AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #21 Skrevet 23. januar 2014 Kan ikke dere hygienefreaks få dere en egen datingside, så vi andre slipper å plages med dere? For øvrig er det sånn at enhver bruk av antibakterielle midler forårsaker nettopp mer resistente bakterier. Og de må dessverre vi andre også slite med. Anonymous poster hash: 104c3...6ac 5
Pusheen Skrevet 23. januar 2014 #22 Skrevet 23. januar 2014 Klart det, du kan få delta også! Kan holde håret ditt jeg mens du graver etter flak som en flyndre. Er jo tross alt en gentelman! Selv liker jeg å sikte meg inn på litt vanskelig beliggende og store flak, slik at jeg må gå litt mission impossible style ned i bøtta og grave med tunga. Tar noen år da, så skal ikke ta deg med på slike eventyr allerede på første daten liksom. Får være grenser til press man skal legge på en rookie også. Tnåh, du er nu vel en skikkelig ordentlig herremann da
Gjest Raindrops Skrevet 23. januar 2014 #23 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Inspirert av en annen tråd om Antibac. Jeg smører vel og merke ikke inn besøkende med Antibac, men det er ikke langt unna.. Problemet mitt er: I alle mine forhold har jeg vært litt "bakterie-freak". Jeg liker best å ha "ren" sex. Altså, dusje før sex og jeg liker at mannen er nydusjet før jeg evt. gir han en BJ og vice versa. I tillegg har jeg en "greie" med håndvask. F.eks, hvis vi sitter å ser på en film og spiser potetgull, så blir man jo fettete på fingrene. Da spiser jeg til jeg er ferdig, også går jeg å vasker meg på hendene. Jeg slikker meg ikke på fingrene og glemmer at jeg spiste potetgull 2 timer etterpå.. Det er så ekkelt når da mannen skal tafse og kose, med "fettete" fingre. Hvorfor er ikke dette allmennkunnskap? Er det ikke sånt man tenker på? Anonymous poster hash: 87452...c2c Hva i dette innlegget mener du kan klassifiseres som "kunnskap"? At man får fettete fingre av å spise pottis? Men nei, jeg tenker ikke mye på det. Fettete hender blir vasket, men jeg har helt sikkert tørket meg på jobbebuksa mer enn én gang og tatt på fjernkontrollen eller hva som helst etterpå. Når det kommer til sex har jeg ikke problemer med at mannen ikke lukter blomster og at pikken ikke smaker Asan. Tvert imot. Endret 23. januar 2014 av Raindrops 6
Gjest Ozelot Skrevet 23. januar 2014 #24 Skrevet 23. januar 2014 Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å være redd for litt bakterier. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #25 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vil ha nydusjet partner, men det har ikke med bakterier å gjøre, kun lukt. Fettete potetgullfingre er da ikke ekkelt? Anonymous poster hash: caf2e...ad2 1
The Kitten Skrevet 23. januar 2014 #26 Skrevet 23. januar 2014 Så hysterisk orker jeg ikke å være. Enig. Så lenge han har normal hygiene og ikke lukter vondt så er jeg fornøyd. Jeg hadde synes det var veldig rart om han forlangte at jeg skulle dusje rett før vi hadde sex. Da tror jeg at jeg hadde kjent meg både skitten og ekkel. 2
The Kitten Skrevet 23. januar 2014 #27 Skrevet 23. januar 2014 Hva i dette innlegget mener du kan klassifiseres som "kunnskap"? At man får fettete fingre av å spise pottis? Men nei, jeg tenker ikke mye på det. Fettete hender blir vasket, men jeg har helt sikkert tørket meg på jobbebuksa mer enn én gang og tatt på fjernkontrollen eller hva som helst etterpå. Når det kommer til sex har jeg ikke problemer med at mannen ikke lukter blomster og at pikken ikke smaker Asan. Tvert imot. Det er jo åpenbart det hun mener. For det er jo allmennkunnskap.
Mike Waters Skrevet 24. januar 2014 #28 Skrevet 24. januar 2014 Siviliserte jævel! Jeg spiser uten hender, stapper bare trynet ned i bollen. Funker fett. Har litt salt & pepper potters i skjegget fra forrige helg, men er på diett i ukedagene, så må vente til i mårra før jeg kan munche på restene. namnam Hør hør. Det er viktig å finne sin indre ape om enn bare for en stakket stund. Munch er faktisk et av de flotteste ordene jeg vet om i det engelske språket. Setter du rug foran blir det enda flottere...... 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #29 Skrevet 24. januar 2014 Hva er det du egentlig mener burde være allmennkunnskap? Det er ikke på noen måte farlig, verken å ha sex uten å være nydusjet eller å ha spist potetgull før sex uten å ha vasket fingrene i mellomtiden. Anonymous poster hash: c2df2...83e 1
MilleVanille Skrevet 24. januar 2014 #30 Skrevet 24. januar 2014 Jeg ser ikke på dette som freaky i det hele tatt. Faktisk ser jeg på det som en selvfølge. 1
Gjest iGirl Skrevet 24. januar 2014 #31 Skrevet 24. januar 2014 Inspirert av en annen tråd om Antibac. Jeg smører vel og merke ikke inn besøkende med Antibac, men det er ikke langt unna.. Problemet mitt er: I alle mine forhold har jeg vært litt "bakterie-freak". Jeg liker best å ha "ren" sex. Altså, dusje før sex og jeg liker at mannen er nydusjet før jeg evt. gir han en BJ og vice versa. I tillegg har jeg en "greie" med håndvask. F.eks, hvis vi sitter å ser på en film og spiser potetgull, så blir man jo fettete på fingrene. Da spiser jeg til jeg er ferdig, også går jeg å vasker meg på hendene. Jeg slikker meg ikke på fingrene og glemmer at jeg spiste potetgull 2 timer etterpå.. Det er så ekkelt når da mannen skal tafse og kose, med "fettete" fingre. Hvorfor er ikke dette allmennkunnskap? Er det ikke sånt man tenker på? Anonymous poster hash: 87452...c2c Jeg er som deg TS. Klarer faktisk ikke å spise av potetgull som står i en skål på bordet dersom det er mange tilstede. Skjønner at dette er litt ekstremt, men jeg trives med tvangstankene mine
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #32 Skrevet 24. januar 2014 Det er da ikke hysterisk, men allmenn hygiene. Anonymous poster hash: 6143f...a8b Det er jo ikke allmenn hygiene når svært få driver med det. For meg høres det mest ut som bakteriefobi, men det skader jo ikke meg at du holder på sånn, så det må du gjerne gjøre. Men å fremstille det som rasjonelt eller "allment" blir bare tøys. Vi har (og det er ikke bare et gammelt jungelord) godt av litt bakterier i ny og ne, og det er ingen grunn til å vaske seg på hendene etter man har spist potetgull. Anonymous poster hash: e4b17...e60 5
Scoop Skrevet 24. januar 2014 #33 Skrevet 24. januar 2014 Kan jo omtrent aldri ha spontan sex om man må dusje først, og det er jo den sexen som er best. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #34 Skrevet 24. januar 2014 Inspirert av en annen tråd om Antibac. Jeg smører vel og merke ikke inn besøkende med Antibac, men det er ikke langt unna.. Problemet mitt er: I alle mine forhold har jeg vært litt "bakterie-freak". Jeg liker best å ha "ren" sex. Altså, dusje før sex og jeg liker at mannen er nydusjet før jeg evt. gir han en BJ og vice versa. I tillegg har jeg en "greie" med håndvask. F.eks, hvis vi sitter å ser på en film og spiser potetgull, så blir man jo fettete på fingrene. Da spiser jeg til jeg er ferdig, også går jeg å vasker meg på hendene. Jeg slikker meg ikke på fingrene og glemmer at jeg spiste potetgull 2 timer etterpå.. Det er så ekkelt når da mannen skal tafse og kose, med "fettete" fingre. Hvorfor er ikke dette allmennkunnskap? Er det ikke sånt man tenker på? Anonymous poster hash: 87452...c2c Det finnes behandlinger for ditt problem Det er allmennkunnskap at det ikke er bra å bruke mye antibac Anonymous poster hash: b3812...a2c 3
Gjeste mann Skrevet 24. januar 2014 #35 Skrevet 24. januar 2014 Det største problemet med fettete potetgullfingre er at det fort blir små fettmerker på skapdører osv etterpå, ekkelt! Trenger jo ikke ha tredjegradshånvask da, men en rask vask/tørk er greit... Jeg føler selv på å ta en dusj før kona gir meg en BJ, men hun sier det holder i massevis at jeg har dusjet på morgenen. Litt artig at det også er motsatt, altså hun vil gjerne dusje først men hun må ikke det for min del...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #36 Skrevet 24. januar 2014 Jeg enten vasker eller så bare tørker jeg meg på hendene med tørkepapir etter å ha spist chips.. Jeg forventer også at han skal være vasket der nede før en BJ, vil jo ikke sutte på noe han har brukt til å urinere med hele dagen. :/ yuck! Men du er i litt overkant hysterisk på hygiene vil jeg tro, mennesker trenger bakterier for og bygge immunforsvaret. Anonymous poster hash: e3823...d36
Antlers Skrevet 24. januar 2014 #37 Skrevet 24. januar 2014 Jeg er mer overrasket over at det ikke er allmennkunnskap at lommer er vårt beste våpen i kampen mot fettete fingre. Ikke bare fjerner de problemet med klissete hender, de bidrar også til at fettet ikke gnis over på møbler, samt at man unngår synlige flekker på klærne. Har ikke vasket hender siden jeg oppdaget lommer på 80-tallet, faktisk. Ok, da. Jeg vasker hendene innimellom, men er mer opptatt av å gjøre det før jeg spiser. Om jeg ikke får gjort det er det slettes ingen krise, siden jeg tross alt vasker dem etter hvert eneste toalettbesøk.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #38 Skrevet 24. januar 2014 Jeg er som deg TS. Klarer faktisk ikke å spise av potetgull som står i en skål på bordet dersom det er mange tilstede. Skjønner at dette er litt ekstremt, men jeg trives med tvangstankene mine DET er sykt, det. Anonymous poster hash: caf2e...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #39 Skrevet 24. januar 2014 Eneste gang jeg vil kreve håndvask før sex ville være hvis han har bakt seg en snus. Sånt kan ikke være bra å få klint utover underlivet. Potetgullrester går på buksa Anonymous poster hash: c4a4a...cee
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #40 Skrevet 24. januar 2014 Eneste gang jeg vil kreve håndvask før sex ville være hvis han har bakt seg en snus. Sånt kan ikke være bra å få klint utover underlivet. Anonymous poster hash: c4a4a...cee Eller hvis han har spist chili, det anbefales ikke å kline utover sensitive områder... Anonymous poster hash: 104c3...6ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå