AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #21 Skrevet 28. januar 2014 Hvem er det det ikke er anbefalt av? Alle profesjonelle øyenbrynsdesignere. Det kan se pent ut en periode nå som du er ung men det blir ikke pent når du blir litt eldre. Anonymous poster hash: 6ec10...40d
Gjest Naria Skrevet 28. januar 2014 #22 Skrevet 28. januar 2014 Jo mer du klipper jo tykkere blir hårene, det vil si at du må jobbe mer og mer, altså klippe mer og mer. Oftere og oftere.Anonymous poster hash: 6ec10...40d Dette er jo bare tull. Hår blir ikke flere eller tykkere av klipping og barbering. Da ville jo alle kunne få tykt hår på hodet, om det var så enkelt. 12
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #23 Skrevet 28. januar 2014 Dette er jo bare tull. Hår blir ikke flere eller tykkere av klipping og barbering. Da ville jo alle kunne få tykt hår på hodet, om det var så enkelt. Du får klippe hårene på det ene øyenbryne i 10år og la det andre være "ustelt" så skal du få se. Det er forskjell på sunn hårvekst og hårvekst som har for lite protein (eller hva det nå heter, husker ikke helt men er noe håret trenger som ikke alle produserer nok av). Anonymous poster hash: 6ec10...40d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #24 Skrevet 28. januar 2014 Jo mer du klipper jo tykkere blir hårene, det vil si at du må jobbe mer og mer, altså klippe mer og mer. Oftere og oftere. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Dette stemmer bare så ikke. Da kunne man klippet seg til de monsterhårene både på hodet og på leggene og bryna. Om man ser på et hårstrå så vil man se at det er tynnest ytterst (pga slitasje) og dersom man da kutter med høvel eller klipper lenger inne på strået så kan det stemme at enden føles tykkere. Men det vil vokse ut og bli tynnere mot tuppen igjen. Man gjør ikke evigvarende forandringer. Alle profesjonelle øyenbrynsdesignere. Det kan se pent ut en periode nå som du er ung men det blir ikke pent når du blir litt eldre. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Tull Du får klippe hårene på det ene øyenbryne i 10år og la det andre være "ustelt" så skal du få se. Det er forskjell på sunn hårvekst og hårvekst som har for lite protein (eller hva det nå heter, husker ikke helt men er noe håret trenger som ikke alle produserer nok av). Anonymous poster hash: 6ec10...40d Dette er regelrett FEIL og VRANGLÆRE. Nå må folk slutte å tro på den myten om at barbering, og i dette tilfellet klipping på noen som helst måte påvirker røttene. Tror du hårrøttene tenker "ånei, nå ble håret stusst litt i enden, da må jeg bli vanskelig"? Hårroten har ikke peiling på det om håret er klipt, stusset eller hva som helst. Om bryna blir vanskeligere å stelle etter 10 år så er det isåfall fordi man rett og slett har blitt eldre og hårkvaliteten har blitt dårligere pga det. Anonymous poster hash: 1706b...3d8 9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #26 Skrevet 28. januar 2014 Jo mer du klipper jo tykkere blir hårene, det vil si at du må jobbe mer og mer, altså klippe mer og mer. Oftere og oftere. Anonymous poster hash: 6ec10...40d Dette er tull. Anonymous poster hash: 7bb8b...e59 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #27 Skrevet 28. januar 2014 Anonymous poster hash: fa50f...c9b Hjeeeeelp. Nå får ikke jeg sove i kveld. Eller kanskje ikke resten av uka. Anonymous poster hash: 7bb8b...e59
Harley Skrevet 28. januar 2014 #28 Skrevet 28. januar 2014 HAHAHA! Om man klipper tuppene så har det jo absolutt ingenting å si for hvordan brynene vokser senere. Håret vokser jo tross alt innenfra, så man kan gjøre hva man vil med tuppene på hårstrået, uten at det påvirker veksten. Til dere som mener det; Kan dere forklare HVORFOR hårene blir tykkere? Og mener dere at det gjelder kun øyenbryn, eller håret på hodet og? Latterlig, rett og slett. Og for å svare på spørsmålet; Ja, jeg klipper mine bryn. Og når jeg fikser bryn på kunder hender det også at jeg finner frem saksa. Klipper jo ikke mye, men nok til at det blir mindre "rotete" 5
Gjest kassycat Skrevet 28. januar 2014 #29 Skrevet 28. januar 2014 Jo mer du klipper jo tykkere blir hårene, det vil si at du må jobbe mer og mer, altså klippe mer og mer. Oftere og oftere. Anonymous poster hash: 6ec10...40d de blir jo ikke tykkere. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #30 Skrevet 29. januar 2014 Alle profesjonelle øyenbrynsdesignere. Dette stemmer nok ganske bra, har vært hos tre forskjellige i Oslo og de anbefalte å ikke klippe. Men de er ofte opptatt av at det skal se naturlig ut, noe jenter og damer rundt i landet diskuterer hver dag tenker jeg Det jeg har skjønt er at jenter ofte vil ha runde "kanter" og ikke ha hår som stikker litt opp (nærmest nesen). Mens stylister og øyenbryns designere vil ha det mer natrulig, men så klart stelt pent. Så smak og behag, eneste jeg ville vært forsiktig med saksa. Det er så utrolig mange jenter som går rundt med helt masakrerte øyenbryn Anonymous poster hash: 6ec10...40d 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #31 Skrevet 29. januar 2014 Nei!! Aldri igjen. Jeg har myke og lange hår, veldig fine da de legger seg pent etter formen.. Jeg prøvde å klippe en gang og det så bare dumt ut og formen ble ødelagt Anonymous poster hash: 69c00...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #32 Skrevet 29. januar 2014 Dette stemmer nok ganske bra, har vært hos tre forskjellige i Oslo og de anbefalte å ikke klippe. Men de er ofte opptatt av at det skal se naturlig ut, noe jenter og damer rundt i landet diskuterer hver dag tenker jeg Det jeg har skjønt er at jenter ofte vil ha runde "kanter" og ikke ha hår som stikker litt opp (nærmest nesen). Mens stylister og øyenbryns designere vil ha det mer natrulig, men så klart stelt pent. Så smak og behag, eneste jeg ville vært forsiktig med saksa. Det er så utrolig mange jenter som går rundt med helt masakrerte øyenbryn Anonymous poster hash: 6ec10...40d Enig! Hun jeg går til sier man kan sammenligne det med å ha pannelugg. Hårene der blir også mer uregjerlige og stive, gitt at man har pannelugg over lang tid.Anonymous poster hash: f3241...bf4
Harley Skrevet 8. februar 2014 #33 Skrevet 8. februar 2014 Enig! Hun jeg går til sier man kan sammenligne det med å ha pannelugg. Hårene der blir også mer uregjerlige og stive, gitt at man har pannelugg over lang tid.Anonymous poster hash: f3241...bf4 Hæ? At panneluggen blir uregjerlig og stiv mener du?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #34 Skrevet 8. februar 2014 Jeg bruker bikinilinjetrimmeren på det inneste hakket, evt nese-/ørehårsklipperen til kjæresten min med øyenbrynsdeksel på Anonymous poster hash: bdc0b...f9b
Raquelle Skrevet 9. februar 2014 #35 Skrevet 9. februar 2014 Etter å havært modell på Fred Hamelten kurs, har jeg begynt å stusse mine bryn med frisørsaksa mi. Klipper ikke hårene inntil da. De napper jeg. Har ALDRI vært så fornøyd med brynene mine som nå :D Den mannen er fantastisk :D Ser ut som jeg har fått mer hår, og det trengte jeg. Klarer ikke å bruke tråd selv, men jeg har så lite dun, så fikk beskjed at det holdt med pinsett og saks.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #36 Skrevet 9. februar 2014 Raquelle, on 09 Feb 2014 - 06:58, said: Etter å havært modell på Fred Hamelten kurs, har jeg begynt å stusse mine bryn med frisørsaksa mi. Klipper ikke hårene inntil da. De napper jeg. Har ALDRI vært så fornøyd med brynene mine som nå :D Den mannen er fantastisk :D Ser ut som jeg har fått mer hår, og det trengte jeg. Klarer ikke å bruke tråd selv, men jeg har så lite dun, så fikk beskjed at det holdt med pinsett og saks. Merkelig at Fred anbefaler å bruke saks da det gir dårligere resultat over tid. Å klippe bryn gir mer buskete bryn over tid, dette er velkjent. Men det er nok å være penest mulig som ung som teller nå om dagen Anonymous poster hash: fd396...eb7
Raquelle Skrevet 9. februar 2014 #37 Skrevet 9. februar 2014 Merkelig at Fred anbefaler å bruke saks da det gir dårligere resultat over tid. Å klippe bryn gir mer buskete bryn over tid, dette er velkjent. Men det er nok å være penest mulig som ung som teller nå om dagen Anonymous poster hash: fd396...eb7 Kan ikke forstå at det skal gjøre det. Men jeg vet at å nappe i alle verdens retninger definitivt gjør det. Opplevd det da andre har nappet brynene mine, og ikke nappet den veien håret gror. De napper rett ut, og håret vokser rett ut, eller en eller annen merkelig vei ettersom hvordan de napper.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #38 Skrevet 9. februar 2014 Raquelle, on 09 Feb 2014 - 20:42, said: Kan ikke forstå at det skal gjøre det. Men jeg vet at å nappe i alle verdens retninger definitivt gjør det. Opplevd det da andre har nappet brynene mine, og ikke nappet den veien håret gror. De napper rett ut, og håret vokser rett ut, eller en eller annen merkelig vei ettersom hvordan de napper. Ved å klippe hårene blir de mer "flisete" og ustelte. Når du napper så vokser det et helt nytt hår ut fra roten, da får det den natrulige enden man ikke får ved å klippe. At enkelt ikke vet dette er litt merkelig. Anonymous poster hash: fd396...eb7
Raquelle Skrevet 9. februar 2014 #39 Skrevet 9. februar 2014 Ved å klippe hårene blir de mer "flisete" og ustelte. Når du napper så vokser det et helt nytt hår ut fra roten, da får det den natrulige enden man ikke får ved å klippe. At enkelt ikke vet dette er litt merkelig. Anonymous poster hash: fd396...eb7 Derfor klipper man med en ordentlig frisørsaks, og ikke noe annet. Hårene dør jo etter hvert også å detter av, og da vil det vokse ett nytt fra roten av. Så skulle hårene bli litt stive vil det bare være for en liten stund til ett nytt vokser ut.
strawberry Skrevet 9. februar 2014 #40 Skrevet 9. februar 2014 Jeg klipper av og til. Bruker en kam til å børste mot den veien hårene går, så klipper jeg med en saks utenpå der igjen. Da blir alle hårene ca samme lengde og det ser ikke rart ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå