AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #21 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde sett neonskilt over hodet ditt hvor det sto "kaninkoker med kjønnssykdommer" med blinkende bokstaver. Hvis du er så fryktelig kåt og vil ha random sex med random folk så kan du jo prøve deg på dogging? Anonymous poster hash: ac71a...290 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #22 Skrevet 23. januar 2014 Haha, greit da.. får vel kanskje ta det på fest. Men åh.. jeg går jo rundt og er kåt på skolen hele dagen Anonymous poster hash: 7b64e...1ff 2
codeman Skrevet 23. januar 2014 #23 Skrevet 23. januar 2014 Du hadde fått et nei av meg, uansett hvordan du ser ut. Noen mennesker er litt vel liberale for min smak. Gjør det på fest i alle fall, på skolen eller jobb hvor folk går rundt i sine egne tanker ville det gjort hvermansen rimelig perpleks og du ville nok fått nei av de fleste, selv de som i utgangspunktet ville hatt sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #24 Skrevet 23. januar 2014 Ja, skjønner at folk hadde blitt satt ut.. Men det er jo fint og se at ikke alle hadde takket nei, da Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #25 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde sett neonskilt over hodet ditt hvor det sto "kaninkoker med kjønnssykdommer" med blinkende bokstaver. Hvis du er så fryktelig kåt og vil ha random sex med random folk så kan du jo prøve deg på dogging? Anonymous poster hash: ac71a...290 Nå fikk jeg kaninkoker(klovner i kamp) på hjernen Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest Summers Skrevet 23. januar 2014 #26 Skrevet 23. januar 2014 Nå er ikke jeg attraktiv så er safe, men ville aldri klart sex i en slik setting.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #27 Skrevet 24. januar 2014 Da jeg var 22 og var ganske full ute på byen med venner så lente jeg meg en gang over til en mann som satt ved samme bord som oss og hvisket inn i øret hans: Vil du at jeg skal suge deg i garderoben? Han så helt forvirret ut og sa: "Hva? Ja!! Vil du det?? Å herregud..." "Haha, nei jeg bare spør fordi jeg lurte på hva svaret ble, men har ikke tenkt å gjøre det altså", sa jeg. Er ikke stolt av meg selv for å ha vært en slik dritt den kvelden... stakkars mann . Spør jeg noen gang en flørt eller en jeg dater om det samme, så har jeg tenkt å gjennomføre det. Men en helt ukjent mann hadde vært uaktuelt. Anonymous poster hash: 26559...77f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #28 Skrevet 24. januar 2014 En kompis fortalte meg at han hadde vært med en jente for første gang, bare som venner. Så hadde det blitt litt klein stemning, så spurte han hva de skulle gjøre, så svare hun "Skal vi ha sex?", og det funket :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 14701...763
MrSmith Skrevet 24. januar 2014 #29 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg ville trodd du var åndssvak, eller fra nærradioen, eller begge deler, dvs dersom du hadde buset ut med ønsket ditt. Det ville aldri vært aktuelt. Men hvis du etter blikkontakt, går bort og presenterer deg, og snakker litt løst og fast, og han er villig til å bytte nr med deg, da vet du at han er singel nok og høyst sannsynlig interessert. Alt du behøver da er å forlate han med et smil, vente noen sek, for så å sende følgende melding: "bare lurte, har du med kondom? ". Etter max ett tilleggsspørsmål, er det da bare et tidsspørsmål før du får ønsket ditt oppfylt . Risikoen er at du kan få en uønsket stalker resten av studietiden. Endret 24. januar 2014 av MrSmith
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #30 Skrevet 24. januar 2014 Som mann vil jeg si det helt avhenger av hvorvidt jeg allerede er tiltrukket av deg. Det er i så fall en reell sjanse for at jeg vil forsøke å innlede et forhold til deg etterpå. Om jeg ikke var tiltrukket av deg, ville jeg i verste fall opplevd det hele som veldig ubehagelig. Jeg kan til gjengjeld forstå og gjenkjenne det du beskriver. Jeg har selvfølgelig aldri gått rundt og spurt fremmede jenter jeg møter i barer, det ville jo blitt helt forferdelig. Anonymous poster hash: b2cd5...3ae
kristian82 Skrevet 24. januar 2014 #31 Skrevet 24. januar 2014 Det hender at når jeg ser en digg fyr, så har jeg bare lyst til å dra han inn på nærmeste rom og gi han en blowjob eller knulle han sanseløs. Enten det er på universitetet eller på fest eller hvor som helst. Hva må jeg gjøre for å gjennomføre dette? På skolen f.eks med en vilt fremmed gutt? Jeg er jo redd vedkomne skal tro jeg er gal, creepy og ganske løs. Men jeg er egentlig ingen av delene.. Hva hadde dere menn gjort om dere hadde fått en slik forespørsel? Sett at det er ei søt og pen jente som spør. Uff, jeg tror jeg fremstår litt løs her nå, men jeg har faktisk bare hatt 2 sexpartnere i mitt liv, og de var faste over en periode og ikke tilfeldige gutter. Jeg er bare så kåt, og det virker litt spennende å ha tilfeldig sex på den måten. Er 22 år, så de mennene jeg ser etter er som regel mellom 20-25 år. Hva tenker dere? Er jeg gal og burde slå fra meg tanken med en gang, eller? Anonymous poster hash: 7b64e...1ff Bruk kondom i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #32 Skrevet 24. januar 2014 ^Jada, jada:) Du kunne jo ha lagt ved hva du hadde svart da, i samme slengen. Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Gjest Coolaid Skrevet 24. januar 2014 #33 Skrevet 24. januar 2014 Jeg hadde satt pris på at du forsøkte og vært fornøyd med det. Er gift så no go hos meg. Så er det dette med sikkers sex da..... Fantasien er fin, noen ting fungere best om det forblir med det. Løs...neida, ikke i det hele tatt... Dette kan kanskje fungere....ihvertfall om du skaper litt kontakt/ flørting med noen hvor det leder opp til senarioet du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #34 Skrevet 24. januar 2014 Du fremstår ikke som løs, men som en potensiell voldtektsforbryter... En mann som hadde sagt ja til det hadde fremstått som løs Anonymous poster hash: 0ccc4...e52
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #35 Skrevet 24. januar 2014 Dette har jeg og ei venninne gjort. Vi tok en unggutt med oss på jentedoen og gav han tidenes blowjob sammen Anonymous poster hash: faeaf...dd7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #36 Skrevet 24. januar 2014 Du fremstår ikke som løs, men som en potensiell voldtektsforbryter...En mann som hadde sagt ja til det hadde fremstått som løs Anonymous poster hash: 0ccc4...e52 Jeg vil ikke si jeg er en potensiell voldtektsforbryter da:p Hadde aldri falt meg inn å gjøre noe slikt mot noens vilje.Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
tom1986 Skrevet 24. januar 2014 #37 Skrevet 24. januar 2014 Dette er veldig typisk kvinner. Ville fantasier, men jeg garanterer deg at du aldri blir å gjennomføre. Kvinner er generelt ekstremt pysete når det gjelder slike ting.
GudSelv Skrevet 24. januar 2014 #38 Skrevet 24. januar 2014 Hadde pent takket nei. Foretrekker å ha sex med personer som jeg vet litt om. Som er enten veldig attraktive eller som jeg vil satse på. Uansett vil jeg heller ikke ha ons. Foretrekker å holde antall sexpartnere så lavest som mulig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #39 Skrevet 24. januar 2014 Dette har jeg og ei venninne gjort. Vi tok en unggutt med oss på jentedoen og gav han tidenes blowjob sammen Anonymous poster hash: faeaf...dd7 Hva sa og gjorde dere for å få til det? Hvordan reagerte han?Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #40 Skrevet 2. februar 2014 dytter:) Anonymous poster hash: 7b64e...1ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå