Gå til innhold

overstimulering!


maih

Anbefalte innlegg

Kan noen svare meg på hvordan jeg vet at jeg er overstimulert?

Tok ut 20 egg i går, å da fikk jeg beskjed om å følge med. For hvis jeg ble overstimulert måtte vi vente med innsetting til det har roet seg.

Men hvordan vet jeg det???

Jeg har litt små vondt, men det er vell etter selve uttaket.

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg ble overstimulert da jeg tok ut 30 egg... Og jeg skal love deg at det merkes om man blir det! Jeg hadde sinnsyke smerter i magen, og lå å skreik hele tiden. Ble til slutt innlagt på sykehuset i en uke... Og ble tappet for 2 liter væske fra buken..



Anonymous poster hash: 18ab3...312
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar de ut så mye som 30 egg?? Selvsagt mister man noen, men risikerer man å miste f.eks 28 egg? Jeg bare lurer :)



Anonymous poster hash: ebcba...92f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar de ut så mye som 30 egg?? Selvsagt mister man noen, men risikerer man å miste f.eks 28 egg? Jeg bare lurer :)

Anonymous poster hash: ebcba...92f

De tar ut alle eggene de kan ta ut. Det er jo en risiko å miste egg uansett hvor mange man tar ut. Da vi tok ut 30, ble 17 inseminert og 12 overlevde og ble lagt på frys :)

Anonymous poster hash: 18ab3...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar de ut så mye som 30 egg?? Selvsagt mister man noen, men risikerer man å miste f.eks 28 egg? Jeg bare lurer :)

Anonymous poster hash: ebcba...92f

de eggene son blir tatt ut ville uansett ha kommet ut av seg selv (døde) hvis de ikke har blitt tatt ut på denne måten. Man produserer nye egg for hver syklus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...