Gå til innhold

Er ikke det allmennkunnskap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd om Antibac. Jeg smører vel og merke ikke inn besøkende med Antibac, men det er ikke langt unna..

Problemet mitt er: I alle mine forhold har jeg vært litt "bakterie-freak". Jeg liker best å ha "ren" sex. Altså, dusje før sex og jeg liker at mannen er nydusjet før jeg evt. gir han en BJ og vice versa.

I tillegg har jeg en "greie" med håndvask. F.eks, hvis vi sitter å ser på en film og spiser potetgull, så blir man jo fettete på fingrene. Da spiser jeg til jeg er ferdig, også går jeg å vasker meg på hendene. Jeg slikker meg ikke på fingrene og glemmer at jeg spiste potetgull 2 timer etterpå.. Det er så ekkelt når da mannen skal tafse og kose, med "fettete" fingre.

Hvorfor er ikke dette allmennkunnskap? Er det ikke sånt man tenker på?

Anonymous poster hash: 87452...c2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hysterisk orker jeg ikke å være.

• Liker 24
Gjest TheRighteous
Skrevet

Vi har faktisk godt av å få i oss litt bakterier, hva skulle ellers styrke immunforsvaret! :)

• Liker 13
Skrevet

Jeg spiser potetgull med gummihansker. Problem solved!

• Liker 5
Skrevet

Syns det blir feil å kalle det kunnskap, er jo mer en vane man har eller ikke har. Vasker nok ikke hender like ofte som deg, og kan fint ha sex/munnsex uten at vi er nydusjet, men jeg vasker jo selvsagt hender etter dobesøk, før jeg lager mat, etter å ha vært borti noe grisete eller ekkelt osv. Litt bakterier har man uansett godt av tenker jeg, så gidder ikke å være så hysterisk ellers.

• Liker 10
Skrevet

Nei, det er ikke sånt man tenker på. Det er sånt som folk med unormal bakterieangst tenker på.

Anonymous poster hash: caf2e...ad2
  • Liker 12
Skrevet

Jeg spiser potetgull med gummihansker. Problem solved!

Siviliserte jævel! Jeg spiser uten hender, stapper bare trynet ned i bollen. Funker fett. Har litt salt & pepper potters i skjegget fra forrige helg, men er på diett i ukedagene, så må vente til i mårra før jeg kan munche på restene. namnam

• Liker 16
Skrevet

Greit at jeg foretrekker å være ren før jeg har sex, og at vi begge foretrekker å være helt nydusjet når vi skal ha oralsex, men å vaske fingrene hver gang jeg er ferdig med å spise potetgull orker ingen av oss.

Vi har iallefall aldri hatt noe problem med fettete fingre.

Anonymous poster hash: 70632...f42
Skrevet

Jeg er som deg ts. I tillegg blir jeg litt irritert på mannen som legger dopapirrullen oppå skittentøykurvene i stedet for på plassen sin. :/

Anonymous poster hash: f9ce0...88c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vasker hendene hvis jeg har fettete fingre, men trenger ikke ha nydusjet partner. Saa lenge han ikke er svett og ekkel er det greit, det er ikke saann at naar man dusjer om morgenen og har sex paa kvelden saa maa man dusje igjen for min del.

Skrevet

"Normale" folk tenker ikke slikt, nei. Det er hysteriske mødre som får barn med astma og allergier som gjør slikt :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg vasker også hendene hvis jeg har spist noe fettete, men jeg ville ikke giddet å være sammen med en som aldri kan ha spontan sex fordi han må dusje først.

Ser vel egentlig for meg en småforstyrret person med badehette og plastfolie på nattbordet. :vetikke:

• Liker 7
Skrevet

Så hysterisk orker jeg ikke å være.

Det er da ikke hysterisk, men allmenn hygiene.

Anonymous poster hash: 6143f...a8b

Skrevet

Tenker absolutt ikke på sånt. Jeg slikker meg på fingrene når jeg spiser chips, og så lenge mannen har dusjet på morgenen er både sex og bj ingen problem.

Skrevet

Nei jeg gidder ikke være hysterisk, god håndhygiene er viktig det altså men hadde mannen pratet om Antibac, at han var "bakterie-freak" og "ren" sex så tenner ikke det lyst følelsen for å si det slik.

Først så skal man dusje millisekunder før sex så man nesten er desinfisert så skal man dusje etter sex slik at man er 100% sikker på at det ikke lukter sex av deg og alle spor er borte, det er viktig å være ren ser du.. Mange skifter på sengen både før og etter sex av samme grunn. Det er våtservietter og intim servietter og andre servietter og med en slik tankegang hadde jeg aldri giddet å ha sex, halve og hele moroen med spontansex, ute sex, kjenne lukten av den andre, ta i bruk sansene, ikke hente de blå engangshanskene og bruke lupen til å granske bakterier på kroppen under akten..

• Liker 4
Skrevet

Siviliserte jævel! Jeg spiser uten hender, stapper bare trynet ned i bollen. Funker fett. Har litt salt & pepper potters i skjegget fra forrige helg, men er på diett i ukedagene, så må vente til i mårra før jeg kan munche på restene. namnam

:ler: Får jeg se på? :popcorn:

Skrevet

Finnes ikke antibac i det huset her. Synes i bunn og grunn at antibac og antibakterielle såper er en uting å ha hjemme hos segselv, annet enn i helt spesielle tilfeller. Fordi de fører til større resistens hos bakterier rett og slett.

Aldri vurdert å vaske meg på henda etter å ha spist potetgull (med annet jeg skal ha ut kontaktlinsene).

Greit at man ikke lukter som man har vært på en ukes fjelltur uten klesbytte og dusj, men jeg krever ikke en dusj rett før akkurat.

• Liker 5
Skrevet (endret)

:ler: Får jeg se på? :popcorn:

Klart det, du kan få delta også! Kan holde håret ditt jeg mens du graver etter flak som en flyndre. Er jo tross alt en gentelman! Selv liker jeg å sikte meg inn på litt vanskelig beliggende og store flak, slik at jeg må gå litt mission impossible style ned i bøtta og grave med tunga. Tar noen år da, så skal ikke ta deg med på slike eventyr allerede på første daten liksom. Får være grenser til press man skal legge på en rookie også.

Endret av codeman
  • Liker 4
Skrevet

Inspirert av en annen tråd om Antibac. Jeg smører vel og merke ikke inn besøkende med Antibac, men det er ikke langt unna..

Problemet mitt er: I alle mine forhold har jeg vært litt "bakterie-freak". Jeg liker best å ha "ren" sex. Altså, dusje før sex og jeg liker at mannen er nydusjet før jeg evt. gir han en BJ og vice versa.

I tillegg har jeg en "greie" med håndvask. F.eks, hvis vi sitter å ser på en film og spiser potetgull, så blir man jo fettete på fingrene. Da spiser jeg til jeg er ferdig, også går jeg å vasker meg på hendene. Jeg slikker meg ikke på fingrene og glemmer at jeg spiste potetgull 2 timer etterpå.. Det er så ekkelt når da mannen skal tafse og kose, med "fettete" fingre.

Hvorfor er ikke dette allmennkunnskap? Er det ikke sånt man tenker på?

Anonymous poster hash: 87452...c2c

enig. Men "allmennkunnskap" er det tydeligvis ikke

Skrevet

Synes kanskje er høres litt hysterisk ut. Så lenge han vasker seg en gang om dagen går det helt fint å utføre BJ. Vasker han seg tidlig på morgenen kan jeg fint utføre BJ sent på kvelden. Det med å vaske seg ETTER at man har spist potetgull forstår jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...