Gå til innhold

Vinterdress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe vinterdress til tassen vår på 1 år. Er 76 cm og 9,5 kg. Hadde en fra Lindex nå, problemet er at armer blir utrolig lange, men ryggen er for kort.

Tips til hvilken vi bør kjøpe?

Anonymous poster hash: 4958b...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best i test 2013 er Didriksons Theron. Den har extend size funksjon så kan forlenges i armer og ben og varer da hele sesongen.

Anonymous poster hash: bacca...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima er lange i ryggen og mer normale i armer og bein. Sønnen min har veldig lang rygg, og Reima blir for kort i armene og beina før det blir for kort i ryggen. Men det er jo ganske dyr dress da, se om du får kjøpt brukt på Finn.no eller i FB-gruppe for ditt nærmiljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best i test 2013 er Didriksons Theron. Den har extend size funksjon så kan forlenges i armer og ben og varer da hele sesongen.

Anonymous poster hash: bacca...141

Men det hjelper jo fint lite når det blir for kort i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima er lange i ryggen og mer normale i armer og bein. Sønnen min har veldig lang rygg, og Reima blir for kort i armene og beina før det blir for kort i ryggen. Men det er jo ganske dyr dress da, se om du får kjøpt brukt på Finn.no eller i FB-gruppe for ditt nærmiljø.

Takk for tips! Tenker å kjøpe på finn ja :) Har hørt at disse er veldig store i Str. Bør jeg gå for 74 eller 80? Er på bare 3 måneder igjen av vinterdressesongen her i Oslo/Akershus.

Anonymous poster hash: 4958b...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Tenker å kjøpe på finn ja :) Har hørt at disse er veldig store i Str. Bør jeg gå for 74 eller 80? Er på bare 3 måneder igjen av vinterdressesongen her i Oslo/Akershus.

Anonymous poster hash: 4958b...954

Hvis tanken er å også bruke den neste vinter hadde jeg gått for 80.

Str 74 og 80 er det forresten godt utvalg av i de fleste nettbutikker, så ikke noe problem å få tak i en ny til ganske rimelig pris. Bl a har nettbutikken til Reima har 40 % på alle dresser nå.

Jeg kjøpte en Reimatecdress til 600(+ frakt i går)

Anonymous poster hash: a7db3...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tanken er å også bruke den neste vinter hadde jeg gått for 80.

Str 74 og 80 er det forresten godt utvalg av i de fleste nettbutikker, så ikke noe problem å få tak i en ny til ganske rimelig pris. Bl a har nettbutikken til Reima har 40 % på alle dresser nå.

Jeg kjøpte en Reimatecdress til 600(+ frakt i går)

Anonymous poster hash: a7db3...ffb

Er selvfølgelig supert om den passer neste år også, men er først og fremst ute etter en som passer i år. (har allerede en som er for lang i armene) og neste sesong er nok ryggen for kort..

Anonymous poster hash: 4958b...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp for stor, jeg ville kjøpt akkurat passe. Jeg lover deg at han ikke bruker 80 neste vinter. Jeg tenkte likt, men når de er så små blir altfor stor dress veldig dumt for de, vanskelig å bevege seg og barnehagen er ikke så flink å passe på at borrelåsene sitter bra hele tiden. Prøv en på i butikken og så kan du kjøpe brukt etterpå.

Anonymous poster hash: bacca...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...