Gå til innhold

Spytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg og min mann har prøvd å få barn i 1 år nå.

Vi har vært gift i 2,5 år. Og har før det brukt kondom. Bruker ingen ting nå siden vi ønsker barn. Problemet er at hvis han ikke bruker spytt på penis og går inni meg uten å ta på spytt får jeg sopp infeksjon. Det er så rart bruker han litt lite eller bruker ikke i det hele tatt får jeg alltid infeksjon .Han må bruke mye spytt for at det skal gå bra med meg. Hvorfor er det slik??? Hva er det som finnes i spytt som gjør at jeg ikke får infeksjon og uten den får jeg alltid.

Og kan spytt være i veien for at jeg ikke klarer å bli gravid??

Anonymous poster hash: 68528...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst??? NEI spytt er ikke noe prevensjonsmiddel. Soppinfeksjon får du fordi du ikke er våt nok før samleie og ikke pga spyttet. Prøv å ha mer forspill før penetrere eller bruk glide middel. Om du plages veldig av tilbakevendende soppinfeksjon burde dere BEGGE ta en behandling på det så dere får slutt på det. Om det fortsetter å komme tilbake etter det burde dere gå ti legen.

http://www.vitusapotek.no/Sykdom-og-plager/Intim-og-underliv/Soppinfeksjon/?id=&epslanguage=no



Anonymous poster hash: 75932...abd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? NEI spytt er ikke noe prevensjonsmiddel. Soppinfeksjon får du fordi du ikke er våt nok før samleie og ikke pga spyttet. Prøv å ha mer forspill før penetrere eller bruk glide middel. Om du plages veldig av tilbakevendende soppinfeksjon burde dere BEGGE ta en behandling på det så dere får slutt på det. Om det fortsetter å komme tilbake etter det burde dere gå ti legen.

http://www.vitusapotek.no/Sykdom-og-plager/Intim-og-underliv/Soppinfeksjon/?id=&epslanguage=no

Anonymous poster hash: 75932...abd

Hei takk for at du svarte. Ja jeg tror også at jeg ikke pleier å være så veldig våt når han kommer inni meg..men har også hørt at glidemiddel burde man ikke bruke hvis man prøver å bli gravid .

Ts

Anonymous poster hash: 68528...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glidemiddel med sæddrepende stoffer dere ikke skal bruke. Vanlig glidemiddel er helt ok.



Anonymous poster hash: ec4af...30f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk til dere som svarte

Dvs at når man bruker kondom da får man

Ikke infeksjon kanskje fordi det Er glidemiddel allerede på den? Fordi etter vi sluttet med kondom så har jeg hatt myeee infeksjon. Og nå som vi har tenkt å prøve hver eneste dag for å bli gravid så er jeg redd for at hvis jeg for infeksjon en dag så får vi ikke prøvd på flere dager. Hvor kan jeg kjøpe glidemiddel som ikke dreper sæd?

Ts

Anonymous poster hash: 68528...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

Ok takk til dere som svarte

Dvs at når man bruker kondom da får man

Ikke infeksjon kanskje fordi det Er glidemiddel allerede på den? Fordi etter vi sluttet med kondom så har jeg hatt myeee infeksjon. Og nå som vi har tenkt å prøve hver eneste dag for å bli gravid så er jeg redd for at hvis jeg for infeksjon en dag så får vi ikke prøvd på flere dager. Hvor kan jeg kjøpe glidemiddel som ikke dreper sæd?

Ts

Anonymous poster hash: 68528...57c

står rett over det siste inlegget ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...