Gå til innhold

Du som har termin i sommer - ferieplaner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har termin i sommer, juni, juli, august og kanskje til og med september.

Hvilke ferieplaner har du? :)

Jeg har termin i august og har veldig lyst til syden, men da må det bli tidlig siden jeg ikke kan fly nærme termin. Tenker også at syden blir ekstra varmt når man er gravid. :fnise:



Anonymous poster hash: 53b83...736
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin i slutten av august. Legger ikke alt for store planer iom. at vi ikke aner noe om hva slags form jeg er i og vi dessuten trenger å være litt forsiktige med pengene. Og vi skal på en utenlandstur i mars. Skal på en liten tur med venner i en uke i juli, det blir en slags camping med telt, hytte eller hotell - litt etter hva slags form jeg er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte i sommer, så det blir vel kanskje en tur til sørlandet, men ikke lenger! Tror ikke jeg ville taklet sydenvarme som høygravid. Skal også i minst et bryllup i løpet av sommeren, så det koster fort litt det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i juli, så det blir ingen ordentlig ferie på oss. Vi reiser til syden i mars, og kommer nok til å ta små turer til hytter, familie og lignende i løpet av våren og sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin i midten av juni, men regner med å få barn slutten av mai/begynnelsen av juni siden de to andre også kom før tiden..

Har planer om en tur til København på tivoli, og noen dager til shopping/kos. Eller evt. en annen storby. Regner med å ta fly uansett, orker ikke danskebåten.. Men tør ikke booke noe, får se an formen min og mini når sommeren kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i starten av juni, ingen ferieplaner. Håper at det kanskje er sunnmøre sin tur å få en fin sommer i år:) bygde veranda på over 60kvm i fjor sommer som vi nesten ikke fikk brukt;)

Håper kanskje å reise en kort tur i Norge om vi har råd og tid:)

Endret av chiki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i juli. Ingen planer, blir nok kun maling av hus osv. Hytta på fine dager, men ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: 5e8ae...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i starten av august. Skal på langweekend i starten av april, og forhåpentligvis på en jentetur i starten av mai. Syden holder jeg meg langt unna, da jeg var kokvarm som høygravid vinterstid sist.

For ellers planlegger jeg å slappe av og spare feriepenga til å forlenge permisjonen. Også planlegger jeg at gubben og pjokken skal ta ei uke hos svigers uten meg sånn litt før permisjonsstart ;)

Anonymous poster hash: 1d10a...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i august, tror det bare blir en deilig sommer på hytta i år. Skal en tur til Göteborg i juli, håper formen er bra:)

Samtidig kjøper vi nytt hus i løpet av våren,så litt oppussing osv på oss i sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i slutten av august denne sommeren, og jeg er sjeleglad vi ikke bestilte noen syden tur. Var ødelagt etter en tur på nærbutikken jo :ler:

Men kjørte en liten tur til Sverige (IKEA), på spontan tur. Det var fint med litt avveksling, selv om det nesten ble fødsel hos søta bror (hun kom litt for tidlig, nådde å komme oss hjem da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin sist i august i fjor. Vi var på ei ukes ferie hos familie to-tre uker før, bare 3 timers kjøretur unna. Jeg var helt utslitt av "ingenting", og angret på at vi planla slik vi gjorde. Men da hadde vi med en liten tass som ikke kunne gå altså. ;)

Neste gang skal jeg være hjemme ihvertfall hele siste måneden, da med to små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i begynnelsen av juli sist og droppet alle ferieplaner. Vi dro en uke på hytta (lang kjørevei) i september i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...