Gå til innhold

Hvor mange dager over dpo testet du positivt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På graviditetstest?

Hva slags test brukte du?

Jeg er bare 6-7 dager over dpo, men tiden går så tregt frem til jeg kan teste!

Anonymous poster hash: 03f4d...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener dere egentlig med dpo? Noen ser jeg skriver det etter eggløsning & noen etter mens.. Hva er riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere egentlig med dpo? Noen ser jeg skriver det etter eggløsning & noen etter mens.. Hva er riktig ?

.

Jeg har hørt at det er etter eggløsning?

Det er det jeg mener vertfall, det er 6-7 dager siden jeg hadde EL og lurer på når andre testet positivt 😊

Anonymous poster hash: 03f4d...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo betyr days past ovulation, så dager siden eggløsning.

Jeg testet svakt positivt på slike billigstrimmeltester 12 dpo. Det var ikke morgenurin heller. 13 dpo tok jeg ny test med morgenurin og fikk like svak test på de strimmeltestene. Tok en clearblue digital med ukeindikator i tillegg og den ble positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive tester 8dpo alle tre gangene.

Anonymous poster hash: a4246...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positive tester 8dpo alle tre gangene.

Anonymous poster hash: a4246...5c6

Oj, det var tidlig, så heldig, godt å få det bekrefta så fort som mulig 😊

Anonymous poster hash: 03f4d...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på når jeg hadde eggløsning, men 3 dager etter forventet mens så testa jeg negativt. 4 uker senere testa jeg positivt. Jeg testet altså negativt mens jeg var gravid.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var tidlig, så heldig, godt å få det bekrefta så fort som mulig Anonymous poster hash: 03f4d...7fd

Ja, men litt kjipt da jeg har "mistet" tre ganger i tillegg. Dvs fått mensen når den skulle komme. Sånn sett er det vel bedre å vente til Ikm, men litt vanskelig for oss "testomane", hehe..

Anonymous poster hash: a4246...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på når jeg hadde eggløsning, men 3 dager etter forventet mens så testa jeg negativt. 4 uker senere testa jeg positivt. Jeg testet altså negativt mens jeg var gravid.

Så du testet positivt etter en mnd forsinket TR? Jeg er selv 14 dager på overtid med negative tester nå å holder på å bli sprø.....er så kvaaaaaaaaaaaaalm...Legen min vil ikke ha meg inn siden han mener negativ test er negativ test...Men jeg vet at jeg hadde EL 3.Januar...og jeg vet jeg aldri har hatt forsinket menstruasjon før...

Anonymous poster hash: 052ae...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du testet positivt etter en mnd forsinket TR? Jeg er selv 14 dager på overtid med negative tester nå å holder på å bli sprø.....er så kvaaaaaaaaaaaaalm...Legen min vil ikke ha meg inn siden han mener negativ test er negativ test...Men jeg vet at jeg hadde EL 3.Januar...og jeg vet jeg aldri har hatt forsinket menstruasjon før...

Anonymous poster hash: 052ae...4b3

Jeg hadde faktisk mens noen dager før jeg testet negativt selv om jeg var gravid. Var da gravid. Altså:

22-23. juli - mens. Negativ test den 26.juli, testet på ny 17.august, da var den positiv og jeg var over 5 uker på vei.

Når jeg nå teller i kalenderen, så har nok frøet festet seg allerede 14.juli. Ganske utrolig at jeg testet negativt 26.juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på når EL var, og testet negativt 11dpo. Fikk svaaakt positivt på billigstrimmel om morgenen 13dpo. Litt senere på dagen (uten å ha drukket i mellomtiden) testet jeg mye klarere positivt på CB med sånt kryss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo, billigstrimmel og CB digital.

Anonymous poster hash: b4de5...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk svak, men tydelig positiv på billigstrimmel på ettermiddagen/kvelden 11 dpo. Det var første test, skulle egentlig vente til ikm, og er igrunn litt nysgjerrig på hvor tidlig jeg kunne sett streken på morgenurin.

Anonymous poster hash: 318ff...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du testet positivt etter en mnd forsinket TR? Jeg er selv 14 dager på overtid med negative tester nå å holder på å bli sprø.....er så kvaaaaaaaaaaaaalm...Legen min vil ikke ha meg inn siden han mener negativ test er negativ test...Men jeg vet at jeg hadde EL 3.Januar...og jeg vet jeg aldri har hatt forsinket menstruasjon før... Anonymous poster hash: 052ae...4b3

Nei, testet positivt 8 dager etter eggløsning, dvs ca 6 dager før mensen skulle kommet.

Anonymous poster hash: a4246...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, testet positivt 8 dager etter eggløsning, dvs ca 6 dager før mensen skulle kommet.Anonymous poster hash: a4246...5c6

Sorry, trodde det var meg du spurte ;)

Anonymous poster hash: a4246...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...