Gjest Respect Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 Vi skal på ferie og har planer om å leie bil et par dager for å få sett oss litt rundt. Hva er best: bestille bil før ferien eller gjøre det når vi er der?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #2 Skrevet 23. mai 2004 ser du i gårsdagens aftenposten, den som kom ut gratis pga streiken står det en liten artikkel ang akkurat dette... husker ikke hvilken side. men etter boligannonsene..
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Når det gjelder det å leie bil i utlandet er det endel å tenke på. Hvor? Er det i Europa og USA er det stort sett seriøse leiebil firmaer.[b] Gå til de store kjennte firmaene. Sjekk bilen for skader og liknende idet du får den, ta gjerne et bilde for å være helt sikker. Slik at du ikke blir belastet for skader som allerede var på bilen. Er du i Asia, Sør America eller Africa kan du ofte få leid bil billig. Men husk at mange av disse hverken har gode/trygge biler, eller har noen form for forsikring. Dette kan bli dyrt og du kan risikere fengsels straff. Jeg vil anbefale å leie bil via ditt reisebyrå eller hos: www.holidayautos.no Jeg jobber i reisebyrå og har hørt mange skrekkhistorier fra folk som har spart penger på å booke leiebil lokalt!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Jeg leide bil i UK. Hos et lite bilfirme. Jeg snakket med dem på telefon et par ganger og over e-mail. Ikke noe problem i det hele tatt. Tror det kan være vel så smart å leie hos små bilutleiefirmaer, der du får god kontakt før du kommer, som hos de store. Husk å betale for forsikring også når du leier bilen. Det kostet meg 7 pund ekstra pr døgn men da var jeg forsikret slik at jeg slapp å betale den høye egenandelen dersom noe skulle skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå