Gå til innhold

Usikker på termin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig gravid igjen! 😃 Men aner ikke hvor langt jeg er på vei. Har veldig uregelmessig mens, hadde sist i begynnelsen av november. Men hadde en liten blødninger i jula også.. Men ikke nok til at det var mensen tror jeg.. Legen har henvist meg til tidlig UL. Da jeg kan være alt mellom 5 og 13 uker på vei. Er det noen som har hatt det på samme måte? Hvor lenge måtte dere vente på UL? Er sååååå spent!

Anonymous poster hash: 7de33...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antok at jeg var mellom 4 eller 8 uker på vei og ble ikke henvist videre. Måtte egentlig ventet til ordinær UL men valgte å dra på privat for å finne ut av det. Fikk beskjed om å bestille første legetime til den uken jeg trodde jeg var 12 uker på vei. :roll: Jeg har ei venninne som hadde samme usikkerhet og hun ble henvist videre. Tror hun måtte vente 3-4 uker før hun fikk time. Håpløst at noen blir sendt videre og andre ikke. Jeg skjønner jo at de ikke kan videresende alle for da hadde nok mange jugd på seg ustabil syklus, men det burde vært en felles grense de gikk etter.

Jeg var visst bare 3+2 da jeg testet positivt.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er rart at noen blir henvist videre og andre ikke. Var veldig usikker på termin på begge mine, men fikk beskjed om å bestille meg privat UL om jeg ikke ville vente til ordinær, og det til tross for at mannen min har hydrocephalus. Uansett, en tusenlapp er ikke all verden, og å sist var jeg 4 uker lengre enn jeg trodde fordi jeg hadde testet negativt da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke hvor langt jeg var på vei denne gangen. Hadde brukt nuvaringen, og hoppet over mensen i mange mnd.

Testen viste 3+ (CB) og legen antok at jeg var ca 6 uker på vei. Fikk tidlig ul, og da var jeg vist 13 uker på vei.

Jaja, slapp i alle fall alle bekymringene som man ofte har i 1.trimester da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...