Gå til innhold

MENN, hva tenker dere om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh, kan du ikke prøve snart, også fortelle hvordan det gikk? :D
Hilsen jente med lignende problem ;)

Anonymous poster hash: 74547...f8b
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva om den vilt fremmede personen er i et forhold?

det er vel strengt tatt den vilt fremmedes problem. Om han frivillig går med på sex er det kun han som gjør noe galt. ikke single ts

Gjest TheRighteous
Skrevet

det er vel strengt tatt den vilt fremmedes problem. Om han frivillig går med på sex er det kun han som gjør noe galt. ikke single ts

Ja, men man drar ikke en person som er i et forhold inn i et rom og prøver å ha sex med h*n. Hvis man faktisk har tenkt å gjøre noe sånt bør man forsikre seg om at man velger en singel person.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, men man drar ikke en person som er i et forhold inn i et rom og prøver å ha sex med h*n. Hvis man faktisk har tenkt å gjøre noe sånt bør man forsikre seg om at man velger en singel person.

med mindre det er snakk om voldtekt så kan jo han gutten faktisk si nei.

Gjest TheRighteous
Skrevet

med mindre det er snakk om voldtekt så kan jo han gutten faktisk si nei.

Ja, klart det. Men hva om han forteller om "den gale jenten" som dro han inn i et rom for å ha sex med han til kjæresten sin da. Tror du ikke hun vil reagere veldig på det? Eventuelt ta kontakt med TS, eller bare hate henne? Det er veldig unødvendig.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, klart det. Men hva om han forteller om "den gale jenten" som dro han inn i et rom for å ha sex med han til kjæresten sin da. Tror du ikke hun vil reagere veldig på det? Eventuelt ta kontakt med TS, eller bare hate henne? Det er veldig unødvendig.

mulig det, men dersom hun jenta som prøvde seg ikke kjente dama eller visste om han hadde kjæreste eller ei, har hun damen hans egentlig legitim grunn til å bli sint?

Skrevet

Hadde jeg vært singel, noe jeg ikke er. Men hadde jeg vært det hadde nok samtalen gått noe rundt sånn her :

(Du) - hei, ehm dette er litt flaut og bare si til en vilt fremmed ,men jeg er steinkåt, og jeg vil at vi skal pule NÅ!

(jeg) - Ehm, serriøst ?

(du) - jaa! kom vi går til nærmeste toalett (et sted der det ikke er folk)

(jeg) - okei hvis du mener det så!

(da MÅ du begynne å kle av deg først for at han skal tro på det i det hele tatt, får for noen mannfolk er det for godt til å være sant at en jente spør deg tilfeldig om sex, er mer sånt vi gutter kunne funnet på å gjort, finnes jo damer også men ikke like ofte man treffer på de ! )

så etter du hadde kledd av deg hadde jeg mest sannsynlig bare stirret på deg litt, tenkt litt i huet og sagt : hmmm, Mkai! også hadde det vært igang ,tror det er sånn de fleste ville gjort :P Men husk å spør på en opphissende måte. Det er vel der du får fangsten. og kle av deg først, hvis ikke kan man tro det er tull :)

Mange som har gjort det som spøk og når mannen står der naken bare går de igjen.. Ikke skjedd med meg men har hørt om det :P

Anonymous poster hash: 546b0...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...