Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heita fra Tveita! :sexy: (hørtes litt bedre ut enn snøfta fra Kløfta... :fnise: )

Hehe, that's me! ;)

Yei for kløft da! :hoppe: Du kunne sikkert fått litt av meg assa, det er bare å spørre :nigo:

Hva skal du i dag daa?

Jeg tar gjerne imot! Er fremdeles ikke snakk om at jeg er særdeles barmfager, altså ;)

I dag har jeg gått tur med en venninne, kjøpt meg alkoholfri sprudlevin til julebordet (må virkelig anbefale Legero til alle som liker Riesling!!) og nå sitter jeg og nerder litt :P

Hva med deg? Og alle andre her? Regner med de fleste bruker lørdagen mer fornuftig enn meg, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystkassen utvides jo også etter hvert som innvoller og organer presses opp av graviditeten. :) Jeg må også kjøpe ny bh. Igjen. Har allerede gått opp en cup-størrelse siden jeg ble gravid :P

Skrevet (endret)

Hehe, that's me! ;)

Jeg tar gjerne imot! Er fremdeles ikke snakk om at jeg er særdeles barmfager, altså ;)

I dag har jeg gått tur med en venninne, kjøpt meg alkoholfri sprudlevin til julebordet (må virkelig anbefale Legero til alle som liker Riesling!!) og nå sitter jeg og nerder litt :P

Hva med deg? Og alle andre her? Regner med de fleste bruker lørdagen mer fornuftig enn meg, hehe

Åh, alkoholfri vin må prøves ut til julebord!

Vi har brukt kvelden til quiz-spill, bare vi to. Tv'en har ikke stått på siden vi så en film i formiddag. Godt å ha det stille og bare bruke tid på hverandre :)

Endret av Focklop
Skrevet

Hihi, jeg jobbet på Tveita Senter en gang! Angående BH, så fant jeg en god en fra Victorias Secret som jeg hadde for 5 år siden, da jeg bodde i US og var ... litt større. Den ble lagt vekk da jeg gikk ned alle comfort-kiloene, men gjett! NÅ passer den igjen! :danse:

Skrevet

Jeg tror jeg trenger noen nye BHer jeg og. Hvor kjøper dere dem hen nå?

Jeg er litt glad for at vi ikke skal ha julebord jeg... Da slipper jeg å tenke på det med alkohol.

Skrevet

Jeg kjøper fortsatt bh på Cubus og H&M :) Gått opp hele to cup-størrelser og fra 65-70. Bare synd at H&M har så lite i 70, har noen få i 70C, men da blir cupen for liten. Priser Cubus for godt utvalg!

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Lindex ettersom de hadde tilbud, og det var der jeg visste at det fantes forlengere. Jeg har gått opp til 85b (fra 75b), så jeg kan nok finne i de fleste vanlige butikker fremdeles.

Malicious: praktisk at du hadde liggende, da! Blir dyrt med bh-er framover, når vi skal ha ammebh-er i forskjellige størrelser!

Skrevet

Glemte å svare i går jeg, (eller var det overigår?) men jeg gjorde ikke en dritt :ler: Lagde middag og så på tv, ventet på mannen som var på overtidshelg. Booooring!

Angående BHer så er jeg enig i at det er driiiiitdyrt! Spesielt når man har litt ekstra boobs, da må man ut av HM, Cubus og sånne flotte butikker, og inn på Change der de vil ha 5-600 kroner for en eneste BH... Fikk tips om KappAhl og Lindex da, så må sjekke der :hoppe:

Skrevet

Malicious: praktisk at du hadde liggende, da! Blir dyrt med bh-er framover, når vi skal ha ammebh-er i forskjellige størrelser!

Absolutt! Men det blir nok noen amme-BHer også :) NÅR kan man kjøpe de egentlig, når man har født? :klo:

Skrevet

Absolutt! Men det blir nok noen amme-BHer også :) NÅR kan man kjøpe de egentlig, når man har født? :klo:

Det har jeg også tenkt på. Når kjøpe amme-bh? Jeg har jo ikke peiling på hvor store brystene vil være etter fødsel, så jeg tenker det er best å kjøpe de etter jeg har født? Kanskje kjøpe to par i str jeg bruker før fødsel, før det evt sier BOOM og jeg må ha noen med større cup :fnise:

Skrevet

Er det ikke bravado sine som "vokser med puppene" :klo: Tror de er ganske vide i størrelsen, så samme størrelse passer selv om man vokser litt ;)

Skrevet

Det har jeg også tenkt på. Når kjøpe amme-bh? Jeg har jo ikke peiling på hvor store brystene vil være etter fødsel, så jeg tenker det er best å kjøpe de etter jeg har født? Kanskje kjøpe to par i str jeg bruker før fødsel, før det evt sier BOOM og jeg må ha noen med større cup :fnise:

Det anbefales å kjøpe ammebh fra 7 dager etter fødsel og utover :)

Change sine er bra, og mine 2 varte hele ammeperioden.

Skrevet

Det anbefales å kjøpe ammebh fra 7 dager etter fødsel og utover :)

Change sine er bra, og mine 2 varte hele ammeperioden.

Men synes jeg ser at de anbefaler over alt å ha med 1-2 ammebher på føden?:)

Skrevet

Men synes jeg ser at de anbefaler over alt å ha med 1-2 ammebher på føden?:)

Ja, melka kommer som oftest ikke for fullt før du reiser hjem fra sykehuset, så da holder det med noen slaskete fra Lindex eller HM uten spiler i den størrelsen du er høygravid. Med melkepupper ut av en annen verden etter noen dager går de fleste opp ganske mange str og må ut av kjedebutikkstr.
Skrevet

Ja, melka kommer som oftest ikke for fullt før du reiser hjem fra sykehuset, så da holder det med noen slaskete fra Lindex eller HM uten spiler i den størrelsen du er høygravid. Med melkepupper ut av en annen verden etter noen dager går de fleste opp ganske mange str og må ut av kjedebutikkstr.

Da er jeg spent på hvor jeg ender opp mtp størrelse :o

Skrevet

Har gått med ammeinnlegg hver dag siden jeg fikk tak i større bh. Nå faller jo ikke brystvortene ut av det ekstra fyllet, så jeg slipper små, våte ringer på genseren :P

De siste to dagene har puppene vært skikkelig ømme også. Tror det er litt vekst på gang der, de virker i alle fall litt rundere enn før. Hurra!

-------------

Jeg syns det er skikkelig rart at det faktisk er en person inni meg, som bor der inne. Klarer ikke helt å fatte at hun skal komme ut av meg og så bare være "min". Regner med det er sånn for de fleste når det gjelder første barnet?

Skrevet

Jeg syns også det er helt rart å tenke på at det bor en liten baby i magen min :)
Men jeg syns også at hun er så "min" at jeg sliter med tanken på at noen andre enn meg og gubben skal holde henne når hun kommer ut :fnise:

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig rart at det faktisk er en person inni meg, som bor der inne. Klarer ikke helt å fatte at hun skal komme ut av meg og så bare være "min". Regner med det er sånn for de fleste når det gjelder første barnet?

Det er sånn andre gangen også! :) Veldig rart å tenke på. :)

Skrevet

Har gått med ammeinnlegg hver dag siden jeg fikk tak i større bh. Nå faller jo ikke brystvortene ut av det ekstra fyllet, så jeg slipper små, våte ringer på genseren :P

De siste to dagene har puppene vært skikkelig ømme også. Tror det er litt vekst på gang der, de virker i alle fall litt rundere enn før. Hurra!

-------------

Oi, lekker du allerede??

Skrevet

Oi, lekker du allerede??

Ja, men det er ikke ordentlig melk ennå. Er en ganske klar væske som kommer ut. Hadde en lekkasje i senga i går kveld også, var plutselig en liten, våt flekk på dyna mi. Måtte krølle den så ikke det var kaldt og ekkelt å ha den inntil meg :P Ser i ammeinnleggene at det er litt gulaktig farge på det som har kommet ut, selv om det ser helt blankt ut idet det lekker.

Og jeg hadde jo et uhell da jeg hadde på meg en av mine gamle bh-er med ammeinnlegg inni, det ble for liten cup. Da kjente jeg plutselig at armen ble våt av å komme borti puppen, og det var rett og slett sånn at brystvorta kom utenfor cupen og heller "sølte" på toppen og genseren min. Nyvaskede var de også, og de måtte rett tilbake i vaskekurven! :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...