Gå til innhold

Svimmelhet, kvalme, uklart syn, slapphet over lang tid, er redd noe er galt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det begynte for 3-4 uker siden. Det var én dag med influensa symptomer, så gikk det over til svimmelhet, kvalme, uklart syn, oftere toalettbesøk (avføring), slapphet og tretthet og vondt i magen noen ganger. Hadde svie i halsen på natten i 2 uker, men har nå gått bort. Jeg var hos legen i begynnelsen, og da mente han det var influensa, men nå har jeg vært hos han igjen og han mener at det ikke kan være influensa så lenge. Har tatt en laktoseintoleranse-test som var helt fin og crp var fin. Tok noen andre blodprøver som jeg ikke har fått svar på enda, men jeg er 99% sikker på at de ikke finner noe på de og jeg blir sendt hjem igjen som en galning som tror jeg er syk når prøvene virker fine. Dette er ikke gøy :( Har aldri vært sånn syk før og jeg er redd det er noe alvorlig galt, noe legen ikke gidder å teste eller noe de ikke antar det er. Er 22 år og har stort sett vært frisk ellers.

Kjenner noen her igjen symptomene så jeg kan foreslå det for legen? Når jeg googler de så kommer det opp så mye rart og det kan være masse forskjellig.

Symptomene er det ikke alltid forresten. Det er for det meste på dagen jeg føler meg verst og det blir bedre på kveldstid.

Setter veldig stor pris på svar.



Anonymous poster hash: 54971...14f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virus-infeksjoner kan sitte i lenge. Og legen kan ikke kurere det. Jeg ville ikke bekymret meg :) Ta tiden til hjelp, ta vare på deg selv, spis sunt (prøv sånn yoghurt etc som er bra for magen?) og så videre. Det går nok over av seg selv etterhvert. Det høres ikke noe alvorlig ut.



Anonymous poster hash: 467ab...c95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...