AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Del Skrevet 30. januar 2014 ja det som står i overskriften? Anonymous poster hash: 1d98b...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 30. januar 2014 #2 Del Skrevet 30. januar 2014 At jeg er oppriktig interessert i å lære nye ting, er nysgjerrig, ønsker å mestre oppgaver så godt som mulig og derfor er en "svamp" for lærdom som kan hjelpe meg til å nå det målet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Del Skrevet 30. januar 2014 At man har interesse for å ta til seg ny kunnskap/informasjon.Anonymous poster hash: ff79e...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 31. januar 2014 #4 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg legger ca det samme i begrepet som Ananas Eller kortere sagt at jeg rett og slett er villig til å lære og tilegne meg ny kunnskap/ferdigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Del Skrevet 4. februar 2014 Hvordan kan det være tvil om betydningen av dette ordet? Kan det bety noe annet enn det som allerede er svart her? Anonymous poster hash: fa124...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå