Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarer ikke meg nei, skjitkjerring :snurt:

Haha, sorry! Du får få en is av meg neste gang vi møtes! *fredstilbud*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg dratt med mannen på konkurssalg på en outlet som skal legges ned. Fikk kjøpt massevis av klær til lille til under 700 kr totalt. Og det inkluderer fire ullstrømpebukser, to luer, to solhatt, en smokkestropp og drøssevis av vanlige klær i forskjellige størrelser! Og vi fikk et klessett fra søsteren min på lørdag, det kan bli det vi bruker på hjemreisen fra fødestua :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med klesshopping. :) Gleder meg til å kjøpe første plagg til mini, men det blir ikke før etter UL, slik at vi forhåpentligvis vet kjønn. Skal sies at jeg uansett liker at nyfødtklær er hvite, og dermed unisex, men uansett. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble temmelig nøytrale farger, samt en del blått som mannen mente funket for begge kjønn :) 30 kr for ulltights fra Reima er ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor i dag. Håper hun kan henvise meg til fysioterapi hvis jeg bør ha det for halebeinet og korsryggen. Og kanskje jeg kan få høre hjertelyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Solstråla88

Jordmor er så koselig! Jeg må i alle fall til legen for å få henvinsing til fysio.. Synes det er rart at ikke de kan skrive dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sååå koselig hos jordmor, og jeg er glad for at hun var så hyggelig å snakke med! Var der en hel klokketime!

Fikk litt brosjyrer og flere bøker, fikk høre hjertelyden igjen og hun sjekket med Ullevål for meg. Jeg har fått fødeplass der!! :hoppendeglad:

Hun kunne ikke henvise til fysioterapi, så det skal jeg prøve å ringe legen min for. Ellers har jeg ikke legetime før 17. september.

Ordinær ultralyd blir 3. oktober! :hjerte: Skal høre med Ullevål om jeg kan få timen tidligere eller senere på dagen, for nå er den kl 12:30. Litt ugunstig, dessverre, så den må flyttes om mulig.

Men hurra for ul-dato! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sååå koselig hos jordmor, og jeg er glad for at hun var så hyggelig å snakke med! Var der en hel klokketime!

Fikk litt brosjyrer og flere bøker, fikk høre hjertelyden igjen og hun sjekket med Ullevål for meg. Jeg har fått fødeplass der!! :hoppendeglad:

Hun kunne ikke henvise til fysioterapi, så det skal jeg prøve å ringe legen min for. Ellers har jeg ikke legetime før 17. september.

Ordinær ultralyd blir 3. oktober! :hjerte: Skal høre med Ullevål om jeg kan få timen tidligere eller senere på dagen, for nå er den kl 12:30. Litt ugunstig, dessverre, så den må flyttes om mulig.

Men hurra for ul-dato! :biggrin:

Åå så gøy! Gleder meg til første jordmortime!:)

Og det er da ikke lenge til ultralyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...