Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Ugh.. Jeg har kun gjort det én gang før, og det er vel seks år siden nå. Da var jeg fyllesyk, og det lettet enormt på "trykket" da. Det kjennes jo ut som om jeg er konstant fyllesyk nå også, selv om jeg ikke har rørt alkohol siden en uke før EL.. Kan være jeg tester det neste gang jeg sitter over doskåla og venter forgjeves. Jeg hadde jo blitt overlykkelig om det fungerte, men samtidig er det litt skummelt til neste gangen jeg da blir like kvalm.. Uff, får vel nesten håpe at det ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff! Kvalmen er verst! Min har blitt mye bedre denne uken, håper din også avtar NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Tidsforskjellen fra her jeg er på ferie til Norge viser ikke helt døgnene, men det som er i går for meg var greit nok. Da var jeg i ganske fin form helt fram til kvelden, men da tror jeg det kom fordi jeg var veldig sliten. Brakk meg, men ikke såpass at det kom noe opp (heldigvis, foreløpig).

Så langt i dag er ting bra også. Sov lenge, har nettopp kost meg med frokost uten å være dårlig, og skal snart ta en dusj. Jeg tenker jo at det er deilig, men samtidig kommer umiddelbart tanken: Hva om noe er galt med lille spire?? Men jeg tror ikke det er noe problem foreløpig :) Puppene er så ømme, at jeg tror de vitner om ting på gang uansett, hehe.

Håper jeg ikke jinxer dagen med å si at den er bra, da :P Det er midt på dagen her, så maaange timer igjen. Skal bare slappe av, da, deeeeilig! :danse::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga kvalmen endte vi opp med å fortelle svigers at de skal bli besteforeldre. Svigermor ble superglad, mens svigerfar sa noe sånt som "jaa...". Han sa etterhvert at vi nok måtte få låne en gammel vugge til den lille, men det var først etter at vi andre hadde pratet om det en stund. Tror kanskje det må synke inn litt, for jeg vet at han har ønsket seg flere barnebarn (første og eneste så langt er ti år nå).

Og nå må vi håpe at de også klarer å holde på hemmeligheten i minst seks uker til, fram til alle er informert av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren! :hjerte:

Tusen takk! :hjerte:

Svigermor er så søt! Hun fortalte meg i stad at hun knapt hadde fått sove i natt, for hun var så spent og gledet seg sånn!! Da ble jeg så utrolig glad!

Mine foreldre har så mange barnebarn allerede at det neppe blir noen stor reaksjon når vi forteller det i uke 12. Veldig glad for at det ikke er sånn med svigers! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg døøør :P Er så mye hormoner på gang at jeg får klump i halsen av alt mulig! I dag så vi en amerikansk film hvor det landet et romskip til heftig, pompøs musikk, og jeg hater vanligvis sånne klisjéscener. Men denne gangen sleit jeg med å holde tårene tilbake! Hahahaha, jeg må jo bare le av hele greia!!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rørt av Ringenes herre. Da alle knelte foran hobbitene på slutten av filmen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rørt av Ringenes herre. Da alle knelte foran hobbitene på slutten av filmen. :P

Jeg blir nå det selv uten gravidhormoner :sjenert::fnise:

Ha en fin dag, Spiremor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter av hver minste lille ting. Gråt litt på morgenen idag når jeg så på nyheten. Om den jenta hvor foreldrene og søskene ble drept av onkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nå det selv uten gravidhormoner :sjenert::fnise:

Ha en fin dag, Spiremor! :)

Takk for det, og i like måte, Nautika! :)

Huff, MissStiles, den saken der er så tragisk :( Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen skal gjøre sånne ting..

-----------------------------------------------------------

På den positive siden så er ryggen helt fin igjen - hurra! Kjenner litt ømhet i visse stillinger, men den er ikke vond lenger. :danse:

Litt for varmt utendørs her jeg er på ferie i forhold til kvalmen, men innendørs er det herrrrlig! Og wifi :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for DEG, ja :P Jeg skulle gjerne ha vært ca 20 uker på vei alt, DET hadde føltes myyyye bedre! Men neida :P

Leste forresten i går at bønna nå kan reagere på at jeg stryker meg på magen! Kan ikke helt skjønne det, for h*n ligger godt beskyttet langt der inne, men jeg stryker og stryker :rodmer:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg har fått min første craving: ketsjup! Spiste pasta med ketsjup og satt og skrapet opp ketsjupen med gaffel etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke sitter med ketchupflasken og heller det i deg :fnise:

Og: hurra for 7 uker :hoppe:

Takk takk :)

Hehe, heldigvis ikke så ille ennå, men blir nok mye makaroni med ketsjup når jeg kommer hjem fra ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...