AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Det hender at når jeg ser en digg fyr, så har jeg bare lyst til å dra han inn på nærmeste rom og gi han en blowjob eller knulle han sanseløs. Enten det er på universitetet eller på fest eller hvor som helst. Hva må jeg gjøre for å gjennomføre dette? På skolen f.eks med en vilt fremmed gutt? Jeg er jo redd vedkomne skal tro jeg er gal, creepy og ganske løs. Men jeg er egentlig ingen av delene.. Hva hadde dere menn gjort om dere hadde fått en slik forespørsel? Sett at det er ei søt og pen jente som spør. Uff, jeg tror jeg fremstår litt løs her nå, men jeg har faktisk bare hatt 2 sexpartnere i mitt liv, og de var faste over en periode og ikke tilfeldige gutter. Jeg er bare så kåt, og det virker litt spennende å ha tilfeldig sex på den måten. Er 22 år, så de mennene jeg ser etter er som regel mellom 20-25 år. Hva tenker dere? Er jeg gal og burde slå fra meg tanken med en gang, eller? Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er også jente og har bare hatt to partnere og er syykt kåt! Vil gjeerne ha tilfeldig sex på badet med en student Anonymous poster hash: 04127...d28 1
Gjest TheRighteous Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Hva om den vilt fremmede personen er i et forhold? 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Hva om den vilt fremmede personen er i et forhold? Det er derfor jeg må spørre først da:) Er jo ikke slik at jeg fysisk skal dra en gutt inn på toalettet og tvinge meg på han, uten å vite om han egentliv vil eller ikke. Men er bare litt usikker på hvordan jeg skal gå fram, uten at det blir kleint.. Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest TheRighteous Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Det er derfor jeg må spørre først da:) Er jo ikke slik at jeg fysisk skal dra en gutt inn på toalettet og tvinge meg på han, uten å vite om han egentliv vil eller ikke. Men er bare litt usikker på hvordan jeg skal gå fram, uten at det blir kleint.. Anonymous poster hash: 7b64e...1ff Aha, ja okei. Har ingen gode råd å komme med Men du er god hvis du tør, det må jeg si! 1
3kant Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde lett takket ja 😃 syntes du skal prøve😜 har jo ikke så mye og tape 1
3kant Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde lett takket ja 😃 syntes du skal prøve😜 har jo ikke så mye og tape
Gjest Lincoln Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Det eneste du behøver å gjøre er å spørre.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 ^Ja, men hvordan? Hva hadde du tenkt liksom? Er det størst sannsynlighet for at jeg får et ja, eller et nei? Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest Inferno Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Sjekk at det er en viss interesse der før du buser ut med spørsmål om dere skal pule. Få blikkontakt, fysisk nærhet, se om det er noen seksuell stemning mellom dere. Du merker fort om han er med på notene eller ikke. Så spør du bare om han vil være med deg inn i bøttekottet eller hvor pokker du vil pule hen. Funker fjell. 2
3kant Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Du trenger bare og si jeg er så kåt kunne du tenke deg og hjelpe meg 😃 eller kanskje si, hei kunne du hjelpe meg med et lite problem? Da vil han svare ja. Så sier du litt lurt jeg er så fryktelig kåt. Da hadde du lurt meg 😃
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 For å være helt ærlig hadde jeg freaket ut, og tenkt du var tidenes løseste. Anonymous poster hash: 76e38...e01
Gjest lnx Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 Om en jente på gata hadde spurt om vi skulle ha sex, så ville jeg vel ikke trodd på henne. Da hadde det vært bedre å bli litt kjent først, ellers kan man tro at det er et tv-program eller noe
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Om en jente på gata hadde spurt om vi skulle ha sex, så ville jeg vel ikke trodd på henne. Da hadde det vært bedre å bli litt kjent først, ellers kan man tro at det er et tv-program eller noe Nå hadde jeg vel egentlig ikke tenkt til å plukke opp menn på gata da:P Tenkte mest på hvis jeg er på universitetet eller på fester. Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest lnx Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Samme på universitetet, men på fester er det "lov" å være drøyere. Da kan det sikkert fungere å hviske noe inn i øret hans mens du klår ham på kuken.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 For å være helt ærlig hadde jeg freaket ut, og tenkt du var tidenes løseste. Anonymous poster hash: 76e38...e01 Æsj, ja, det er det jeg er bekymret for:P Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest Lincoln Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 ^Ja, men hvordan? Hva hadde du tenkt liksom? Er det størst sannsynlighet for at jeg får et ja, eller et nei? Anonymous poster hash: 7b64e...1ff Størst sannsynlighet for ja. Spørs hvor fin du er da.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Hvis du hadde kommet bort til meg i gangen på universitetet og spurt "Hei! Du er sykt kjekk. Vil du knulle?" Så hadde jeg først blitt litt satt ut av spørsmålet, for etter 2 sekunder å svare ja! Jeg hadde iallefall digga det! Prøv det med en du har blikk kontakt med!Anonymous poster hash: cd95a...a99
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Æsj, ja, det er det jeg er bekymret for:P Anonymous poster hash: 7b64e...1ff Hvis du skal gjøre det i det hele tatt, gjør det på fest. Det virker mest normalt! Anonymous poster hash: 76e38...e01
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Personlig ville jeg aldri hat sex med en vilt fremmed kvinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå