Spiremor Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #181 Del Skrevet 15. juni 2014 Saltsild! Før jeg begynte på p-piller hadde jeg to år med jevne sykluser på ca 28 dager. Like før jeg begynte på pillene ble plutselig syklusene lenger og lenger de siste tre gangene, så da begynte jeg å freake ut Siste lange syklusen før jeg begynte var på 6 uker, men jeg har alltid fått TR igjen etter 28-30 dager når jeg har tatt 1-2 mnd pause i p-pillene tidligere. Kanskje kroppen plutselig vil ha lenger tid..? Håper ikke det, og at jeg nå får enten to blå eller TR om en uke! Hvordan går det med deg, Saltsild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #182 Del Skrevet 17. juni 2014 Ugh, sååååå trøtt! Bare sovet rundt fem timer i natt, pluss at jeg våknet klokken to helt uten grunn..! Er en bitteliten stemme i bakhodet som hvisker at det kan være en veldig hyggelig grunn til at jeg er så trøtt om dagen, mens hele hodet mitt surrer rundt den mer logiske forklaringen at jeg bare trenger mer søvn. Det er jo så varmt om dagen, så man blir jo helt utslått..! Har forøvrig opplevd at to-tre ting jeg syns er gode plutselig smaker rart :/ De ømme puppene er veldig av og på. De kjennes helt normale igjen nå, men var ømme på dagen i går. Blir gaaal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juni 2014 #183 Del Skrevet 17. juni 2014 Spennende! Hvor mange dpo er du nå? Snart tid for testing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #184 Del Skrevet 17. juni 2014 IKM på lørdag, hvis jeg har regnet korrekt. Kan være at jeg må legge på noen dager, ettersom den er regnet utifra første positive EL-test, men jeg er igang med flere EL-tester allerede. Tror kanskje jeg hadde EL-slim noen dager etter at testene ble negative igjen, så det kan være jeg bør tenke på IKM som onsdag om en uke istedet. Men jeg vil jo ha nåååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #185 Del Skrevet 18. juni 2014 Tok nettopp en el-test, og den var sterkere enn den har vært. Ikke positiv, men ca halvparten så sterk som kontrollstreken. Så jeg tok en g-test og satte på timer på mobilen. Plutselig gikk sikringen, og i styret med å skifte sikring glemte jeg å sjekke testen før ti minutter over tiden. Og jeg vet at den hadde ligget for lenge og dermed ikke teller..men jeg skimtet såvidt en skyggestrek :o Jeg tror jo ikke egentlig at det er noenting på gang, men TENK OM! Får teste igjen i morgen tidlig. Er jo fremdeles noen dager til ikm. Krysser fingrene for at snart fem mnd var nok ventetid for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. juni 2014 #186 Del Skrevet 18. juni 2014 Spennende! Er det farge på skyggestreken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg klarer ikke helt å tyde om den er grå eller rosa, det kommer an på lyset (pluss at jeg uansett legger godviljen til!). Fikk plutselig besøk, og måtte kvitte meg med den fort, så den gikk i søpla av gammel vane :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 19. juni 2014 Tok ny g-test. Kunne såvidt skimte hvor teststreken skulle være, men den var ikke positiv (så vidt jeg kan se). Tok El-test samtidig, og den blir bare sterkere og sterkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2014 #189 Del Skrevet 19. juni 2014 Legg ut bilde da! Åååh, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. juni 2014 #190 Del Skrevet 19. juni 2014 Spennende!! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #191 Del Skrevet 19. juni 2014 Den blå er g-test, den rosa el-test. De ser i alle fall ikke helt negative ut, men jeg klarer ikke tenke tanken at dette stemmer helt ennå. Er fremdeles helt rolig, ser ikke ut til å tro på det før jeg når IKM uten noen TR. Er dere enige i at den blå g-testen er positiv? Grå eller rosa strek? (Streken dukket opp alt etter to minutter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2014 #192 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg ser rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #193 Del Skrevet 19. juni 2014 Å herregud! Tenk om det er sant!! Jeg har tatt tre el-tester og tre g-tester i dag allerede pga den testen jeg hadde i går! Jeg håper jo dypt og inderlig at det stemmer, men det er skummelt å tenke tanken fullt ut..! Jeg får ta en ny test i morgen tidlig igjen. Snart tom for glass! Omg, omg, omg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2014 #194 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det blir spennende i dagene fremover nå, Spiremor. Kjøpe inn en digital med ukeindikator for å ha til helga? Skal jeg tørre å si: Gratulerer! Edit: Jeg tror jammen alt babystøvet fra mai hjalp en del for juni-prøverne også jeg Endret 19. juni 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #195 Del Skrevet 19. juni 2014 Hvis den ser positiv ut i morgen tidlig også får jeg kjøpe en digital med ukesindikator som jeg kan ta på lørdag. Føler at det er for tidlig å tro på at jeg kan takke for gratulasjon Venter med det til lørdag Sååå mange følelser som fyker rundt i hele kroppen, det prikker i tærne og nakken og jeg er varm overalt. Jeg kommer til å bli superskuffet om det ikke er noe likevel, for nå blir jeg giret her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #196 Del Skrevet 19. juni 2014 Og ja, babystøvet ser ut til å ha gjort underverker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 20. juni 2014 Fremdeles en liten strek. Trodde først den var svakere i dag, men jeg ser nå at de to fra i går er like som den jeg tok nå på morgenen. Så. Er det en kjemisk eller er det virkelig? Gubben skal uansett kjøpe cb digital med ukesindikator i dag. Må bare bestemme meg for om jeg skal ta den i morgen eller vente til onsdag. Tar uansett strimler hver dag framover, kanskje tilogmed flere per dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. juni 2014 #198 Del Skrevet 20. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. juni 2014 #199 Del Skrevet 20. juni 2014 Ååå, så spennende! De der er helt klart positive i mine øyne! Jeg har også kjøpt med ukeindikator som skal brukes om noen dager. Så spent og glad på dine vegne Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #200 Del Skrevet 20. juni 2014 Tusen takk! :D Får fortsette med testing fram til onsdag,da blir det cb med/ukesindikator hvis stripsene fremdeles er positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå