Gå til innhold

Øm nedentil FØR fødsel!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ca 33 uker på vei, og de siste ukene har jeg til tider vært utrolig øm nedentil (ja, i høna) :fnise: . Det kan komme plutselig og vare 3-4 timer. Veldig ofte etter sengekos. Blir derfor begrenset med det, da det er så ubehagelig etterpå.

Det kjennes ut som ømheten man har en 3-4 dager etter fødsel.

Jeg skal jo ikke føde før om 7 uker, så forstår virkelig ikke hva dette kan være.

Andre som har hatt det slik?



Anonymous poster hash: 66541...8ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn i mange uker og er bare i uke 31.... Utrolig plagsomt for det kommer og går uavhengig av sex, men det er nok relatert til bekkenløsningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn i flere uker, lurer på om det har noe å gjøremed at ungen ligger og presser nedover? Her har babyen ligget langt nede hele svangerskapet i hvert fall, i forhold til første svangerskap.

Har blitt litt bedre nå i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn i flere uker, lurer på om det har noe å gjøremed at ungen ligger og presser nedover? Her har babyen ligget langt nede hele svangerskapet i hvert fall, i forhold til første svangerskap.

Har blitt litt bedre nå i det siste.

Det har babyen her også gjort i følge legen. Jeg kjenner (og ser) det vell også. Magen er ganske lav allerede. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre? bra å høre at det har blitt bedre hos deg. Satse på at det samme skjer med meg. Litt engstelig for å føde med ett allerede dødsømt underliv.. Kan neppe gjøre det bedre :P

TS

Anonymous poster hash: 66541...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...