Spiremor Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1501 Del Skrevet 25. januar 2015 Hadde det veldig koselig med familien, selv om jeg holdt en viss avstand. Nå er vi hjemme igjen og slapper av litt før vi forhåpentligvis får vasket og ryddet litt mer. Ooog vi har masse lasagne igjen til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1502 Del Skrevet 25. januar 2015 Oi, jeg sovnet i to timer på sofaen, jeg Nå går jeg rundt i strømpebukse og en ulltopp som er dratt opp så jeg ikke har noe over magen - sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. januar 2015 #1503 Del Skrevet 25. januar 2015 Oi, jeg sovnet i to timer på sofaen, jeg Nå går jeg rundt i strømpebukse og en ulltopp som er dratt opp så jeg ikke har noe over magen - sexy! Høres faktisk skikkelig deilig ut Jeg får sjeldent til å sovne på sofaen vår :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. januar 2015 #1504 Del Skrevet 25. januar 2015 Kan jo også nevne at jeg går i cozy-bukse fra Cubus og en t-skjorte jeg har dratt helt oppunder puppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. januar 2015 #1505 Del Skrevet 25. januar 2015 Sove 2 timer på sofaen? Så deilig! Misunnelig! Jeg får heller aldri til å sove på sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. januar 2015 #1506 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg sover alt for ofte på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1507 Del Skrevet 25. januar 2015 Som regel blir jeg liggende våken fordi et eller annet på tv-en er akkurat litt for spennende til at jeg ikke kan få med meg slutten. Og da snakker vi om ting som ikke er interessant i det hele tatt, som f.eks. hvordan man blander lim til å feste merkelapper på hermetikkbokser eller noe i den dur Var veldig deilig å endelig få til å sove, for det trengtes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. januar 2015 #1508 Del Skrevet 25. januar 2015 Oi, jeg sovnet i to timer på sofaen, jeg Nå går jeg rundt i strømpebukse og en ulltopp som er dratt opp så jeg ikke har noe over magen - sexy! Har venta på en snap ganske lenge av dagens outfit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1509 Del Skrevet 25. januar 2015 Har venta på en snap ganske lenge av dagens outfit! Haha, tror jeg skal spare deg for dagens outfit, det er ikke noe som noen bør utsettes for! Har gjemt meg bort på kontoret så ikke gubben skal se meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. januar 2015 #1510 Del Skrevet 25. januar 2015 Hehe, godt å lufte magen? Hender jeg går litt med magen bar selv, men det er hvis jeg har smurt magen slik at det må trekke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 25. januar 2015 #1511 Del Skrevet 25. januar 2015 Deilig å sove på sofaen. Jeg sover ofte på sofaen jeg Oog har magen bar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. januar 2015 Forfatter #1512 Del Skrevet 25. januar 2015 Hehe, godt å lufte magen? Hender jeg går litt med magen bar selv, men det er hvis jeg har smurt magen slik at det må trekke inn. Ja, det er heeerlig! Det er nemlig litt ubehagelig å ha noe utenpå magen, så når jeg har muligheten til å slippe det, så vil jeg ikke ha noe som dekker over den. Og nå som jeg har vært dårlig har jeg i tillegg hatt en kald klut på den, DET var deilig! Deilig å sove på sofaen. Jeg sover ofte på sofaen jeg Oog har magen bar. High five for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. januar 2015 #1513 Del Skrevet 26. januar 2015 Jøss, har dere snapchat, damer? Mulig å få nicket kanskje? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1514 Del Skrevet 26. januar 2015 Jøss, har dere snapchat, damer? Mulig å få nicket kanskje? ... Sender deg det på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1515 Del Skrevet 26. januar 2015 Nå skjønner jeg ingenting.. Har nettopp målt alle dynetrekkene våre, og det er ingen av dem som er 100 cm lange! Vi har fått låne to dyner fra søsteren min, og de er begge 80x100 cm. Sengetøyet er også lånt av henne, og de lengste dynetrekkene var ca 90 cm lange. Dessuten så dynetrekkene stort sett ut til å være mer kvadratiske enn rektangulære..? Er det meningen at jeg bare skal stappe inn dyna i de som er 90 cm lange da eller? Da må det jo nesten bli en klump med dyne nederst..? Hva om vi ikke har noenting som passer?? Og til vogna har jeg nå tatt på laken. Har to stretchlaken som er mindre enn de til sprinkelsenga, men de er jo for store til vognmadrassen. Måtte stramme til og bare dytte det innunder. Men det er vel kanskje litt mer vanlig? Med mindre jeg prøver å skaffe noen egne for Bugaboo, hvis det finnes? (Det er sikkert svindyrt, så det tviler jeg på at jeg gidder..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. januar 2015 #1516 Del Skrevet 26. januar 2015 Bruker ikke laken til vognmadrassen jeg. Har jo vognposen over uansett. Jeg har ikke så mye å bidra med ang. dynetrekk. Husker ikke selv målene på det vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. januar 2015 #1517 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg kommer også til å bruke vognposen og da trenger man ikke laken i vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1518 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg tok på et laken for å holde selve madrassen mest mulig ren. Har lammeskinn oppå, og skal ha vognpose oppå der igjen. Men til sommeren må jeg jo ha laken, hvis ikke hun allerede har vokst ut av liggedelen til da. Ugh, hvis jeg må ut og kjøpe sengetøy nå blir jeg litt stresset! Har jo trodd at vi hadde nærmere 10 fulle sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. januar 2015 #1519 Del Skrevet 26. januar 2015 Rart med sengetøyet. Har du prøvd å ta på et å se hvordan det blir? Trodde det var enten 60×80 eller 80×100.. Også større da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. januar 2015 #1520 Del Skrevet 26. januar 2015 Rart! Nå har jeg bare kjøpt til vogn/krybbe dynene og det er de samme målene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå