Gå til innhold

Kjæresten min mister masse hår!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har vært under ekstemt mye stress i det siste, noe som har resultert i hårtap enkelte steder i håret, det er noen steder hvor det ikke er hår, mens andre steder er det vanlig. Begynner å bli ganske stresset over dette. Moren hans er frisør og fikk helt sjokk da hun så det, men hun vet han gikk gjennom en veldig stressende tid og trodde det kom til å gi seg.

Men det har ikke det, det er bare verre nå.

Noen som har tips her? Er det noe jeg personlig kan gjøre? Skal prøve å få kjøpt inn vitamintilskudd, men noe annet?

Han synes dette er skikkelig kjipt og det ser jo ikke bra ut. Han mister selvtillit pga dette fordi det er så ekstemt. Det ser virkelig ille ut.. Han har alltid hatt mye og tykt hår tidligere. Dette har skjedd i løpet av de siste 6 månedene..

Han ønsker ikke å skinne seg.

Anonymous poster hash: 388d2...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være tilstanden alopecia areata? Google det gjerne og se om det rimer.

Jeg opplevde det da jeg var tenåringsgutt. Plutselig forsvant håret noen steder på hodet, da i en slitsom periode. Jeg fikk noe kortison for å speede opp hele prosessen med å få det til å vokse ut igjen, men det hadde vokst ut av seg selv også. Det gjør det ikke hos alle, men det er altså ikke umulig at det kommer tilbake. Forferdelig stressende og ubehagelig, men det var godt å få en forklaring på det - og hos meg vokste det altså ut igjen og ble helt som før. I dag er det ingen som kan tenke seg at det har skjedd.



Anonymous poster hash: 64d7b...de5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...