Gå til innhold

Vognpose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe en vognpose til jenta vår på snart ett år. Den skal brukes i vogn, pulk og fra høsten når hun begynner i barnehagen og skal sove ute.

Hvilken anbefaller dere? Frem til nå har vi hatt en sort pose med lammeskinn (står ikke merke, har arvet den) den er nå for kort.

Ønsker en hun kan ha lenge

Anonymous poster hash: 85fd1...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksi Urban, absolutt :jepp:

Med forlengerdelen kan den visst brukes til barnet er en fem-seks år, om jeg ikke huser feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om den skal brukes mye ute, ville jeg anbefalt Voksi Classic eller annen ullpose. Dun klapper sammen om den blir våt, ull varmer uansett :)

Anonymous poster hash: 8c86f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easygrow hood! Helt klart. Luner, kan strammes, og er lett å bruke :)!

Anonymous poster hash: f7325...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EasyGrow eller Voksi City. Hadde først Voksi Urban og den ble solgt. Ekkel pose.

Anonymous poster hash: 0945c...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv voksi urban til eget barn, men synes den er noe åpen rundt hodet. Ville nok vurdert voksi city eller easy grow i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både Troller Iglo og Voksi Urban, de eromtrent like, men Voksi er dyrere. Er godt fornøyde! Har også Odenwalder, veldig god pose, men kanskje mindre vannavvisende? Har ikke noe å si for oss, har alltid vindtrekk utenpå i ruskevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om Easygrow i testen, ekstremt brannfarlig. Aldri ha barna med i den på telttur hvertfall. Noen sekunder så er ungen overtent!!

Voksi Urban er vanntett og er dun og ull.

Anonymous poster hash: 962d9...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er veldig fornøyd med vår Voksi Urban. Overdelen på denne er i dun og underdelen i ull, også er trekket på den forholdsvis vannavvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les om Easygrow i testen, ekstremt brannfarlig. Aldri ha barna med i den på telttur hvertfall. Noen sekunder så er ungen overtent!!

Voksi Urban er vanntett og er dun og ull.Anonymous poster hash: 962d9...d52

NEI!!!

Kan jeg ikke grille ungen uten at den tar fyr altså????

Og takk for at du opplyste meg om at dersom man drar på telttur i brannfarlige klær, antenner man. Jeg skjønner ikke HELT logikken eller de naturlovene der (hva er det med telt, liksom, er de laget av flintstein som gnisser mot hverandre i vinden, og skap er gnister, som gjør at man antenner??), men hvis du sier det, så!!

Anonymous poster hash: f7325...aa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte EasyGrow hood fordi den var på tilbud. Den er myk og god, og har forlengerdel. Men må da jeg ser voksi har ull i underdelen angrer jeg litt! Man kan jo ha lammeskinn i bunnen, men det blir jo litt mer klumpete og styrete. Synes EasyGrowen er litt kald når ungen legges nedi. Og frem til jeg kjøpte den har jeg hatt lammeskinnspose, og dunposen er ikke i nærheten av å være like varm. Pluss for EasyGrow er at den virker bra vannavstøtende! Vi har ikke stormtrekk til trehjulingen vår, så det er en fordel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært veldig fornøyd med Voksi urban og jeg ser at med forlenger er den ganske lang. Men, er det bare jeg som syns den begynner å bli smal til en 2-åring? Gutten min har akkurat fylt to, og er litt stor for alderen. Han sover i posen med to lag ull, men det begynner å bli trangt å få igjen glidelåsen selv om det fortsatt går. Nevner dette mtp. at noen nevner den kan brukes til de er 5-6 år som sovepose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troller Iglo lages av voksi og skal være av samme kvalitet som Voksi urban. Vi har Troller Iglo og har vært veldig fornøyde med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...