popstjerner som kler seg ut som dophuer på konsert står tidlig opp neste morgen og drar på joggetur.Dere som jager etter bad guys jager etter en framtidig fyllik. Anonymous poster hash: ce920...889 3
Gjest Emmanuelle Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Høres ut som en kjedelig fyr. Det går da an å være en grei kar og likevel like å ta en fest, og ikke minst flørte. Spørsmålet er jo hvordan man går frem: Harver man over tonnevis av damer på en gang, eller holder man seg til en om gangen, og behandler man henne pent. Ja, han er dritkjedelig. Velger heller å dra på vors eller turer med gutta enn å drikke seg møkkings på byen etterpå. Synes det er viktigere å lese til eksamen på en fredagskveld enn å snøvle til seg telefonnummer på byen. Skikkelig teit fyr som ikke lar blikket fly over alle damene han møter men heller overøser kjæresten sin med oppmerksomhet. Skriver ikke flørtende meldinger til andre damer på facebook eller sms, men ringer heller familien sin og forteller med barnslig glede i stemmen at vi skal flytte sammen. Iallefall er det dritkjedelig at jeg føler meg kjempespesiell siden han ikke var ute etter å hverken pule på noen, date eller bli sammen med noen da han møtte meg, men han klarte ikke la være. Ja, ugh, det er skikkelig grusomt og A4 å være sammen med en av de gode gutta 20
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Ikke gå etter guttene som er flinke til å flørte, men heller de som er sjarmerende på andre måter Anonymous poster hash: d6273...850 2
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Og dette er så klisjè, men jeg sliter litt med å forstå helt hvordan man finner disse gode guttene. Jeg er i begynnelsen av tjue-årene selv, og ønsker en på samme alder som meg selv. Jeg vèt de finnes der ute, men jeg finner altså ingen. Jeg føler at alle har en baktanke uansett. Hva skal man se etter egentlig? Anonymous poster hash: a6ed9...657 Finner du det ut så tror jeg du har et greit bokmarked:-)
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 lol denne tråden er laget av en bitter mann. ler Anonymous poster hash: 6c073...c32 2
amonyn Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Finner du det ut så tror jeg du har et greit bokmarked:-) Det er ikke så komplisert. De er ute med hunden, i naboleiligheten og gamer, på skolen, jobb, eller en eller annen fritidsaktivitet. Masse sympatiske karer i nærmiljøet mitt, ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Rollen som bad guys funker bare for unge filmstjerner og popstjerner. Real bad guys er skikkelige tapere.Popstjerner som kler seg ut som dophuer på konsert står tidlig opp neste morgen og drar på joggetur.Dere som jager etter bad guys jager etter en framtidig fyllik. Anonymous poster hash: ce920...889 Det må jo ikke være enten eller. Det er ikke en utpreget fordel å være 100% "badguy" gjennom livet som ikke bryr seg om annet enn festing og sjekke opp damer, men det er på ingen måte å være helt "good guy" heller. Fra en manns perspektiv ser vi jo stadig at de "snille gutta" stadig vekk blir valgt bort. Om ikke med en gang så hvertfall i løpet av forholdet og hun finner på et eller annet tidspunkt en erstatning som gir henne mer motstand og spenning uten at det betyr at han er 100% "badguy". En mann bør greie å gi litt av begge verdener i et forhold. Ikke så ustabil at han aldri kan holde på en jobb i mer enn en noen måneder av gangen (dvs. uten fremtidsplaner), men heller ikke så gjennomført A4 at han ikke gir noen som helst kriblinger. Skal man bare gå mot en av ytterpunktene har man som regel mer igjen for å være litt mer "bad guy" enn "good guy" så lenge man ikke blir en regelrett drittsekk. Anonymous poster hash: 610c5...16b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 Vel, 100% ordentlig trenger han jo ikke å være.. Men jeg vil ha en som ser meg for den jeg er, og ikke nødvendigvis utseende. Og som faktisk hører når jeg snakker, og ikke bare later som for fredens skyld. En interessant mann, med litt vidt spekter av interesser. Ihvertfall litt bredere enn å sitte inne å game hele dagen, eller sitter å røyker seg høy og langt bort med vennene sine. En intellektuell mann, velreflektert. Jeg innser at kravene kanskje er satt høyt, men jeg vèt det er drøssevis av dere menn der ute som passer inn i beskrivelsen, dere er bare vanskelige å finne. ts Anonymous poster hash: 173a2...abc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #16 Skrevet 31. januar 2014 Vel, 100% ordentlig trenger han jo ikke å være.. Men jeg vil ha en som ser meg for den jeg er, og ikke nødvendigvis utseende. Og som faktisk hører når jeg snakker, og ikke bare later som for fredens skyld. En interessant mann, med litt vidt spekter av interesser. Ihvertfall litt bredere enn å sitte inne å game hele dagen, eller sitter å røyker seg høy og langt bort med vennene sine. En intellektuell mann, velreflektert. Jeg innser at kravene kanskje er satt høyt, men jeg vèt det er drøssevis av dere menn der ute som passer inn i beskrivelsen, dere er bare vanskelige å finne. ts Anonymous poster hash: 173a2...abc Ja, det er jo fint mulig å finne det, men så er det viktig å tenke på at mange "ordentlige" menn heller ikke passer inn i den beskrivelsen 100% Har f. eks selv både sunne interesser, grei karriere/jobb og den pakka der, men det skal jo litt mer til at hun bare syntes jeg er "snill" for at det skal bli noe. Både min og andres erfaring viser jo at det å være for ordentlig og passiv ikke skaper noen gnister i lengden og det er gjerne kvinner som vil ha det slik. Dermed er det mange menn som etterhvert gir totalt beng i det og tar det litt langt, so to say. Og har man ikke så mye interessant å si vil de fleste menn (og mennesker generelt) late som de hører på når de egentlig tenker på noe helt annet Husk at du også må fremstå som interessant for han, det er ikke bare hans oppgave. Anonymous poster hash: 610c5...16b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #17 Skrevet 31. januar 2014 Ja, det er jo fint mulig å finne det, men så er det viktig å tenke på at mange "ordentlige" menn heller ikke passer inn i den beskrivelsen 100% Har f. eks selv både sunne interesser, grei karriere/jobb og den pakka der, men det skal jo litt mer til at hun bare syntes jeg er "snill" for at det skal bli noe. Både min og andres erfaring viser jo at det å være for ordentlig og passiv ikke skaper noen gnister i lengden og det er gjerne kvinner som vil ha det slik. Dermed er det mange menn som etterhvert gir totalt beng i det og tar det litt langt, so to say. Og har man ikke så mye interessant å si vil de fleste menn (og mennesker generelt) late som de hører på når de egentlig tenker på noe helt annet Husk at du også må fremstå som interessant for han, det er ikke bare hans oppgave. Anonymous poster hash: 610c5...16b Ja, du har vel rett. Jeg håper bare jeg finner den ene, ihvertfall! Og nei, jeg er selv en av disse som tuner litt ut om ting blir for kjedelig. Men det jeg mener, er vel heller det at han skjønner det jeg sier, og at vi dermed kan ha en samtale om det. Jeg liker å kunne diskutere litt om uenigheter ol, der i blant verdensproblemer og andre problemstillinger. Vil ha en som kan såppas mye om litt av hvert, at han faktisk kan ta stilling til det. Anonymous poster hash: 173a2...abc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 Ja, du har vel rett. Jeg håper bare jeg finner den ene, ihvertfall! Og nei, jeg er selv en av disse som tuner litt ut om ting blir for kjedelig. Men det jeg mener, er vel heller det at han skjønner det jeg sier, og at vi dermed kan ha en samtale om det. Jeg liker å kunne diskutere litt om uenigheter ol, der i blant verdensproblemer og andre problemstillinger. Vil ha en som kan såppas mye om litt av hvert, at han faktisk kan ta stilling til det. Anonymous poster hash: 173a2...abc Ja, behovet får å kunne ha en samtale forstår jeg og jeg liker også selv den egenskapen i kvinner. Men også dette er en balanse, det kommer helt an på hvilket nivå man ønsker å diskutere på. Man forventer jo gjerne at allmennkunnskaper sitter samt kanskje noen felter man har spesialisert seg litt på, men om man f. eks forventer tunge fagspesifikke diskusjoner så kan det kanskje gå litt langt igjen. Anonymous poster hash: 610c5...16b
Gjest Soley Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Tror du må finne deg en good guy med god selvtillit? de er nok vanskeligere å finne tror jeg
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kan jo si hvor jeg befinner meg. Jeg er overhode ikke en "badguy" heller det stikk motsatte. - Jeg er ytterst sjeldent på fest - Drikker sjeldent alkohol - Er med venner hjemme hos de eller meg (aldri interessert meg for byen) - Liker mye mer å være hjemme i sofaen med god mat og film eller serie enn å "jakte" ute. - Går ofte i skog og mark spesielt på søndager - Har hobbyer som baserer seg på skog/mark og IT - Har en god jobb - Henger på forskjellige forums, spill på kveldene ... Konsekvensene av å bli en såkalt "goodguy" er at jeg aldri vinner en dame om jeg prøver meg på en fordi jeg ikke er interessant nok for henne. Dette er noe jeg har tatt til meg. Så jeg har faktisk lagt alt det der på is foreløpig. Jeg tror også at mange av dere jenter trenger litt tid på å bli mer voksne først.(Enkelte gutter også) Så skal du finne deg en såkalt "goodguy" må du for det første ikke se på byen. Anonymous poster hash: b797b...75a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå