AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #41 Skrevet 29. januar 2014 Et år siden. Måtte ta abort pga fosterdød. Jeg fikk Voltaren og apinex Mojor (kun en stikkpille) med hjem. Det holdt ikke i det hele tatt. Dro som sagt på sykehuset, da jeg holdt på å besvime av smerte og kvalme. Ble en skrekkopplevelse. Anonymous poster hash: f56b8...5d0 Pinex Major, skulle det stått.Anonymous poster hash: f56b8...5d0
Juvel Skrevet 29. januar 2014 #42 Skrevet 29. januar 2014 Jeg hadde en kirurgisk abort i går, og jeg lå på enerom. Vet ikke hva som er normalt, men det kan være fordi at fosteret mitt allerede var dødt? At det trengtes av spesielle grunner? Jeg ba ikke om enerom på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #43 Skrevet 29. januar 2014 Jeg hadde en kirurgisk abort i går, og jeg lå på enerom. Vet ikke hva som er normalt, men det kan være fordi at fosteret mitt allerede var dødt? At det trengtes av spesielle grunner? Jeg ba ikke om enerom på forhånd. Var vel kapasitet på sykehuset da. Er jo det det handler om. Tror ikke du finner sykehus som nekter pasienter enerom bare på trass. Anonymous poster hash: d2251...cf8 2
Juvel Skrevet 29. januar 2014 #44 Skrevet 29. januar 2014 Var vel kapasitet på sykehuset da. Er jo det det handler om. Tror ikke du finner sykehus som nekter pasienter enerom bare på trass. Anonymous poster hash: d2251...cf8 Ja, det kan godt hende Jeg forteller bare hva jeg opplevde der.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #45 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar. I morgen er det dagen. Småspent, gruer meg litt, nysgjerrig hvordan jeg takler det hele. Er ingen som vet om det heller så føler det er mye å gå rundt med alene. TS Anonymous poster hash: 46aff...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #46 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blir helt paff av hvor mye vrøvl noen klarer å lire av seg. TS, bare se bort i fra det der. Journalsnoking er ikke lovlig, det vet alle som har jobber hvor de kan få tilgang til journaler hehe hadde jeg fått nyss i at noen hadde "sneket" i min journal eller personen hadde snakket vidre om et slikt tema, hadde jeg anmeldt person å hun/ han fått sparken på dagen! slike ting vet du hvem du har snakka med! Anonymous poster hash: fb109...694 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #47 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar. I morgen er det dagen. Småspent, gruer meg litt, nysgjerrig hvordan jeg takler det hele. Er ingen som vet om det heller så føler det er mye å gå rundt med alene. TSAnonymous poster hash: 46aff...6ce Tenk deg godt om. En uplanlagt graviditet kan se helt svart ut i begynnelsen. En er i sjokk og er bekymret for hvordan dette kommer til å gå, kanskje er en helt alene om beslutningen også. Jeg har vært der og er der til dels fortsatt i og med at jeg er gravid. Nå som jeg snart er halvveis, gleder jeg meg til å møte mirakelet som vokser i magen min. Det ordner seg stort sett alltid. Du bør være helt hundre prosent sikker på at det er abort du ønsker. Akkurat DET barnet som skapes inni deg får du aldri tilbake. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d
Gjest Akiko Skrevet 29. januar 2014 #48 Skrevet 29. januar 2014 Tenk deg godt om. En uplanlagt graviditet kan se helt svart ut i begynnelsen. En er i sjokk og er bekymret for hvordan dette kommer til å gå, kanskje er en helt alene om beslutningen også. Jeg har vært der og er der til dels fortsatt i og med at jeg er gravid. Nå som jeg snart er halvveis, gleder jeg meg til å møte mirakelet som vokser i magen min. Det ordner seg stort sett alltid. Du bør være helt hundre prosent sikker på at det er abort du ønsker. Akkurat DET barnet som skapes inni deg får du aldri tilbake. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d Nå er det tross alt for sent da hun har tatt første pillen, så kanskje spare prekenen til en annen tråd? 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #49 Skrevet 29. januar 2014 Nå er det tross alt for sent da hun har tatt første pillen, så kanskje spare prekenen til en annen tråd? Moderator får heller slette innlegget mitt da, hvis den er så "drøy". Hun skrev for en time siden at i morgen er den store dagen. Da antok jeg at det er i morgen hun har aborttime Anonymous poster hash: bfb3b...d0d
Gjest Akiko Skrevet 29. januar 2014 #50 Skrevet 29. januar 2014 Moderator får heller slette innlegget mitt da, hvis den er så "drøy". Hun skrev for en time siden at i morgen er den store dagen. Da antok jeg at det er i morgen hun har aborttime Anonymous poster hash: bfb3b...d0d Og leser du hele tråden så får du med deg resten av historien også.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #51 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar. I morgen er det dagen. Småspent, gruer meg litt, nysgjerrig hvordan jeg takler det hele. Er ingen som vet om det heller så føler det er mye å gå rundt med alene. TS Anonymous poster hash: 46aff...6ce
minister-mio Skrevet 29. januar 2014 #52 Skrevet 29. januar 2014 Tenk deg godt om. En uplanlagt graviditet kan se helt svart ut i begynnelsen. En er i sjokk og er bekymret for hvordan dette kommer til å gå, kanskje er en helt alene om beslutningen også. Jeg har vært der og er der til dels fortsatt i og med at jeg er gravid. Nå som jeg snart er halvveis, gleder jeg meg til å møte mirakelet som vokser i magen min. Det ordner seg stort sett alltid. Du bør være helt hundre prosent sikker på at det er abort du ønsker. Akkurat DET barnet som skapes inni deg får du aldri tilbake. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d Det der skriver man ikke til en som er i gang med en abort! Er det mulig! Om du så ikke leste hele tråden og ikke visste hun var igang så bør du uansett ikke skrive sånt! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #53 Skrevet 29. januar 2014 Det der skriver man ikke til en som er i gang med en abort! Er det mulig! Om du så ikke leste hele tråden og ikke visste hun var igang så bør du uansett ikke skrive sånt! Tenk deg godt om. En uplanlagt graviditet kan se helt svart ut i begynnelsen. En er i sjokk og er bekymret for hvordan dette kommer til å gå, kanskje er en helt alene om beslutningen også. Jeg har vært der og er der til dels fortsatt i og med at jeg er gravid. Nå som jeg snart er halvveis, gleder jeg meg til å møte mirakelet som vokser i magen min. Det ordner seg stort sett alltid. Du bør være helt hundre prosent sikker på at det er abort du ønsker. Akkurat DET barnet som skapes inni deg får du aldri tilbake. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d Er det mulig??? Seriøst. Kom deg ned igjen i det hullet du bor i. Og bli der. Shame on you Anonymous poster hash: ab7d0...a22 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #54 Skrevet 29. januar 2014 Siste kommentar var ment til AB, ikke til minimio Anonymous poster hash: ab7d0...a22 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #55 Skrevet 29. januar 2014 Er det mulig??? Seriøst. Kom deg ned igjen i det hullet du bor i. Og bli der. Shame on you Anonymous poster hash: ab7d0...a22 Det jeg skrev er dessverre realiteten. Fosteret hun fjerner får hun aldri tilbake, derfor bør valget være helt gjennomtenkt. Jeg mente ikke å være frekk mot TS. Jeg trodde at hun skulle ta abort i morgen, og ville derfor skrive et kort innlegg om min erfaring/tanker for å vise at abort ikke nødvendigvis er den "riktige" løsningen selv om det føles sånn ut nå. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #56 Skrevet 29. januar 2014 Hun hadde bestemt seg så det er så tåpelig når noen kommer med slike prekener. Det er vanskelig nok avgjørelse og ta. For noen er det en riktig beslutning for andre ikke man vet aldri hva det går i før en står i en slik situasjon... Mange så har gått på den skal jeg si.... Anonymous poster hash: 89037...32f 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #57 Skrevet 29. januar 2014 St.olavs hospital er fantastisk, har aldri delt rom med noen. Ikke under abort med ekstreme smerter, eller da jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, heller ikke da jeg hadde uforklarlige magesmerter og blødninger (hylte konstant da). Ønsket å være hjemme under aborten, men klarte ikke å takle smertene alene (dødt foster). Anonymous poster hash: 6557a...56e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #58 Skrevet 29. januar 2014 Har ikke hatt abort. Når jeg hadde et inngrep lå jeg alene på ett tomannsrom før inngrepet, ble innlagt dagen før så var godt å sove alene. Fikk også første natta etter inngrepet sove alene men på morgenen kom det ei anna dame. En annen gang var jeg alene på ett tremannsrom, men fikk dra hjem og sove da vi bor nært sykehuset. Men bare flaks at jeg var alene, du får håpe at du og har flaks Anonymous poster hash: 2c243...e05
Blod Skrevet 29. januar 2014 #59 Skrevet 29. januar 2014 Jeg var med en venninne når hun tok abort. Selvfølgelig kan du ta med kjæresten din. Vi var på et rom med en annen som hadde med kjæresten sin, men man fikk forheng rundt sengen man lå i. Så ingen ser deg unntatt legen og de du har med, men man hører jo alt
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #60 Skrevet 30. januar 2014 Det jeg skrev er dessverre realiteten. Fosteret hun fjerner får hun aldri tilbake, derfor bør valget være helt gjennomtenkt. Jeg mente ikke å være frekk mot TS. Jeg trodde at hun skulle ta abort i morgen, og ville derfor skrive et kort innlegg om min erfaring/tanker for å vise at abort ikke nødvendigvis er den "riktige" løsningen selv om det føles sånn ut nå. Anonymous poster hash: bfb3b...d0d [/a dahh tror du hun ikke vet hva abort er eller?? hennes avgjørelse og det skal respekteres! Anonymous poster hash: fb109...694
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå