Gå til innhold

Sliten og lei, er jeg gravid eller ikke? noen andre som har opplevd lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt en periode jeg har hatt ubeskyttet sex med min partner. Siste gang jeg hadde ubeskyttet sex var 11-13 januar. Han kom ikke direkte inni meg, men når spørsmålet var om jeg kanskje har blitt gravid, sier han at han ikke har så god kontroll og at det kan være en liten sjanse for at han har kommet inni meg.

Jeg hadde sist gang menstruasjon 23-27 desember, og en liten blødning den 31(?) til 3 januar.

Jeg har aldri vært plaget med symptomer før menstruasjon, men denne måneden har jeg kjent på en del symptomer.

  • Jeg har vært utrolig sliten, lite overskudd og trøtt – rett og slett utmattet. Har måtte hvilt meg hver dag etter skole/jobb. Blant annet blir jeg knallrød i ansiktet på sluttet av dagen, fordi jeg er så sliten og lei.
  • Jeg har hatt en del ryggsmerter, kan jo komme av andre grunner.
  • Jeg har følt en del krampe/stikking nede ved lysken? Og føler meg oppblåst.
  • Humørsvingninger. Utrolig grinete, sliten og lei. Begynte å gråte for noen dager siden, bare pga frustrasjon over tilstanden min.
  • Hatt et par ganger der jeg nesten har besvimt i dusjen og følt meg svimmel.
  • Jeg har ikke hatt noe kvalme, men opplevd å bli kvalm en dag etter gym, kanskje pågrunn av at jeg ikke hadde spist.

I så fall, skulle jeg ha egentlig mensen denne uken, men har enda ikke fått det. Kan være pågrunn av at jeg begynte på p-piller den 14 januar og sluttet like før helgen, pågrunn av mistanke om at jeg var gravid.

Var å tok en test i dag, men den viste negativ.

Jeg er utrolig lei og sliten, forvirret og frustrert over tilstanden min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Og jeg skjønner ikke hvorfor kroppen min reagere slik den gjør, hvis jeg ikke er gravid?

Kan det være en mulighet at jeg likevel er gravid, men testet meg for tidilig? Er det noen andre som har opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: 567f9...ad3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe lignende. Men da hadde jeg spist for mye til middag.

Anonymous poster hash: 9da16...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord!

Hver bidige dag er det slike tråder her! Kan dere ikke bare kutte ut?!?!

INGEN HER KAN VITE OM DERE ER GRAVIDE!!!!

HAR DU FÅTT EN NEGATIV TEST SÅ TA EN NY OM NOEN DAGER!

Jeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Tror dere vi er synske?

Om dere er så tette i pappen så vil jeg anbefale å bruke prevensjon for dere har ikke hjernekapasitet til å bli mødre!



Anonymous poster hash: d650e...459
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord!

Hver bidige dag er det slike tråder her! Kan dere ikke bare kutte ut?!?!

INGEN HER KAN VITE OM DERE ER GRAVIDE!!!!

HAR DU FÅTT EN NEGATIV TEST SÅ TA EN NY OM NOEN DAGER!

Jeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Tror dere vi er synske?

Om dere er så tette i pappen så vil jeg anbefale å bruke prevensjon for dere har ikke hjernekapasitet til å bli mødre!

Anonymous poster hash: d650e...459

Likevel er du innom og leser hver gang?!

Anonymous poster hash: 6f006...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likevel er du innom og leser hver gang?!

Anonymous poster hash: 6f006...806

Jepp!

Det er så vanskelig å tro at det finnes så ufattelig mange dumme folk der ute, derfor bare MÅ jeg se hva de skriver. :grine:

Anonymous poster hash: d650e...459

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Lord!

Hver bidige dag er det slike tråder her! Kan dere ikke bare kutte ut?!?!

INGEN HER KAN VITE OM DERE ER GRAVIDE!!!!

HAR DU FÅTT EN NEGATIV TEST SÅ TA EN NY OM NOEN DAGER!

Jeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Tror dere vi er synske?

Om dere er så tette i pappen så vil jeg anbefale å bruke prevensjon for dere har ikke hjernekapasitet til å bli mødre!

Anonymous poster hash: d650e...459

For et språk. Hørt om nettikette?

TS spør om ikke om hun er gravid uten å ha tatt en test. Hun har allerede tatt en test som var negativ. Spørsmålet er om det likevel er mulig at hun er gravid - og svaret er, at det er det. TS, vent en uke til og ta en ny test, denne bør være positiv dersom du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et språk. Hørt om nettikette?

TS spør om ikke om hun er gravid uten å ha tatt en test. Hun har allerede tatt en test som var negativ. Spørsmålet er om det likevel er mulig at hun er gravid - og svaret er, at det er det. TS, vent en uke til og ta en ny test, denne bør være positiv dersom du er gravid.

Å herregud! Jeg skrev jo akkurat det! Ta en ny test om noen dager også kommer du og må svare akkurat det samme?

Anonymous poster hash: d650e...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Jeg skrev jo akkurat det! Ta en ny test om noen dager også kommer du og må svare akkurat det samme?

Anonymous poster hash: d650e...459

Men hvorfor skjeller og smeller du sånn? Eier du ikke oppdragelse? Det er et helt legitimt spørsmål TS kommer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynte å få symptomer etter du startet på p-piller sier du. Da er det nærliggende å tro at det skyldes pillene. Test bør bli positiv nå hvis du er gravid da det er mer enn to uker siden ubeskyttet samleie, men du kan jo for sikkerhetsskyld ta en ny om noen dager.



Anonymous poster hash: 79cff...cbf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan det hende du er gravid, men at mensen ikke har kommet kan like gjerne skyldes p-pillene du begynte på, det samme med "symptomene" du har merket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på om det er troll som lager disse trådene for å irritere... Det kan jo ikke finnes så mange voksne med mennesker der ute med så lite peiling på kroppen sin?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha.. Må le :ler: Tror folk har misforstått at dette er ett forum, og her kan man spørre om andres erfaringer og ha noen å snakke med! Kjære vene.. :fnise: Jeg er evig takknemlig for alle disse forumene og spørsmålene, for utrolig kjekt å kunne se at andre har faktisk opplevd det man kanskje opplever selv, og andre har tips og råd til deg! :) Hahaha.. Og ihvertfall når de som klager ikke tørr å publisere slike kommentarer uten å være anonym :icon_lol:

TS: Ta en test om noen dager. Jeg fikk negativ test 1 dag før IKM, men 3 dager på overtid ble testen positiv! :D Om mensen ikke skulle dukke opp, eller testen slår ut så kan du jo ta en tur til legen :) Du har mange av de symptomene jeg hadde og har også :)! Masse lykke til :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positivt før en uke etter at jeg skulle hatt mensen. Får slenge meg på resten: Vent en uke til og test igjen. Skjønner at det er nervepirrende, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en mulighet at du er gravid selv om du testet negativt. Hadde testet på nytt om noen dager. Om du ønsker å teste hyppig fremover så finnes det billige strimmeltester å kjøpe på nettet.

P-pillene kan ha klusset mye med syklusen din da, det er jo hormoner som du har tilført kroppen din. Humørsvinginger er for så vidt en vanlig bivirkning av p-piller. Jeg ble omtrent psykotisk av å bruke NuvaRing så jeg kan skrive under på at hormonell prevensjon kan gjøre mye dritt med kroppen...



Anonymous poster hash: 10adc...975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...