Hvitløk Skrevet 17. august 2014 #421 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg bort også (relativt) nær Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. august 2014 Forfatter #422 Del Skrevet 17. august 2014 Det er bare å slenge seg på, folkens! Moro hvis vi blir mange også, hehe. Vi kan overta hele Friday med snakk om prøving og graviditet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. august 2014 #423 Del Skrevet 17. august 2014 Hehehee, tror de som satt vedsiden av oss i går lurte litt på hva vi egentlig prata om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 17. august 2014 #424 Del Skrevet 17. august 2014 Hehehee, tror de som satt vedsiden av oss i går lurte litt på hva vi egentlig prata om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. august 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Hehehee, tror de som satt vedsiden av oss i går lurte litt på hva vi egentlig prata om.... Haha, ja, han fyren ved siden av deg stirret på oss nesten hele tiden! Jeg prøvde å se ham inn i øynene noen ganger så han skjønte at det var veldig åpenbar stirring, men han ga seg jo ikke Edit: jeg kan ikke smileys på mobilen.. Endret 17. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. august 2014 #426 Del Skrevet 17. august 2014 Dere skulle dratt noen skikkelig obskøne gester eller skjært grimaser og iallefall gitt ham noe å glo på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. august 2014 Forfatter #427 Del Skrevet 17. august 2014 Dere skulle dratt noen skikkelig obskøne gester eller skjært grimaser og iallefall gitt ham noe å glo på Haha, vi snakket faktisk om sex på et tidspunkt, da hadde han store øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. august 2014 #428 Del Skrevet 17. august 2014 Haha! Jeg skulle vært med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. august 2014 #429 Del Skrevet 17. august 2014 Haha, vi snakket faktisk om sex på et tidspunkt, da hadde han store øyne! Et samtaleemne etter min smak! Jeg pleier ofte å fantasere om hvilken relasjon folk som er ute sammen på samme sted som meg har til hverandre. Det er til tider f.eks veldig lett å identifisere de som er på første date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. august 2014 Forfatter #430 Del Skrevet 17. august 2014 Et samtaleemne etter min smak! Jeg pleier ofte å fantasere om hvilken relasjon folk som er ute sammen på samme sted som meg har til hverandre. Det er til tider f.eks veldig lett å identifisere de som er på første date Haha, jeg tror jeg hadde hatt konstant latterkrampe hvis jeg hadde sittet ved bordet ditt! Genialt tidsfordriv mens man venter på maten! ------------------------------ Nå er nyheten offisiell, vi har lagt det ut på facebook! Vi var veldig usikre på hvordan vi skulle gjøre det, men endte opp med det klassiske bildet av våre sko og et par babysko (i dette tilfellet tøfler). Veldig greit å ikke skulle skjule det for folk lenger, for det er jo tross alt en tydelig babybump på gang her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. august 2014 #431 Del Skrevet 17. august 2014 It's official 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. august 2014 #432 Del Skrevet 17. august 2014 Woho så moro! Blir nok en del gratulasjoner da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. august 2014 #433 Del Skrevet 17. august 2014 Så gøy!:D tenker det blir mye likes da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. august 2014 #434 Del Skrevet 17. august 2014 Juhu! Så gøy! Gleder meg til vi også annonserer. Tror dog det blir en liten stund til, selv om vi forteller folk. Forskjell på face-to-face og på facebook, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. august 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 17. august 2014 Juhu! Så gøy! Gleder meg til vi også annonserer. Tror dog det blir en liten stund til, selv om vi forteller folk. Forskjell på face-to-face og på facebook, syns jeg Enig. Så vi har fått fortalt det til alle som skulle få vite det face-to-face før vi la det ut. Er jo så synlig på magen min at det ikke var noe poeng å skjule det lenger. På denne måten har vi i alle fall fått fortalt nyheten selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2014 #436 Del Skrevet 17. august 2014 Nå er nyheten offisiell, vi har lagt det ut på facebook! Vi var veldig usikre på hvordan vi skulle gjøre det, men endte opp med det klassiske bildet av våre sko og et par babysko (i dette tilfellet tøfler). Veldig greit å ikke skulle skjule det for folk lenger, for det er jo tross alt en tydelig babybump på gang her! Å, så koselig da!! Hvordan har reaksjonene vært? Gleder meg til vi skal annonsere men det blir nok ikke enda.. Siden vi ikke har delt det med så mange venner enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. august 2014 #437 Del Skrevet 17. august 2014 Den er veldig søt da, med tre par sko Facebook official, blir ikke stort mer virkelig enn det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. august 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 18. august 2014 Reaksjonene har vært overveldende! Vi har snart 200 likes, og jeg så for meg maks 60, det er jo helt insane! Utrolig koselig, da Nå som det er offentliggjort, slipper jeg å tenke at jeg må skjule noe for noen som helst, og det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. august 2014 #439 Del Skrevet 18. august 2014 Reaksjonene har vært overveldende! Vi har snart 200 likes, og jeg så for meg maks 60, det er jo helt insane! Utrolig koselig, da Nå som det er offentliggjort, slipper jeg å tenke at jeg må skjule noe for noen som helst, og det er deilig Ja, kan tenke meg at det er skikkelig deilig! ut med magen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. august 2014 Forfatter #440 Del Skrevet 18. august 2014 Au au au! Det er noe som gjør vondt på venstre side av korsryggen, og det stråler nesten som ising nedover i rumpa og låret, både foran og bak..! Vet ikke om jeg har ligget veldig feil i natt eller om det er gravidrelatert, men jeg har hatt milde, tilsvarende symptomer et par ganger tidligere etter at jeg kom tilbake til jobb. Håper det ikke fortsetter, for nå halter jeg, og jeg kan ikke løfte barna uten at det iler til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå