Gå til innhold

Tidlig UL i Ålesund?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det noen fra Ålesund som kan svare meg på dette?

Jeg er 6 uker på veg og ønsker å bestille en time til tidlig UL for å se at alt er bra. Har prøvd å undersøke litt på nettet men finner ingen som tar før uke 12 :frown:

Medi3 og Daaeskogen tar kun hvis man har henvisning fra lege (og da går jeg ut i fra at det må være en medisinsk grunn?)

MR-klinikken tar bare fra uke 12 :frown:

Håper noen vet :)

Hilsen bekymret gravid :fnise:



Anonymous poster hash: 8f7e1...0a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må ikke ha henvisning fra lege på medi3 nei. Bare ringe inn å bestille. Var der hele 3 ganger uten henvisning fra legen i høst. Vet det står noe om henvisning fra lege på hjemmeside, men stemmer ikke i praksis. Men de med henvisning blir selvsagt prioritert. Men da koster det 750kr/gangen og man bør være tidelig ute, for der er lite ledig.

Men altså ingen vits i å bestille noe ul før uke 10-12 altså, er ikke så mye å se da, og å finne avvik før dette er også vanskelig. Bare å smøre seg med tålmodighet

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min har ultralyd på legekontoret sitt:)

Tror medi3 har sluttet med private ultralyder? Vet kun om mrklinikkenveom tar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Man må ha henvisning på medi3. Ringte i forrige uke for å spør.

Eller kan jeg anbefale: Dr. Hans Ejner Ibsen. (Der hvor tren ved moa ligger) - Han er utrolig dyktig.

Tone Årmot Jareld på frisk senteret. (I samme bygg som svømmehallen) - Hun er kjempe koselig! Og veldig flink.

Jeg betalte noe å 300 med ibsen, og 970 på frisk senteret, siden det er helt privat.

Har tatt tidlig UL hos begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min har ultralyd på legekontoret sitt:)

Tror medi3 har sluttet med private ultralyder? Vet kun om mrklinikkenveom tar

Hvilken lege har du? :)

Anonymous poster hash: 8f7e1...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror medi3 har sluttet med private ultralyder? Vet kun om mrklinikkenveom tar

Fra Medi3 sine sider:

Vår kvinnelige gynekolog Nargiza Svanadze har ingen avtale med det offentlige. Hun tar imot pasienter både med og uten henvisning. Hun gir også tilbud om 3D Ultralyd. Hun arbeider ikke full tid ved Medi 3.

For mer informasjon om 3D Ultralyd klikk her

Ønsker du å bestille time til gynekolog ved Medi 3 i Ålesund ta kontakt på tlf 70 11 70 00, eller benytt vår timebestillingsfunksjon TIME.

http://www.medi3.no/default.aspx?menu=27

Tilbud til gravide er det ikke så lenge siden de startet med, så rart om de skal ha sluttet med det allerede.



Anonymous poster hash: bbd48...380
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken lege har du? :)Anonymous poster hash: 8f7e1...0a2

Det er ikke i ålesund, men en kommune i nærheten. Men er flere fastleger som har det. Den jeg hadde i molde hadde også ultralydapparat, og jeg har ikke spesifikt valgt en lege med ultralyd, så det er nok ikke uvanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Medi3 sine sider:Vår kvinnelige gynekolog Nargiza Svanadze har ingen avtale med det offentlige. Hun tar imot pasienter både med og uten henvisning. Hun gir også tilbud om 3D Ultralyd. Hun arbeider ikke full tid ved Medi 3.For mer informasjon om 3D Ultralyd klikk herØnsker du å bestille time til gynekolog ved Medi 3 i Ålesund ta kontakt på tlf 70 11 70 00, eller benytt vår timebestillingsfunksjon TIME. http://www.medi3.no/default.aspx?menu=27 Tilbud til gravide er det ikke så lenge siden de startet med, så rart om de skal ha sluttet med det allerede. Anonymous poster hash: bbd48...380

Hørte bare noen på sykehuset hvor jeg jobber som sa det, så jeg vet det jo ikke sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt UL hos Ibsen i uke 10 to ganger. Har også hørt mye godt om Jareld.

Anonymous poster hash: 5e30d...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok tidlig UL i uke 6 på sykehuset uke 10 og 14 hos Ibsen. Ellers har jeg også hørt mye positivt om Jareld. Hun er vel på Frisksenteret på Moa svømmehall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...