Gjest Respect Skrevet 22. mai 2004 #1 Del Skrevet 22. mai 2004 Vi skal på ferie og har planer om å leie bil et par dager for å få sett oss litt rundt. Hva er best: bestille bil før ferien eller gjøre det når vi er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #2 Del Skrevet 23. mai 2004 ser du i gårsdagens aftenposten, den som kom ut gratis pga streiken står det en liten artikkel ang akkurat dette... husker ikke hvilken side. men etter boligannonsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Når det gjelder det å leie bil i utlandet er det endel å tenke på. Hvor? Er det i Europa og USA er det stort sett seriøse leiebil firmaer.[b] Gå til de store kjennte firmaene. Sjekk bilen for skader og liknende idet du får den, ta gjerne et bilde for å være helt sikker. Slik at du ikke blir belastet for skader som allerede var på bilen. Er du i Asia, Sør America eller Africa kan du ofte få leid bil billig. Men husk at mange av disse hverken har gode/trygge biler, eller har noen form for forsikring. Dette kan bli dyrt og du kan risikere fengsels straff. Jeg vil anbefale å leie bil via ditt reisebyrå eller hos: www.holidayautos.no Jeg jobber i reisebyrå og har hørt mange skrekkhistorier fra folk som har spart penger på å booke leiebil lokalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg leide bil i UK. Hos et lite bilfirme. Jeg snakket med dem på telefon et par ganger og over e-mail. Ikke noe problem i det hele tatt. Tror det kan være vel så smart å leie hos små bilutleiefirmaer, der du får god kontakt før du kommer, som hos de store. Husk å betale for forsikring også når du leier bilen. Det kostet meg 7 pund ekstra pr døgn men da var jeg forsikret slik at jeg slapp å betale den høye egenandelen dersom noe skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå