Teriyaki Skrevet 5. november 2014 #921 Skrevet 5. november 2014 Da fikk vi svar på det - supert! For jeg skjønte ikke helt greia, hehe Får kjøpe en pakke fra Libero og teste det først. Trenger man mange sett med ammeinnlegg i ull/bambus egentlig? Eller holder det med to sett, så man har noe mens man vasker det første? Og vil engangsinnleggene sørge for at ullinnleggene ikke blir våte og skitne? Har eksamen torsdag og fredag, men regner med å ligge greit an etter torsdagen. Slutter fire på jobb, så kommer jeg og finner dere andre! Ble det bestemt hvor vi skulle være? For min del holdt det lenge med to, for engangsinnleggene sugde opp all lekkasjen, men mulig man vil ha behov for flere dersom man legger innleggene i den lommen i stedet for direkte mot brystet, for da blir jo ullinnlegget også vått.
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #922 Skrevet 5. november 2014 Jeg mener på vi konkluderte med Friday's ?
Nautika Skrevet 5. november 2014 #923 Skrevet 5. november 2014 (endret) Fridays på Karl Johan? Sa vi ikke fra kl 15? Edit:Friday's city er nærmest Oslo s, hvis det er enklest Endret 5. november 2014 av Nautika
Lilleninja Skrevet 5. november 2014 #924 Skrevet 5. november 2014 Jeg kan være fremme på Oslo S enten klokka 14:48 eller 15:30 Hvis jeg må finne frem selv, så er City å foretrekke
Spiremor Skrevet 5. november 2014 Forfatter #926 Skrevet 5. november 2014 Hatt en fin dag? Har vært i begravelse for faren til stesøsknene mine i dag. Det var veldig trist under seremonien, men den ble etterfulgt av en pølsefest i henhold til ønsket hans. Så det ble en trist, men fin dag. Har også fått besøk av en god venninne, og vi gikk lang tur! Gikk i over en time, og er veldig fornøyd Var på gravidmassasje før turen (hun er fysioterapeut og veldig flink!), så det var godt å få myknet opp litt ekstra i maskineriet Nå er det natta her, før første gang på vanngym i morgen - spent! Sov godt 1
Spiremor Skrevet 5. november 2014 Forfatter #927 Skrevet 5. november 2014 Og den på Oslo City kjenner vi godt etterhvert, så det blir bra Jeg får spørre servitørene etter bordet med alle de gravide damene! 1
Lilleninja Skrevet 6. november 2014 #928 Skrevet 6. november 2014 Og den på Oslo City kjenner vi godt etterhvert, så det blir bra Jeg får spørre servitørene etter bordet med alle de gravide damene! Hehe, ja, det høres ut som en plan
Hvitløk Skrevet 6. november 2014 #929 Skrevet 6. november 2014 Lykke til på vanngym håper det vil bedre bekkenet litt.
Spiremor Skrevet 6. november 2014 Forfatter #930 Skrevet 6. november 2014 Lykke til på vanngym håper det vil bedre bekkenet litt. Takk! Sitter og prøver å finne ut av hvordan jeg skal gå, og i beskrivelsen av badet står det følgende: På fredager hever vi vanntemperaturen til 32 grader og reserverer badet for funksjonshemmede og pensjonister. Mistenker at de kategoriserer meg som funksjonshemmet om dagen De setter jo opp temperaturen alt i dag for oss som har reservert bassenget.
Spiremor Skrevet 6. november 2014 Forfatter #932 Skrevet 6. november 2014 Lykke til på vanngym! Takk! Det gikk veldig fint. Var rart å skulle gå i sirkel i vannet med fire andre gravide damer, men vi hadde en veldig god tone hele veien. Tror dette blir veldig bra når jeg får gått dit noen ganger!
Spiremor Skrevet 7. november 2014 Forfatter #933 Skrevet 7. november 2014 Nå har jeg møtt Lilleninja, Nautika og MissStiles, og som Lilleninja sa: det er veldig koselig å få ansikter på personene jeg tross alt "snakker med" online ganske ofte Nå skal jeg hjem og fullføre eksamensinnleveringen og spise sjokolade God fredag!
Nautika Skrevet 7. november 2014 #934 Skrevet 7. november 2014 Du var koselig å møte dere! Lykke til med resten av eksamen
MissStiles Skrevet 7. november 2014 #935 Skrevet 7. november 2014 Det var hyggelig å møte deg. Lykke til med eksamen!! Kos deg med sjokolade!!
Lilleninja Skrevet 7. november 2014 #936 Skrevet 7. november 2014 Nå har jeg møtt Lilleninja, Nautika og MissStiles, og som Lilleninja sa: det er veldig koselig å få ansikter på personene jeg tross alt "snakker med" online ganske ofte Nå skal jeg hjem og fullføre eksamensinnleveringen og spise sjokolade God fredag! Det var koooos Lykke til med innlevering av eksamen
Amarinda Skrevet 7. november 2014 #937 Skrevet 7. november 2014 Har vært i begravelse for faren til stesøsknene mine i dag. Det var veldig trist under seremonien, men den ble etterfulgt av en pølsefest i henhold til ønsket hans. Så det ble en trist, men fin dag. Har også fått besøk av en god venninne, og vi gikk lang tur! Gikk i over en time, og er veldig fornøyd Var på gravidmassasje før turen (hun er fysioterapeut og veldig flink!), så det var godt å få myknet opp litt ekstra i maskineriet Nå er det natta her, før første gang på vanngym i morgen - spent! Sov godt Så deilig, var det mange andre gravide på vanngym? Og kondolerer med bortgang
Spiremor Skrevet 7. november 2014 Forfatter #938 Skrevet 7. november 2014 Så deilig, var det mange andre gravide på vanngym? Og kondolerer med bortgang Takk Vi var fem gravide som gikk rundt i sirkel mens vi strakk på oss og gikk på forskjellige måter. Deretter svømte vi med en badenudel mellom beina og uten froskespark. Så temmelig teit ut, men jeg kjente at kroppen fikk beveget seg på en måte den ikke har fått til helt på land når jeg har vondt. Så det var nok bra for meg! De andre damene var fra 27 til 37 uker på vei, og hadde selvsagt litt forskjellig størrelse på magen utifra det. Moro å se hvor stor jeg kan komme til å bli! Og så har jeg glemt å feire for mine egne 24 uker i dag! Eksamensoppgaven er endelig ferdigskrevet og egentlig levert, men jeg skal se over den en gang til. Ble litt rotete, men jeg har da svart på alle oppgavene så korrekt som jeg kan, så jeg håper ikke læreren trekker for akkurat det. Er jo litt forvirret selv, haha
Amarinda Skrevet 7. november 2014 #939 Skrevet 7. november 2014 Hurra for 24 uker! :D Bare 16 igjen 1
lillemeg90 Skrevet 7. november 2014 #940 Skrevet 7. november 2014 Hurra for 24 uker Det hørtes jo bra ut da! Her ser det ut som at de avlyser vanngym, var for få påmeldte... Men det var jo 13 andre enn meg som mottok mailen om at vi ikke var nok. Synes det var mange jeg! Sikkert deilig å være ferdig med innleveting kan jeg tenke meg! Rett svar må vel være det som teller mest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå