Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da fikk vi svar på det - supert! For jeg skjønte ikke helt greia, hehe :P Får kjøpe en pakke fra Libero og teste det først. Trenger man mange sett med ammeinnlegg i ull/bambus egentlig? Eller holder det med to sett, så man har noe mens man vasker det første? Og vil engangsinnleggene sørge for at ullinnleggene ikke blir våte og skitne?

Har eksamen torsdag og fredag, men regner med å ligge greit an etter torsdagen. Slutter fire på jobb, så kommer jeg og finner dere andre! Ble det bestemt hvor vi skulle være?

For min del holdt det lenge med to, for engangsinnleggene sugde opp all lekkasjen, men mulig man vil ha behov for flere dersom man legger innleggene i den lommen i stedet for direkte mot brystet, for da blir jo ullinnlegget også vått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener på vi konkluderte med Friday's ? :nigo:

Skrevet (endret)

Fridays på Karl Johan? Sa vi ikke fra kl 15?

Edit:Friday's city er nærmest Oslo s, hvis det er enklest ;)

Endret av Nautika
Skrevet

Jeg kan være fremme på Oslo S enten klokka 14:48 eller 15:30 :)

Hvis jeg må finne frem selv, så er City å foretrekke :fnise:

Skrevet

Hatt en fin dag?

Har vært i begravelse for faren til stesøsknene mine i dag. Det var veldig trist under seremonien, men den ble etterfulgt av en pølsefest i henhold til ønsket hans. Så det ble en trist, men fin dag.

Har også fått besøk av en god venninne, og vi gikk lang tur! Gikk i over en time, og er veldig fornøyd :) Var på gravidmassasje før turen (hun er fysioterapeut og veldig flink!), så det var godt å få myknet opp litt ekstra i maskineriet ;)

Nå er det natta her, før første gang på vanngym i morgen - spent! Sov godt :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Og den på Oslo City kjenner vi godt etterhvert, så det blir bra ;) Jeg får spørre servitørene etter bordet med alle de gravide damene!

• Liker 1
Skrevet

Og den på Oslo City kjenner vi godt etterhvert, så det blir bra ;) Jeg får spørre servitørene etter bordet med alle de gravide damene!

Hehe, ja, det høres ut som en plan :nigo:

Skrevet

Lykke til på vanngym :) håper det vil bedre bekkenet litt.

Skrevet

Lykke til på vanngym :) håper det vil bedre bekkenet litt.

Takk! Sitter og prøver å finne ut av hvordan jeg skal gå, og i beskrivelsen av badet står det følgende: På fredager hever vi vanntemperaturen til 32 grader og reserverer badet for funksjonshemmede og pensjonister.

Mistenker at de kategoriserer meg som funksjonshemmet om dagen :P De setter jo opp temperaturen alt i dag for oss som har reservert bassenget.

Skrevet

Lykke til på vanngym!

Skrevet

Lykke til på vanngym!

Takk! :) Det gikk veldig fint. Var rart å skulle gå i sirkel i vannet med fire andre gravide damer, men vi hadde en veldig god tone hele veien. Tror dette blir veldig bra når jeg får gått dit noen ganger! :)

Skrevet

Nå har jeg møtt Lilleninja, Nautika og MissStiles, og som Lilleninja sa: det er veldig koselig å få ansikter på personene jeg tross alt "snakker med" online ganske ofte :)

Nå skal jeg hjem og fullføre eksamensinnleveringen og spise sjokolade :P God fredag!

Skrevet

Du var koselig å møte dere! :nigo: Lykke til med resten av eksamen :blomst:

Skrevet

Det var hyggelig å møte deg. Lykke til med eksamen!! Kos deg med sjokolade!!

Skrevet

Nå har jeg møtt Lilleninja, Nautika og MissStiles, og som Lilleninja sa: det er veldig koselig å få ansikter på personene jeg tross alt "snakker med" online ganske ofte :)

Nå skal jeg hjem og fullføre eksamensinnleveringen og spise sjokolade :P God fredag!

Det var koooos :nigo: Lykke til med innlevering av eksamen :)

Skrevet

Har vært i begravelse for faren til stesøsknene mine i dag. Det var veldig trist under seremonien, men den ble etterfulgt av en pølsefest i henhold til ønsket hans. Så det ble en trist, men fin dag.

Har også fått besøk av en god venninne, og vi gikk lang tur! Gikk i over en time, og er veldig fornøyd :) Var på gravidmassasje før turen (hun er fysioterapeut og veldig flink!), så det var godt å få myknet opp litt ekstra i maskineriet ;)

Nå er det natta her, før første gang på vanngym i morgen - spent! Sov godt :hjerte:

Så deilig, var det mange andre gravide på vanngym? :) Og kondolerer med bortgang :(

Skrevet

Så deilig, var det mange andre gravide på vanngym? :) Og kondolerer med bortgang :(

Takk :)

Vi var fem gravide som gikk rundt i sirkel mens vi strakk på oss og gikk på forskjellige måter. Deretter svømte vi med en badenudel mellom beina og uten froskespark. Så temmelig teit ut, men jeg kjente at kroppen fikk beveget seg på en måte den ikke har fått til helt på land når jeg har vondt. Så det var nok bra for meg! :) De andre damene var fra 27 til 37 uker på vei, og hadde selvsagt litt forskjellig størrelse på magen utifra det. Moro å se hvor stor jeg kan komme til å bli!

Og så har jeg glemt å feire for mine egne 24 uker i dag! :hoppe:

Eksamensoppgaven er endelig ferdigskrevet og egentlig levert, men jeg skal se over den en gang til. Ble litt rotete, men jeg har da svart på alle oppgavene så korrekt som jeg kan, så jeg håper ikke læreren trekker for akkurat det. Er jo litt forvirret selv, haha :fnise:

Skrevet

Hurra for 24 uker! :D Bare 16 igjen ;)

• Liker 1
Skrevet

Hurra for 24 uker :hoppe:

Det hørtes jo bra ut da! Her ser det ut som at de avlyser vanngym, var for få påmeldte... Men det var jo 13 andre enn meg som mottok mailen om at vi ikke var nok. Synes det var mange jeg!

Sikkert deilig å være ferdig med innleveting kan jeg tenke meg! Rett svar må vel være det som teller mest ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...