Gå til innhold

Noen som har hatt en spontan abort? Hvor lang tid etter ble dere gravid på ny?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer da jeg hadde en SA i slutten av september ca. Og har enda ikke hatt lykken enda..



Anonymous poster hash: da4ef...8f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 1 sa for 2 år siden, ble gravid etter ca 2 år og ny sa i oktober nå, ikke blitt gravid igjen etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første og andre SA blei eg gravid igjen etter ein vanlig mens. Etter tredje SA hadde me tvungen prøvepause pga utredning for habituell abort, men eg blei gravid igjen på første forsøk etter utredninga.

Eg hadde aldri utskrapning. Mulig det kan bli litt vanskeligare etter det nokon gonger? :vetikke:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid igjen med en gang etter å ha fått igjen menstruasjon begge ganger. Hadde utskrapning. (Brukte forresten kortere tid på å bli gravid etter spontanabort enn første gang.)

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hadde først en sa så ble jeg gravid ca 6 mnd etterpå igjen. Den endte i en ma med utskraping og så ble jeg gravid igjen ca 6 mnd etterpå. Og da satt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre år!! Men jeg har en tilstand i kroppen som gjør at jeg ikke helt fungerer. Litt freak.

Anonymous poster hash: 6d63b...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble geavid under 1 mnd etter spontanabort. Klarte ikke vente på mensen engang, enda legen anbefalte å vente i 3 mnd... Gravid i uke 15 nå, og alt er bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk gullkorn <3 Jeg hadde en utskraping 20des. og vi klarte heller ikke å vente. Det kan faktisk se ut som at vi ble gravide allerede 2. Januar. Men nå er jeg livredd for å miste igjen. Synes jeg leser om så mange som mister to ganger etter hverandre. Er det noe i dette? Jeg bekymrer meg konstant. Noen av dere som husker om dere fikk noen form for "varsel" før SA? Synes det stikker sånn i nederste del av magen. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...