Gå til innhold

Er det mulig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... å legge på seg vannvekt på haka? Er i slutten av svangerskapet og har ikke spist mer enn vanlig di siste ukene/mnd men har likevel fått gigadobbelhake den siste tiden.



Anonymous poster hash: 16022...37a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noooooo :(

Har sett flere høygravide med trillrundt ansikt som etter fødsel har fått tilbake det slanke ansiktet. Så det er vel håp for at det kun er vann?

TS.



Anonymous poster hash: 16022...37a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på AB'en over her, TS. Jeg var trillrund i ansiktet den dagen jeg fødte. Det har jeg sett nå i ettertid på bilder. Det tok ikke lange tiden før jeg var like slank som jeg alltid hadde vært, også i ansiktet :) Det kan fint være vann, eller det kan være at du har lagt på deg. Uansett er det stor sjanse for at det forsvinner etter fødsel :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på AB'en over her, TS. Jeg var trillrund i ansiktet den dagen jeg fødte. Det har jeg sett nå i ettertid på bilder. Det tok ikke lange tiden før jeg var like slank som jeg alltid hadde vært, også i ansiktet :) Det kan fint være vann, eller det kan være at du har lagt på deg. Uansett er det stor sjanse for at det forsvinner etter fødsel :jepp:

Takk, deg likte jeg :)

TS.

Anonymous poster hash: 16022...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske rund i ansiktet mitt en uke før fødsel (siste bildet som ble tatt), men det forsvant av seg selv i løpet av to-tre uker etter fødsel. Det var ikke fett, men vann. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles gjerne fødeansikt, og kommer de siste dagene før fødsel. :)

Hvis du har noen uker igjen trenger du ikke bekymre deg likevel. Alle mine sylslanke venninner har fått dobbelthake og rundere kinn da de var gravide, og de ble like slanke og fine igjen etter å ha ammet en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeansikt! Fikk det noen dager før fødsel.. Kvelden før jeg fødte sa jeg det til min søster, sa jeg følte meg pløsete og rar i ansiktet.. Litt over et døgn senere var lillegull født:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fødeansikt 1-2 måneder før fødselen :P eller så hadde jeg bare spist litt mye sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trill rundt ansikt omtrent 1 uke før jeg fødte. Så ikke ut i måneskinn for å si det sånn. Men fikk tilbake normal ansiktsform temmelig fort etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å velge en bedre tittel på innlegget..?



Anonymous poster hash: f4be9...dba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også rundt ansikt og dobbelhake en uke før fødsel! Tror det var vann siden deg både kom og forsvant på kort tid. Var borte noen dager etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...