Spiremor Skrevet 1. august 2014 Forfatter #341 Del Skrevet 1. august 2014 Kinodate med mannen nå Men lukta av popkorn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. august 2014 Forfatter #342 Del Skrevet 1. august 2014 Huff.. Ser på Beretninger om begynnelsen. Var noen som mistet barnet sitt.. Grusomt å skulle tenke på om noe sånt skjer med meg, det hadde jeg ikke taklet. Vondt å se! :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 #343 Del Skrevet 1. august 2014 uff! jeg griner så sykt av sånne ting! Ser på programmet selv. Veldig rørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. august 2014 Forfatter #344 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) 10 uker i dag!! Nå er det et foster som spreller inni meg, ikke lenger et embryo! Har forresten bestilt meg massevis av kakebakeutstyr på ebay nå! Er vanligvis litt skeptisk til å handle der, og har bare gjort det én gang utenom når jeg har kjøpt tester til prøvingen. Er såå fornøyd, da, betalte ca 300 kr totalt for kanskje 10 forskjellige ting, og vanlig pris i Norge hadde nok kommet på langt over 1000 kr! Gleder meg til å åpne pakkene Endret 2. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. august 2014 #345 Del Skrevet 2. august 2014 eBay FTW! Jeg handler 'alt' der. Netthandel generelt er min stil. Det er jo så kjedelig (og dyrt!) i norske butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. august 2014 #346 Del Skrevet 2. august 2014 Beretninger om begynnelsen...Er det et par år gammelt? Syyynes å huske at jeg har sett det før, men klarer ikke å huske hva det handlet om. 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. august 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 2. august 2014 Beretninger om begynnelsen...Er det et par år gammelt? Syyynes å huske at jeg har sett det før, men klarer ikke å huske hva det handlet om. 10 uker Jeg har ikke pleid å se på det før, så jeg vet ikke når den er fra. Den handler om en observasjonspost for gravide hvor det er bekymring for helsen til enten mor, barn eller begge. Veldig sterkt å se de som er der, spesielt de som lar oss komme veldig innpå seg selv om de er i vanskelige situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. august 2014 #348 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg har ikke pleid å se på det før, så jeg vet ikke når den er fra. Den handler om en observasjonspost for gravide hvor det er bekymring for helsen til enten mor, barn eller begge. Veldig sterkt å se de som er der, spesielt de som lar oss komme veldig innpå seg selv om de er i vanskelige situasjoner. Er det på nrk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. august 2014 Forfatter #349 Del Skrevet 2. august 2014 Tror det var tv2 bliss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. august 2014 Forfatter #350 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) I går kveld var jeg dårligere enn noen gang før,og det varte fra halv åtte til nærmere to på natta! Hadde på utrolig vis klart å sove ca halvannen time, men tiden ellers visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tidlig opp til jobb i dag, men det var deilig å se igjen alle sammen Fortalte bestevenninnen min nyheten i dag, da, og hun ble kjempeglad for å skulle bli "tante"! Hun hadde forståelse for at vi ikke har fortalt noe om prøvingen og graviditeten før nå, det var godt å høre. Mine foreldre skal "til pers" på onsdag, til helgen drar gubben hjem og begynner å fortelle til de viktigste der. Mandag skal halve søskenflokken, mormor og tante få nyheten og helgen etter drar jeg og møter de siste som får vite noe der. Onsdag 20. blir det å fortelle andre bestevenninnen min hvis hun ikke har fått vite det før da, og resten av søsknene mine får vite det den påfølgende lørdagen. Puh! Litt av en kabal! Endret 4. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. august 2014 #351 Del Skrevet 5. august 2014 Gleder meg til å fortelle det til hele vennegjengen min. Usikker på om jeg skal si det til en og en eller samle alle til en lunsj eller noe. Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. august 2014 Forfatter #352 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Hvis du får til å samle alle er det mindre fare for at noen får høre det fra andre enn deg Vi skulle gjerne ha fått til det, men det har bare ikke vært mulig.. Jakka mi har blitt trang! Det er visst mage på gang! Endret 5. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. august 2014 #353 Del Skrevet 5. august 2014 Hvis du får til å samle alle er det mindre fare for at noen får høre det fra andre enn deg Vi skulle gjerne ha fått til det, men det har bare ikke vært mulig.. Jakka mi har blitt trang! Det er visst mage på gang! Jippi for trang jakke! Du må legge ut bilde etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. august 2014 #354 Del Skrevet 5. august 2014 hurra for 10 fullgåtte! Tiden går jo fort for alle her inne synes jeg!! (utenom meg da.... ) OOooh, babymage, da blir det bildet snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. august 2014 #355 Del Skrevet 6. august 2014 Ja bilde av babymage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 Forfatter #356 Del Skrevet 6. august 2014 Kan få tatt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #357 Del Skrevet 6. august 2014 Heisann! Dvil gjerne følge med deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. august 2014 Forfatter #358 Del Skrevet 6. august 2014 Så koselig, velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. august 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Hadde en nesten helt kvalmefri dag i går! Da trodde jeg at det var takket være ingefærteen jeg drakk på starten av arbeidsdagen, men det hjalp ikke i det hele tatt i dag, så neida. Men det var utrolig deilig å knapt ha noen kvalmetokter i går, altså! Har fått tatt magebilde også! Sorry at jeg ikke har bukse på på bildet, det vare bare så sykt ubehagelig med noe som helst som klemte på magen.. Edit: Ser at bildene jeg legger inn blir fryktelig store, vet ikke helt hvordan jeg endrer på det. Jaja, går an å trykke ctrl og scrolle ut med musehjulet hvis man ikke vil ha hele meg smack opp i trynet Endret 7. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 #360 Del Skrevet 7. august 2014 Fine deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå