Gå til innhold

Gleder meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal slutte på ppiller om en uke :) og vi skal prøve å få barn :) Må si jeg gleder meg veldig masse til prøvetiden! Det må være spennende å gå å tenke at tenk hvis det har skjedd osv. Men jeg er selvfølgelig klar over at sånt kan ta tid. Men uansett, det må bli utrolig kjekt å gå rundt i spenning !!

Anonymous poster hash: ba26e...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Jeg sluttet på pillene i nov/des i fjor og nå sitter jeg her og er 5 uker på vei allerede! :danse: så ting gikk ganske fort her.. :fnise: Så håper det går bra for deg også! Masse lykke til hvertfall :) Utrolig rart og fantastisk å tenke på at noe vokser i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig! Jeg sluttet med p-pillene rundt 7 November i fjor, da fikk jeg mensen paa den 10ende. Naa er jeg litt over 11 uker paa vei. :danse: Jeg trodde ogsaa det kunne ta tid a bli gravid, serlig siden jeg har gaatt paa pillene i 2-3 aar, men ble gravid med en gang :fnise: Saa man vet aldri. Lykke til, bare a glede seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt skummelt å gå til noe man aldri har gjort før, men samtidig så ønsker vi oss barn for det :) Vi bor foreløpg i en liten leilighet så det kan bli trangt men er ikke lenge til vi skal begynne å bygge hus og jeg har en utdannelse og alt. Men jobber på marvarebutikk foreløpg. Når ingen min kommer til verden så skal jeg fortelle han/hun at jeg valgte å få de fremfor å få meg en ny jobb fordi jeg ønsker de så fælt. Tror de blir glad å høre det? :) Vi har ikke dårlig inntekt pga samboeren min har en bra betalt jobb.

Tenker selvfølgelig hvordan kroppen min kommer til å reagere på graviteten og fødselen for jeg har ikke lyst å bli feit og har ikke lyst å føle meg dårlig gjennom hele svangerskapet men uansett så gleder jeg meg til å kjenne på kroppen hvordan det er at noen bor inni der :) Og selvfølgelig tiden etter fødselen! Men det jeg gjør nå er å trene og komme meg i form så er jeg i god fysisk form Iallefall. Da blir det kanskje ikke så vanskelig å beholde fin kropp samtidig som man får verdens beste gave :) Wiiii :)

Ts

Anonymous poster hash: 222f8...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...